חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברות שילוח בינלאומי

חברות שילוח בינלאומי

תוכן עיניינים

באמצעות חברות שילוח בינלאומי מעבירים ומשנעים מוצרים ממדינה אחת לאחרת. שילוח בינלאומי משמש להעברת מגוון רחב של מטענים ברחבי העולם (סחורות, קונטיינרים, חפצים אישיים ועוד) והוא מרכיב מרכזי במערך הסחר הבינלאומי.

לקוחות עסקיים ואנשים פרטיים משתמשים בשירותי שילוח בינלאומי לשליחת סחורה וחפצים מהארץ אל מעבר לים וההיפך וליבוא ויצוא מסחרי ואישי.

השילוח מבוצע על ידי משלח בינלאומי ((Freight Forwarder שמספק פתרון לוגיסטי כולל לתהליך הייצוא והיבוא מרגע יציאת המטען במדינת המקור ועד הגעתו בשלום למדינת היעד. תפקידה של חברת השילוח לתווך, לקשר ולתאם בין מעביר המטען לספקי ההובלה בשרשרת השילוח הבינלאומי (חברות תעופה, חברות ספנות, רכבות, משאיות וכיו"ב).

חברת שילוח מקצועית צריכה לספק לצרכן את השירות הטוב, היעיל והאמין ביותר, במחיר המשתלם ביותר. בנוסף, עליה לכוון את הלקוח ולהמליץ לו באיזה סוג שילוח בינלאומי כדאי לו לבחור ומהי השיטה המתאימה ביותר לצרכיו ולמוצר או המטען שאותו הוא מבקש להעביר (בים באוויר או ביבשה).

חברות שילוח בינלאומי מי צריך את זה?

בעידן הכפר הגלובלי כולנו מעבירים מטענים שונים מקצה אל קצה, מדלת אל דלת. אנחנו שואפים שההעברה תעשה לכול יעד בעולם, בצורה בטוחה ויעילה.

שירותי שילוח בינלאומי משמשים לצרכים רבים ומגוונים:

  • יבוא ויצוא.
  • העברת מטען ממדינה אחת לאחרת ומיבשת אחת לאחרת.
  • פעילות מסחרית בינלאומית.
  • שינוע סחורות, מוצרי גלם, תערוכות, רכבים, חפצים אישיים ועוד.
  • רילוקיישן.

מדובר בתהליך מורכב שמצריך ידע, מיומנות, אחריות וזהירות. חברת שילוח טובה היא מרכיב קריטי בהגעת המטען ליעדו בשלום ובבטחה, במועד וללא נזקים. מי שרוצה להעביר מטען ממדינה למדינה בעולם היום זקוק לחברת שילוח שתהיה אחראית, אמינה, מקצועית ובעלת ניסיון בעבודה עם שיטות ההובלה השונות, בים, באוויר וביבשה.

חברות שילוח בינלאומי איך זה עובד?

חברת השילוח מתווכת בכול תהליך השילוח בין בעל המטען או הסחורה לספק ההובלה (בים באוויר וביבשה). התהליך כרוך בלוגיסטיקה מורכבת, חוצה מדינות ולעיתים גם יבשות, הובלה מקומית ובינלאומית, אחסון, לוגיסטיקה ובירוקרטיה מקומית ובינלאומית ועוד.

יש סוגים שונים של שליחויות בינלאומיות: אווירי, ימי ויבשתי.

חברת השילוח מבצעת את תיאומי ההובלה וההעברה מול הגורמים השונים בנמלי הים והאוויר וביבשה, בהתאם לצורך. היא מייעצת ומכוונת את הלקוח באיזו שיטה כדאי לו לבחור בהתאם לצרכיו ולמטען שהוא רוצה להעביר. החברה מהווה גורם מחבר ומתאם בין הלקוח שמבקש להעביר את המטען לכול אחד ואחד מהגורמים בשרשרת הלוגיסטית הארוכה והמורכבת בתהליך השילוח.

העברת מטענים בין מדינות כרוכה פעמים רבות גם בבירוקרטיה בארץ המוצא של המטען ובמדינת היעד מול גורמי מכס, בריאות ועוד. חברת השילוח מיומנת ומקצועית תדאג גם לכל ההליכים הבירוקרטים בכלל זה הסדרת המסמכים הנדרשים, איתור שטחים פנויים לאחסון המטען, איחוד משלוחים לאותו שוק יעד, עמילות מכס, הבטחת הגעת המטען בזמן ועוד.

בנוסף, היא תייעץ לכם איזה סוג שילוח מתאים לכם ולמטען אותו אתם מבקשים להעביר.

חברות שילוח בינלאומי איך בוחרים?

חשוב לא להתפשר בבואנו לבחור שילוח בינלאומי.

להצלחת העברת המטען/ סחורה/ ציוד שלנו בדרך אל היעד בצורה מיטבית  כדאי לבחור חברת שילוח מיומנת, בעלת ניסיון מקצועי רב בעבודה עם פלטפורמות ההובלה השונות (באוויר, בים וביבשה) ומגוון גדול של פתרונות למגוון משלוחים.

נעדיף חברה עם רשת קשרים וסניפים גלובלית שתאפשר לנו להגיע לכול יעד על פני הגלובוס. בנוסף, נוודא שאנחנו בוחרים חברה עם נציגים מקצועיים בנמלי אוויר וים שונים, עם פתרונות אחסון ושינוע מגוונים שיהפכו כל העברה לנגישה, נוחה וקלה. כזו שתדע להציע פתרונות לכול הנושאים הקשורים בעולם הסחר הבינלאומי, בכלל זה עמילות מכס, טיפול בדרישות ובאישורים אל מול רשויות  החוק ועוד.

נעדיף לעבוד עם חברת שילוח בינלאומי אמינה וזמינה 24/7 שתעניק לנו ליווי וטיפול אישי לאורך כל הדרך. אנשי מקצוע שידעו לנקוט בכול אמצעי הזהירות הנדרשים ולספק לנו שלל פתרונות גם במקרה שבו מתעוררת בעיה במהלך הובלת המטען, תוך הקפדה על שקיפות במהלך התהליך כולו, עד הגעת המוצר או המטען אל היעד.

חשוב כמובן לעבוד עם חברה שתעניק לנו גם מענה מהיר, שהרי פעמים רבות העברת המטען חייבת להיעשות  בלוח זמנים דחוק וצפוף. 

שילוח בינלאומי – באוויר, בים או ביבשה?

המפתח להצלחת כל העברת מטען ממדינה למדינה הוא בהתאמה בין הסחורה לדרך ההובלה שלה. לסחורות שונות מתאימות דרכי הובלה שונות. חברת שילוח מנוסה ומקצועית תדע לכוון אתכם ולייעץ לכם, להתאים את דרך ההובלה לסחורה שאותה אתם מבקשים להעביר ממדינה למדינה, לדאוג שהמטען יעבור בצורה בטוחה, במחיר הזול ביותר ובמהירות האפשרית.   

בבואנו לבחור שיטת הובלה בעזרת שילוח בינלאומי עלינו לבחון:

  • אופי הסחורה או המוצר שאנחנו מעבירים.
  • גודל, משקל ונפח הסחורה שאנחנו מבקשים להעביר.
  • מידת הדחיפות של המשלוח שאנחנו מעבירים.
  • עלות. שילוח בינלאומי מהיר יותר הוא בהכרח גם יקר יותר.

פריטים יקרי ערך או בעלי ערך סנטימנטלי וחפצים שבירים נעדיף לשלוח דרך האוויר.  

מטענים כבדים וגדולים נשלח לרוב דרך הים. פעמים רבות יש לשילוח בינלאומי ימי תעריף מינימום. במקרים כאלה נעדיף לשלוח משלוח קל משקל באמצעות האוויר. לא כל מטען מתאים להובלה באוויר וההיפך. יש לזכור שמשלוח בדרך של שילוח אווירי הוא אמנם מהיר יותר, אך יקר יותר. בנוסף, פעמים רבות הדחיפות היא שמכתיבה באיזו דרך הובלה והעברה נבחר (בים, באוויר או ביבשה).

שילוח בינלאומי – אפשר לבד?

שילוח בינלאומי של מטענים, סחורות או חפצים דורש ניסיון ומיומנות. מדובר בשרשרת לוגיסטית ארוכה ומורכבת שלא מסתיימת ביצירת קשר עם נמל הים או נמל התעופה. מרבית הפעמים אנחנו נדרשים גם להובלה, לאחסון, לטיפול במטען, להובלה על ידי משאיות או רכבות.

בנוסף, נדרשת הכנת מסמכים מורכבת, הסדרת ביטוחים שונים, קבלת אישורים שונים ועוד.

אדם פרטי יוכל להזמין מקום במטוס או באוניה לצורך העברת המטען שלו ויש להניח שאפילו יחסוך כך כסף. עם זאת, ללא רשת הקשרים העומדת לרשות חברות הנותנות שירותי שילוח בינלאומי על בסיס יומיומי, יקשה על אדם פרטי  להוביל את המטען מהאונייה או האווירון עד היעד ולהשלים את העברת המטען.

החיסכון בעלויות כשאנחנו מחליטים לבצע העברה של מטען בין מדינות  בכוחות עצמנו יכול להתברר כלא משתלם כתוצאה מנזק שייגרם למטען במהלך הובלה לא מקצועית, אחור בהגעה ליעד, קושי משחרור במכס ועוד.

"יש נזק למטען שלי"

ההעברה הפיסית של המטען מתבצעת על ידי מובילים באוויר, בים או ביבשה.

יחד עם זה האחריות לטובין במהלך ההובלה משתנה בין חברות שילוח בינלאומי שונות. היקף האחריות נובעת מתוכן ההתחייבות שלקח על עצמו המשלח. 

יש שאחראיות רק כלפי הפעולות שנעשות במסגרת תיאום השילוח והזמנת  ההובלה של הטובין.

אחרות לוקחות על עצמן אחריות גורפת כלפי היצואן/ יבואן/ מעביר המטען או

החפצים גם בכול הנוגע לנזק ו/או איחור שיקרו למטען (באמצעות המוביל שייבחר, אווירי או ימי) ממדינה למדינה, החל ממסירת המטען ועד הגעתו ליעדו.

רצוי לבדוק זאת כמובן לפני שאנחנו יוצאים לדרך כדי לא לקחת סיכונים מיותרים.

עוד נושא שיכול לעניין אתכם: יבוא מסין

חברות לשילוח בינלאומי 

ישנן שאלות רבות לגבי שירותי חברת שילוח בינלאומית, ובעיקר השאלות לגבי מה בתחום סמכותה (כלומר באילו היבטים של השילוח היא מטפלת). במאמר זה נסביר הכל לגבי חברות שילוח בינלאומי ועמילות מכס.

נציין כי תחום השילוח הוא תחום בעל עולם מושגים מקצועי שעשוי להישמע כמו סינית לאוזניו של מי שאינו עוסק בתחום. לכן נשתדל להסביר את הדברים בשפה פשוטה, ואם נשתמש במושג מקצועי, גם נסביר אותו.

מאמר זה מיועד עבור כל אדם פרטי גוף או עסק הזקוק לשילוח בינלאומי, ואין לו רקע וניסיון. לצורך הדוגמה זה יכול להיות מפיק הרוצה להביא ציוד להופעת רוק מיוחדת; אדם אשר מכר רכב אספנות ללקוח בחו“ל; עסק חדש בתחום הייבוא הרוצה להביא משלוח מסין ועוד.

חברות שילוח בינלאומי ועמילות מכס

חברות שילוח בינלאומי בישראל

שילוח בינלאומי כולל תהליך ארוך ומורכב שמתחיל באיסוף הפריט אותו רוצים לשלח, דרך תחנות רבות בדרך ועד למסירתו בנקודת היעד. נשמע אולי פשוט כמו הזמנת חבילה מאלי אקספרס, אך זהו תהליך מורכב ממה שאתם יכולים לדמיין.

בדרך כלל אין מדובר בפריט בודד הנכנס לתוף קופסת קרטון קטנה, אלא אוסף גדול של פריטים, הדורש לפעמים מכולה ייעודית. ולעתים יש צורך גם בפתרונות מיוחדים הכוללים הובלה בקירור ועוד אינספור פרטים המשתנים ממשלוח למשלוח.

חברת שילוח בינלאומית נועדה על מנת לטפל בכל אותם הפרטים, ולתאם מול גורמים בארץ המוצא וארץ היעד.

חברת השילוח עובדת מול חברות הובלה ולוגיסטיקה, מחסנים, עמילי מכס, גופים רגולטורים, נמלים וחברות ספנות, בנקים, משרדי ממשלה, סוכנויות ביטוח ועוד.

נציין גם שחלק מהעבודה של חברות השילוח זה לבחור את הנתיב האידאלי עבור המשלוח. לכל מדינה כנסיות ויציאות שונות, בדרך הים, האוויר והיבשה. ויש מערכת של שיקולים שצריך לקחת בחשבון.

בואו נדמיין את הסיטואציה הבאה: מפעל בישראל מכר ציוד במשקל 3 טון לעיבוד תוצרת חקלאית ללקוח בוויטנאם. לאחר שהמפעל ארז והכין את הציוד למשלוח, יש צורך בתהליך הבא:

    1. איסוף הציוד באמצעות משאית כבדה, והובלתו אל מחסנים לוגיסטיים.

    1. הכנסת הציוד אל תוך המכולה הנכונה, אשר תגיע לאונייה הנכונה ותרד בנמל הנכון.

    1. הורדת המכולה בנמל הימי של ויטנאם.

    1. פריקת המכולה (כוללת משלוחים שונים), במחסנים לוגיסטיים.

    1. שחרור המכולה מהמכס.

    1. הובלת המטען אל הלקוח.

והאמת שהפשטנו את התהליך לצורך ההסבר, אך יש כאן סוגיות נוספות של אישורים, תשלומים, אגרות וביורוקרטיה ארוכה גם במדינת ישראל ממנה יצא המשלוח, וגם במדינת היעד.

ולכו תתעסקו עם הבירוקרטיה בוויטנאם, כאשר אתם בקושי יודעים להסתדר עם זו של הארץ. זהו בדיוק הערך של חברות שילוח בינלאומי בישראל, הן מטפלות בכל ההיבטים הללו.

הדוגמה שהבאנו מתייחסת למשלוח LCL. כלומר מקרה שבו המשלוח אינו תופס מכולה שלמה, ולכן נשלח יחדיו עם משלוחים אחרים, כאשר אתם נדרשים לשלם רק עבור הנפח אותו אתם תופסים.

חברת שילוח בינלאומית

חברת שילוח בינלאומית

האתגרים איתם מתמודדות חברות השילוח הבינלאומי הם אינסופיים. כל משלוח דורש תנאים פיזיים ופתרונות לוגיסטיים שונים, וכמובן כפוף לרגולציה שונה. חברות שילוח בינלאומי ועמילות מכס עוסקות בזה באופן קבוע ויודעת כיצד לתת לכל לקוח/משלוח את הפתרון הדרוש עבורו.

אנו ב 7 יבשות, עושים זאת במקצועיות ומהירות, תוך כדי מתן פתרונות שילוח ימי או שילוח אווירי, ושיתופי פעולה עם חברות בארץ ובחו“ל.

לצד האתגרים הרגילים, חברת שילוח בינלאומית מוצאת את עצמה מתמודדת כל הזמן בסביבה דינמית ומשתנה, עם הפתעות בלתי צפויות. למשל בחודשים האחרונים חברות שילוח בינלאומי בישראל (כמו גם בעולם) נאלצו להתמודד עם אתגרים הקשורים ללחימה בדרום, והשפיעו על פעילות נמל אשדוד. כמו גם פעולות הטרור של החות‘ים אשא השפיעו על המשלוחים הימיים.

חברות שילוח בינלאומי ועמילות מכס תמיד מתמודדות עם אתגרים חדשים הכוללים אירועים ביטחוניים, אסונות טבע, אירועים גאופוליטיים, שביתות, שינויי רגולציה ועוד. אך הניסיון ושיתופי הפעולה הבינלאומיים מאפשרים לנו תמיד למצוא את הפתרונות המבטיחים את קיומה של שרשרת האספקה והכלכלה.

חברות שילוח בינלאומי ועמילות מכס

חברות שילוח בינלאומי בישראל

זקוקים לפתרונות של משלוח ימי מארה“ב לישראל? שילוח ימי מסין או אולי ישנן שאלות לגבי עלויות שילוח בינלאומי? אתם מוזמנים לפנות לחברת 7 יבשות. אנו מספקים שירותים לוגיסטיים ,ופתרונות שילוח ועמילות מכס למגוון לקוחות.

החזון שלנו הוא לספק לכם את הגב הלוגיסטי שיאפשר פעילות עסקית תקינה. פתרונות השילוח הבינלאומי הם שונים ומגוונים, ומדובר בהרבה יותר מבחירה בין משלוח אווירי או ימי. ישנם שיקולים שונים של עלויות, לוחות זמנים ועוד. אצלנו תוכלו לקבל ייעוץ מתאים אישי לגבי כל צורכי הייבוא והייצוא.

7 יבשות עמילות מכס ושילוח בינלאומיעקבו אחרינו גם בלינקדאין

 

בין לקוחותיינו

לקוחות מספרים

לסרטוני טיפים לשילוח בינלאומי

»

שירותים נוספים שלנו

שירותי שילוח בארץ

שילוח חפצים בינלאומי

שילוח חפצים בינלאומי הוא תחום שלם שבו ישנם שחקנים רבים המניעים סחורות ממקום למקום ברחבי העולם. חלקנו חיים את החיים ואינם מקדישים לכך הרבה מחשבה.

קרא עוד »
משלוח אווירי מסין לישראל

עלות משלוח חבילות לסין

אחת השאלות שחוזרות על עצמן היא השאלה על עלות משלוח חבילות לסין או מחיר משלוח חבילה מסין לישראל. כמובן שהתשובה לשאלה תלויה בגורמים רבים, הרי

קרא עוד »
משלוח אקספרס לחול

שירות משלוחים אקספרס 

שירות משלוחים אקספרס הוא משלוח שבו מעניקים עדיפות גדולה לזמן ההגעה של המשלוח, וזאת תוך כדי התפשרות על המחירים. במילים פשוטות, כאשר לקוחות נדרשים לפתרון

קרא עוד »