חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אריזה, הובלה ואחסון

אריזה, הובלה ואחסון בארץ ובחו"ל

7 יבשות מתמחה בטיפול בוטיקי בלקוחות שנדרשים לפתרונות אריזה ושילוח בינלאומי  תוך מתן מענה על רב תחומי הכולל אריזה, הובלה, שילוח, עמילות מכס.  כאשר המטרה הברורה היא העברה יעילה, מהירה ובטיחותית של משלוח יקר ערך ורגיש מנקודה א' לנקודה ב' (על פני הגלובוס). בים, באויר וביבשה.

שירותי הובלה ואחסון

חברות שילוח בינלאומי כל הפרטים

חברות שילוח בינלאומי

חברות שילוח בינלאומי תוכן עיניינים באמצעות חברות שילוח בינלאומי מעבירים ומשנעים מוצרים ממדינה אחת לאחרת. שילוח בינלאומי משמש להעברת מגוון רחב של מטענים ברחבי העולם

קרא עוד »

שטר מטען אווירי

מהו שטר מטען אווירי? תוכן עיניינים שטר מטען אווירי הוא מעין כרטיס הטיסה של המטען. שטר המטען בהובלת מטעני קונסולידציה מונפק על ידי המשלח, באישור חברת התעופה.

קרא עוד »
שילוח בינלאומי מחירים

שילוח בינלאומי אווירי מחיר

מחיר שילוח בינלאומי אווירי ומידע חשוב נוסף תוכן עיניינים איזה נתונים צריך לספק לחברת שילוח בינלאומי כדי לקבל מחיר למשלוח? מחיר שילוח בינלאומי אווירי נקבע

קרא עוד »

שילוח בינלאומי אווירי

מה כדאי לדעת על שילוח בינלאומי אווירי? תוכן עיניינים תכנון ותמחור משלוח אווירי בינלאומי ישנם מספר גורמים שצריך לשקלל, לטובת תמחור ותקצוב נכון של שילוח 

קרא עוד »

תוכן עניינים

אריזה לעסקים וחברות

אם אתם חברה או עסק, הנדרשים לאריזה של מטען לשילוח בינלאומי, למארזים מותאמים להטסה של ציודים רגישים ובפתרונות לוגיסטיים משלימים. אנו מתאימים לך.
אנו  מטפלים גם באריזה , הובלה והעברה של משרדים או פסי ייצור. אתם נדרשים להובלה חכמה, איכותית ומוקפדת בתוך ישראל או במסגרת רילוקיישן במשלוח בינלאומי, מאמר זה מיועד לכם.
בכדי לבצע בהצלחה העברה והובלה של משרדים, מפעלים, קווי ייצור או דירה, נדרש תכנון מקדים. החל משלב האריזות – מהי האריזה המתאימה, דרך אופן ההובלה  ליעד (ביבשה, באוויר או בים) והפריקה בצורה יעילה ובטוחה ביעד  – לדוגמא לעיתים נדרש מנוף בזמן הפריקה.
כשתכנון טוב וניסיון עשיר חוברים יחד, תהנו משקט נפשי בביצוע המעבר, כך שיהיה מהיר ונקי מתקלות (והוצאות) בלתי צפויות.

ישנו הבדל בין פרויקט העברה של עסקים – חברות עם משרדים או מפעלים, ובין שירות לפרטיים המעוניינים לעבור דירה. בחברות עם משרדים, זמן האריזה, ההובלה וההרכבה מחדש, הינו זמן שבו העסק מושבת, לפחות באופן חלקי, לכן התזמון ומהירות הביצוע של ההעברה היא גורם קריטי. כל עיכוב, עשוי לגרום להפסדים ופגיעה בשירות הלקוחות.
לעיתים קרובות, לחברות עם משרדים או מפעלים ישנם מחשבים ושרתים, או מכונות, הדורשים אריזות מיוחדות, המבטיחות שמירה על הציוד בעת ההובלה. גם הצרכים המאפיינים משפחה שמבצעת מעבר דירה שונים מאחת לשניה, לרבות אם מדובר במשפחה שעושה רילוקיישן לחו"ל או מעבר דירה בישראל.
אריזה לתכולת דירה נעשית בד"כ בקרטונים בלבד, אולם בהובלה של משרדים ומפעלים, נדרשים פתרונות אריזה מיוחדים כגון ארגזי אלומיניום ו/או ארגזי עץ, במיוחד לציוד רגיש עם ערך כספי גבוה.

אריזה להובלה בינלאומית

לאריזה נכונה יש משמעות מכרעת על הגעת המשלוח ליעדו במצב טוב . אופן האריזה של כל מטען הוא חשוב ומשפיע על סיכויי המטען להגיע בשלום ליעדו. 

בהובלה בינלאומית, יש לקחת בחשבון שמשלוח  עובר הרבה תחנות בהן מתבצעת טעינה ופריקה של המשלוח עד שהוא מגיע ליעדו הסופי. בשילוח בינלאומי, ימי או אווירי, או יבשתי, אריזה נכונה תגדיל משמעותית את סיכויי המטען להגיע בשלום ליעדו.

אנו בחברת 7 יבשות מתמחים בהתאמת אריזה מתאימה לכל משלוח בהתחשב בכל הפרמטרים. 

נקודות לבדיקה בקביעת אופן האריזה

 

  • ערך הסחורה
  • מידות פיזיות של המטען
  • רגישות ונקודות תורפה של התכולה
  • תנאי הדרך
  • סוג ההובלה

 

את האריזה יש להתאים לתכולה ולשיטת ההובלה המיועדת ותפקידה הוא להגן על המוצר מפני:

  • שבר
  • נזקי לחות – בעיקר בהובלה ימית
  • טמפרטורה, לחץ אויר, מליחות

 

במסגרת תכנון הפרויקט, אנו מבצעים אריזה, דיפון, קיבוע ונעילה לפי הנדרש ומספקים שירותי הובלה ואחסנה  למטען, לצד סימון הארגזים והכנת ניירת. במיוחד בשילוח בינלאומי ועמילות מכס. חשוב לזכור כי מטען צריך להיות מוגן בהובלה יבשתית וגם בהובלה בינלאומית, ולעמוד בכל טלטלות הדרך, בים באויר וביבשה.
מטען בתוך מכולה  (קונטיינר), מוגן על ידי גוף מתכת חזק של המכולה וזהו אחד מהיתרונות בהובלה ימית. אבל גם בתוך המכולה שנשלחת בים התכולה הפנימית, צריכה להיות מוגנת כשלעצמה. בהובלה בינלאומית המטען עובר מיד ליד ונטען ונפרק מאמצעי תעבורה שונים: ממחסן היצואן מועמס למשאית, המשאית מובילה אותו למחסן נמל היציאה, שם הוא נפרק, שוב מועמס לאונייה או למטוס, לאחר מכן פריקה מהאוניה, העברה למחסן בנמל היעד ,לעיתים גם טעינה מחדש, אל מחסן פריקה, עד שמגיע ליעדו.לכן אריזה נאותה, השומרת על המוצר ובולמת מהתכולה הפנימית תלתולים וזעזועים הינה קריטית בסחר בינלאומי. חשוב לזכור כי אין שום ביטוח לאריזה לא נאותה. במקרה של נזק – חברת הביטוח תתנער מכל אחריות, והנזק יחול עליך בלבד.
mercial Invoice – זהו בעצם חוזה העיסקה בין המוכר לקונה. על גבי חשבונית הספק מופיעים: פרטי המוכר, פרטי הקונה, תאריך, מספר החשבונית, פירוט הסחורה, מחיר לפריט, מחיר כולל, מטבע העסקה, תנאי המשלוח , תנאי תשלום ועוד הערות שונות אשר מבהירות את שסוכם בין המוכר לקונה.
בעזרת חשבונית הספק מסווגת חברת עמיל מכס את הסחורה לטובת קביעת אחוז המיסים וחוקיות הייבוא.
רשימת תכולה – Packing List – מאפשרת לדעת איזה פריט נמצא באיזה אריזה, הנ"ל משמש גם את המכס בזמן בדיקה פיזית, לדעת איזה סחורה לחפש באיזה אריזה.
שטר מטען ימי/ שטר מטען אווירי – שטר מטען אווירי נקרא באנגלית – Air way bill, שטר מטען ימי נקרא – Bill of Lading
ייפוי כח של היבואן לעמיל המכס לשחרר בשמו את המשלוח מול מכס ישראל – נעשה כיום דרך מערכת "שער עולמי".
תצהיר ייבואן למכס ישראל – מדי שנה נדרש בייבואן להצהיר על מערכת הקשרים שלו עם הספק. כיום נעשה דרך מערכת "שער עולמי".
קטלוג לטובת סיווג הטובין

שירותי אחסון

ישנם פרויקטים של מעבר דירה (רילוקיישן), בהם,  מעבר להובלה ואריזה, הלקוח שלנו נדרש גם לשירותי אחסון. שירותי אחסון תכולת דירות, לטווח קצר או ארוך, הינו חלק מהפתרון הכולל שאנו מציעים ללקוח בנוסף להובלות דירה עם אריזה ונותנים לך איש קשר אחד שמטפל ומתאם עבורך מול כל הגורמים בתהליך (אחסון, הובלה ואחסנה).

לסיכום, אריזה והובלה של משרד, חנות או מפעל, הובלת פסנתר או הובלת יצירות אומנות – לכל אריזה והובלה מנקודה א' לנקודה ב' יש עקרונות שחוזרים על עצמם ושיטות לעבודה נכונה ונקיה מתקלות. עם עבודה נכונה אפשר לחסוך כסף, להימנע מנזקים והוצאות מיותרות.
מעבר לשקט הנפשי, הניסיון והידע שלנו עם אלפי משלוחים, יאפשרו לך חסכון כספי משמעותי בתהליך.

בין לקוחותיינו

לקוחות מספרים

לסרטוני טיפים לשילוח בינלאומי

»