חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
משלוח ימי מארהב לישראל

משלוח חבילות מארה“ב

משלוח חבילות מארה“ב לישראל עשוי להיות רלוונטי עבור לקוחות שונים, ביניהם גם אנשים פרטיים וגם עסקים ואף גופים ציבוריים.

בעידן של כלכלה גלובלית ותנועה בינלאומית של סחורות, זה טבעי שחברות ישראליות ידרשו לקבל משלוח חבילות מארצות הברית לישראל. אלו עשויות להיות סחורות שונות המיובאות לישראל, חלקי חילוף, ציוד טכנולוגי וכדומה.

אך גם לקוחות פרטיים עשויים להזדקק לשירות שכזה. למשל משפחה שהייתה ברילוקישן וחזרה לארץ, ועכשיו רוצים משלוח ימי מארה“ב לישראל על מנת להביא את כל תכולת הדירה. או אולי אספן אומנות אשר רכש יצירת אומנות מיוחדת ורוצה לשלח אותה לישראל.

תחת המטריה של שליחת חבילה מארה“ב לישראל יתכנו צרכים שונים, ובהתאם לכך כל לקוח נזקק לשירות בהתאמה אישית. עבור כל לקוח עלינו לשאול שאלות שונות לגבי תכולת החבילה, מימדיה הפיזיים, עלותה, דחיפות המשלוח ועוד.

עבור כל חבילה יש להתאים פתרון שונה, וכל סוג של משלוח נתון לתקנות שונות, וצרכים בירוקרטיים ולוגיסטיים שונים.

שליחת חבילה מארהב לישראל

משלוח חבילות מארצות הברית לישראל

ברמה העקרונית ישנן שתי דרכים לבצע משלוח חבילות מארה“ב: האפשרות האחת היא משלוח דרך האוויר, והאפשרות השנייה היא משלוח ימי.

משלוח אווירי נחשב למשלוח מהיר יותר, אך גם יקר יותר, בהשוואה למשלוח ימי. אך ישנם מקרים בהם ישנה דחיפות להביא את המשלוח, ולכן הלקוח יבחר לבצע משלוח אווירי. למשל במקרה שבו נדרש ציוד רפואי קריטי ומציל חיים, או כפי שראינו בתקופה האחרונה משלוחים שנתרמו על ידי קהילות יהודיות בחו“ל עבור לוחמי צה“ל בדרום.

ומנגד, כאשר אין דחיפות נעדיף משלוח ימי מארה"ב לישראל.

אך לא רק שאלת הזמן והדחיפות עומדת כאן על הפרק, אלא גם אופי המשלוח. למשל ישנם חומרים מסוימים שאסורים להטסה, או בגלל גודלם הפיזי לא ניתן להובילם במטוס, ואין ברירה אלא לבחור בשילוח ימי.
ומנגד, יתכנו משלוחים שלא ניתן להוביל בשילוח ימי מכיוון שאינו יכול לספק את התנאים הדרושים לצורך המשלוח.

משלוח חבילות מארצות הברית לישראל

משלוח חבילות מארה“ב

כפי שהבנתם, רשימת השיקולים בעת בחירת אפשרות השילוח היא שונה. וכמובן שאינה מנותקת מן העלויות. ומהבחינה הזו תמיד כדאי לעבוד מול חברת שילוח בינלאומית מומלצת, חברה היכולה לתת לכם תשובות מהירות ואף המלצות לגבי סוג הפתרון המתאים עבורכם.

ישנם מקרים בהם שתי האפשרויות עשויות להתאים, ורק צריך לעשות שיקולי זמן ועלויות של האלטרנטיביות השונות.

אך האמת שהדבר עשוי להיות מורכב ממה שאתם חושבים, ומסתבר שצריך לעשות הרבה מאוד שיעורי בית. שליחת חבילה מארה“ב לישראל עשויה להיות כפופה לחקיקה ותקנות שונות, סוגי מכסים, אמונות בינלאומיות ואפילו צרכים ביטוחיים שונים ותנאי משלוח ייחודיים.

לצורך הדוגמה ישנן תקנות שונות הקשורות למשלוח של חיסונים מארצות הברית (כמו גם תנאי המשלוח הדורשים קירור), לעומת משלוח של תכולת דירה שהוא פשוט יותר.
משלוחים מסוימים עשויים להיות פשוטים, אחרים דורשים הרבה ניירת ואישורים. חשוב לעשות את שיעורי הבית ולדעת מה מחכה לכם, ומהן התקנות הרלוונטיות והצעדים שעליכם לנקוט על מנת לבצע את המשלוח.

ושוב נזכיר, זהו היתרון של חברת שילוח בינלאומית. בין אם מדובר על משלוח חבילות מארה“ב או משלוח חבילות מסין לישראל , חברת שילוח בינלאומית יודעת לתת את המענה לכל לקוח.

משלוח חבילות מארה“ב

משלוח ימי מארה“ב לישראל

תיאום משלוח חבילות מארה“ב באמצעות משלוח ימי הוא אינו דבר פשוט, וכמו תמיד כל סוג של משלוח זקוק לפתרון משלו. ישנם משלוחים חלקיים, וישנן מכולות שלמות. וכמובן ישנם צרכים מיוחדים בהתאם לסוג המשלוח.

יש צורך לשנע את המשלוח מנקודת המוצא, אל הנמלים , תוך כדי סיוע של חברות לוגיסטיקה מקומיות. יש להתנהל מול חברת הספנות, וגם לחשוב על הלוגיסטיקה בעת הגעת המשלוח לארץ.

ועל כל זה נוסיף את ההתעסקות מול רשויות המכס, וגופים שונים בארץ המוצא וארץ היעד. וזהו היתרון המרכזי של חברות שילוח ועמילות מכס העובדת בשיתופי פעולה בארץ ובחו“ל, מכירה את ההליכים השונים ויודעת להעניק פתרון כל סוג של משלוח.

שליחת חבילה מארה"ב לישראל

משלוח ימי מארהב לישראל

בשורה התחתונה משלוח חבילות מארצות הברית לישראל דורש מתן מענה לצרכים שונים ומגוונים. עולם השילוח הבינלאומי הוא עולם שלם, ובו מושגים שונים שלא תמיד ברורים למי שלא בא מהתחום.

בין אם מדובר בייבוא אישי או ייבוא מסחרי, תמיד ישנו יתרון לחברות העוסקות בשילוח בינלאומי, לוגיסטיקה ועמילות מכס. הניסיון של חברת השילוח יאפשר לכם לראות את התמונה המלאה, ולא להיות מופתעים משום דרישה רגולטיבית, עלויות או לוחות זמנים. וכל זה מבלי שתזדקקו להיות מעורבים בכל שלבי המשלוח.

חברת 7 יבשות מעניקה שירותי לוגיסטיקה ושילוח בינלאומי, לרבות פתרונות משלוח חבילות מארצות הברית לישראל. אנו מעניקים שירות אישי בעל ערך מוסף, תוך כדי מתן מענה לכל צורך לוגיסטי בזירה הגלובלית. לצד השירותים הלוגיסטיים אנו מטפלים בעמילות מכס, ויכולים לסייע בכל נושאי התקינה הבינלאומית ורישיונות הייבוא הדרושים.

7 יבשות – שירותי שילוח בינלאומיים

הישארו מעודכנים גם בדף הפייסבוק.

פוסטים נוספים

שירותי שילוח בארץ

שילוח חפצים בינלאומי

שילוח חפצים בינלאומי הוא תחום שלם שבו ישנם שחקנים רבים המניעים סחורות ממקום למקום ברחבי העולם. חלקנו חיים את החיים ואינם מקדישים לכך הרבה מחשבה.

קרא עוד »
משלוח אווירי מסין לישראל

עלות משלוח חבילות לסין

אחת השאלות שחוזרות על עצמן היא השאלה על עלות משלוח חבילות לסין או מחיר משלוח חבילה מסין לישראל. כמובן שהתשובה לשאלה תלויה בגורמים רבים, הרי

קרא עוד »
משלוח אקספרס לחול

שירות משלוחים אקספרס 

שירות משלוחים אקספרס הוא משלוח שבו מעניקים עדיפות גדולה לזמן ההגעה של המשלוח, וזאת תוך כדי התפשרות על המחירים. במילים פשוטות, כאשר לקוחות נדרשים לפתרון

קרא עוד »