חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
שירות עמילות מכס

שירות עמילות מכס

כל מי שמתעניין בייבוא ורוצה להביא לארץ סחורות או כל סוג של חבילה מחוץ לארץ, בוודאי מבין כי הוא צריך שירות עמילות מכס. אך יחס עם זאת לא כולם מבינים מה בדיוק עושה בשבילכם עמיל מכס ולמה צריך אותו. אז להלן מדריך קצר ליבואן המתחיל וכמה מילים לגבי שירות עמילות מכס מחיר.

אז ראשית כל אתם לא ממש יודעים מהיכן להתחיל. אולי יש לכם ספקים בסין או במקום אחר בעולם, אבל אתם לא באמת יודעים מה צריך לעשות בשביל להביא את כל אותן הסחורות מחו“ל לארץ, ואיך לעשות זאת בצורה הנכונה. ובטח שאין לכם מושג כמה כל זה יכולה לכם.

אז זוהי בעצם הסיבה הראשונה מדוע אתם צריכים חברת עמילות מכס ולוגיסטיקה – לא רק שתוכלו לקבל את כל התשובות, הם גם יטפלו בכל הפרטים הללו עבורכם.

שירות עמילות מכס

שירות עמילות מכס מחיר

עמילי מכס מטפלים בכל התהליך שעוברות הסחורות והחבילות המגיעות באמצעות שילוח בינלאומי. כאשר עיקר העבודה של עמיל המכס מתמקדת ברגע שהסחורה הגיעה אל נמלי הים או נמלי התעופה, ועד הרגע שהוא משוחרר ומשונע ללקוח.

למעשה כיום עמילי המכס פועלים באמצעות חברות המעניקות שירותי לוגיסטיקה, ובעצם נותנות מענה כולל מהרגע שהסחורות יוצאות מהמפעלים או המחסנים, ועד שהן מגיעות ללקוח.

שילוח בינלאומי הוא לא רק עניין לוגיסטי, הוא דורש אישורים, תשלומים ודיווחים שונים בפני הרשויות, כאשר בראש ובראשונה יש את רשויות המכס הנחשבות לשער הכניסה והיציאה של סחורות.

שירות עמילות מכס מתייחס לכל ההתנהלות מול אותן הרשויות וכל הגורמים המעורבים. התהליך הבירוקרטי יכול להיות ארוך ומסובך, תלוי גם בסוג הסחורות. ותפקידם של עמילי מכס הוא לעשות את הכל בצורה יעילה.

אם אתם חוזרים מרילוקיישן ומחפשים שירות העברת דירה, או אם אתם רוצים להביא קונטיינר מסין – אתם חייבים עמיל מכס מומלץ אשר יטפל בכל הפרטים.

עמיל מכס הוא גורם מתווך בין רשויות המכס לבין היבואנים והיצואנים, ולכן זהו תפקיד בעל אחריות רבה. רשות המסים אינה יכולה לעקוב אחר כל חבילה שנכנסת למדינה, ולכן היא מסמיכה את עמילי המכס ונותנת בהם אמון.

מבחינת היבואנים והיצואנים, עמיל המכס מטפל בכל כאב הראש הכרוך בניירת. הוא יודע כיצד לעשות את החישובים על מנת לדעת מה מבנה העלויות, וגם לבחון אלטרנטיבות ודרכים להפחתת עלויות.

האתגרים של עמילי המכס

עבודתו של עמיל מכס מלאה אתגרים. למשל חשוב לזכור כי לכל מדינה ישנה מדיניות משלה לגבי הסחורות הנכנסות והסחורות היוצאות. יש דברים שאסור לייבא/לייצא, ויש דברים שמותר אך הם דורשים אישורים מיוחדים או תשלומי מכסים שונים.

ומלבד המדיניות של כל מדינה, ישנן גם אמנות בינלאומיות הקשורות לתנועה של סחורות וצריך לכבש את הכל על מנת לבצע ייבוא/ייצוא מסודר ובהתאם לחוק.

על עמילי המכס להכיר את המדיניות, ולסייע ליבואנים וליצואנים לקבל את כל המידע ולא להיות מופתעים מעלויות והוצאות צפויות.

והאמת שזוהי רק טעימה קטנה מהאתגרים העומדים בפני השילוח הבינלאומי.

פתרון לכל לקוח

אתגר נוסף העומד בפני עמילי המכס הוא להעניק פתרונות המתאימים לסוג הסחורה וללוחות הזמנים. למשל לפעמים פונים אלינו לקוחות אשר צריכים לשלוח חבילה במשלוח אקספרס, ויש להיות יצירתיים על מנת למצוא את הפתרון הנכון. לא אחת אנו עובדים מול חברות תעופה אזרחיות המוכנות להקצות מקום למטען במטוסי הנוסעים. זה יקר יותר, אך זה מאפשר לתת פתרונות למשלוחים דחופים בהיקף קטן.

ומעבר לזאת ישנן אפשרויות אחרות של שילוח ימי בינלאומי או שילוח אווירי. לכל סוג של סחורה צריך לתת את המענה שלה מבחינת תנאי המשלוח ולוח הזמנים.

אי עמידה בלוחות זמנים או כל בעיה בתנועות הסחורות הבינלאומית עלולה לגרום להפסדים רבים ליבואנים וליצואנים, ולכן חברות שילוח בינלאומי נושאות באחריות רבה וצריכות תמיד לספק פתרונות.

העבודה של חברות המטפלות בשילוח בינלאומי כוללת עבודה מול חברות ספנות, מרכזים לוגיסטיים ומחסנים, חברות תובלה יבשתית, רשויות מכס בארץ ובחו“ל ועוד גופים רגולטוריים אשר עשויים להיות רלוונטיים במקרים מסוימים.

שירות עמילות מכס

שירות עמילות מכס מחיר

מחפשים פתרונות משלוח חבילות מארצות הברית?

רוצים לדעת פרטים על עלות משלוח חבילה לאנגליה?

צריכים פרטים לגבי ביטוח משלוחים והעלויות של הביטוח?

אין צורך שתבזבזו את הזמן בניסיונות לחפש תשובות באינטרנט על שירות עמילות מכס מחיר.  הדרך הפשוטה ביותר היא לפנות אל חברת עמילות המכס 7 יבשות.

אנו מביאים איתנו ניסיון עשיר במתן שירותים למגוון סוגי לקוחות. אנו יכולים לעשות לכם סדר בעניינים, ולטפל בכל ההיבטים של המשלוחים. אנו עושים זאת ביעילות רבה ומביאים תוצאות הבאות לידי ביטוי במשלוחים מהירים ועלויות נמוכות. פתרונות לוגיסטיקה ושילוח בינלאומי גם ביוטיוב

פוסטים נוספים

עמיל מכס יבוא אישי רכב

עמיל מכס רכב

עמיל מכס רכב מסייע לטפל במה שנראה לפעמים כמו משימה בלתי אפשרית, לרכוש רכב בחוץ לארץ ולהביאו לארץ.  עמיל מכס יבוא אישי רכב יסייע לכם

קרא עוד »
עמילות מכס בארץ

חברות שילוח בארץ

חברות שילוח בארץ בדרך כלל מתעסקות במשלוח חבילות בתוך תחומי ישראל. עבודה חשובה וחיונית במשק, אבל היא אינה מסובכת ומורכבת כמו שילוח בינלאומי. שילוח בישראל

קרא עוד »
שליחת חבילה מארהב לישראל

משלוח ימי מארה"ב לישראל

משלוח ימי מארה“ב לישראל הוא צורת המשלוח השכיחה ביותר, למרות כי ניתן לבצע שליחת חבילה מארה“ב לישראל גם בדרך האוויר. בדרך כלל העדיפות היא לבצע

קרא עוד »