חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
משלוח אקספרס לחול

שירות משלוחים אקספרס 

שירות משלוחים אקספרס הוא משלוח שבו מעניקים עדיפות גדולה לזמן ההגעה של המשלוח, וזאת תוך כדי התפשרות על המחירים. במילים פשוטות, כאשר לקוחות נדרשים לפתרון משלוח אקספרס לחול, הם מוכנים לשלם על כך עלות גבוהה יותר. זאת בתנאי שיוכלו להיות בראש שקט וידעו כי המשלוח יגיע ליעדו בזמן.

חברת 7 יבשות מעניקה פתרונות שילוח בינלאומי בהתאמה אישית, לרבות משלוח אקספרס לחול או משלוח אקספרס מחול. במאמר זה נסקור את הנושא של משלוחים בינלאומיים דחופים ונדבר גם על כמה עולה משלוח אקספרס.

שירות משלוחים אקספרס

משלוח אקספרס לחול

העולם המודרני הוא שוק גלובלי אחד גדול, וכל התרחשות בצד אחד של העולם משפיעה על הצד השני. אנשים מנהלים עסקים בזירה הבינלאומית, ותמיד יש פעילות בין אזורים שונים. וכתוצאה מכך ישנה גם תנועה של חבילות וסחורות, ולעתים צורך בפתרונות של שירות משלוחים אקספרס.

איננו מדברים אך ורק על תנועה של סחורות, אלא יותר על תנועה של מסמכים או פריטים חשובים שבהם יש צורך מיידי. תנועה של סחורות מתבצעת בערוצים קבועים ושגרתיים, ולכן בדרך כלל איננה נדרשת לפתרונות מיוחדים.

מי שעוסק בייצוא של עגבניות או ייבוא חלקי רכב, נשען על ערוצים לוגיסטיים קבועים, וכל שרשרת העבודה שלו מסונכרנת בהתאם. למרות שגם כאן יתכנו מקרים בהם יש צורך בפתרונות דחופים.

במקרים מסוימים יש צורך בפתרונות מהירים ובהולים. למשל מה יעשה מטוס אל על שנמצא עכשיו בבולגריה וסובל מתקלה טכנית הדורשת חלקי חילוף מיוחדים. הדבר עלול לפגוע בלוח הזמנים של חברת התעופה, ויהיו לכך השלכות כלכליות. ולכן החברה תחפש כיצד לבצע משלוח דחוף ממפעלי בואינג בארצות הברית, אל הצוות הטכני בבולגריה.

וזוהי רק דוגמה אחת מיני רבות. יכולות להיות סיבות שונות מדוע מפעלי תעשייה, אנשים פרטיים, בתי חולים וגופים ביטחוניים עשויים להזדקק לשירותים בהולים.

במקרים שכאלו יש לפנות בהקדם אל חברות העוסקות בשירותי עמילות מכס, לוגיסטיקה בינלאומית ומשלוחים אוויריים. חברות אלו יודעות להעניק את הפתרונות המיוחדים לכל לקוח. חברות שילוח מנוסות יכולות לגלות תושייה רבה גם במצבים מורכבים של שירות משלוחים אקספרס.

משלוח אקספרס מחול

משלוח אקספרס מחול

בין אם אתם צריכים משלוח מהיר לחוץ לארץ, או משלוח אקספרס מחול לישראל, חברת 7 יבשות יודעת להעניק לכל אחד את הפתרון. אנו מעניקים את כל השירותים ומטפלים גם בהיבטים הלוגיסטיים וגם בהיבטים הבירוקרטיים מול רשויות המכס או כל גוף רגולטורי שעשוי להיות רלוונטי (בהתאם לסוג המשלוח).

אנו עובדים מול חברות רבות העוסקות בבלדרות ומשלוחי קריטיקל, בים, באוויר וביבשה.

במסגרת הפתרונות שאנו מציעים ישנם משלוח אקספרס NEXT DAY מול חברות המטענים המחזיקות במטוסים. אך במקרים דחופים יותר אנו יודעים גם למצוא פתרונות שילוח בטיסות אזרחיות.

בכל מקרה ומקרה אנו מייד בוחנים את כל האפשרויות הקיימות, ומציגים ללקוחות את תמונת המצב מבחינת לוחות זמנים ועלויות. אנו מפעילים מערך בינלאומי ויודעים לעמוד במשימות הדחופות והחשובות.

כמה עולה משלוח אקספרס

כמה עולה משלוח אקספרס

ידוע כי מחירי שילוח בינלאומי דחוף יקרים יותר מאשר שילוח רגיל. חלקכם עשויים להניח כי חברות המשלוחים והלוגיסטיקה מנצלות את המצב הדחוף על מנת לגבות מחרי גבוה יותר. אך ישנן סיבות מוצדקות מדוע המשלוחים הללו יקרים יותר.

למשל במצב רגיל בו תרצו לבצע משלוח של סחורה, נניח משלוח אווירי לארצות הברית, אנו נבחן את כל האפשרויות ונציג לכם אלטרנטיבות שונות. ואם אין לכם לחץ, לעתים נעדיף לבחור במסלול או אפשרות אטית יותר, אך זולה באופן משמעותי.

אך כאשר יש צורך לבצע משלוח אקספרס לחול, הדברים מתנהלים אחרת. יתכן כי ישנן אפשרויות שילוח זולות, אך הן דורשות עוד כמה ימים באוניה, וזה לא מתאים עבור הצרכים שלכם. כך שבפועל תבחרו בהצעה היקרה יותר.

מעבר לזאת אנו לעתים משתמשים בפתרונות לא שגרתיים, כמו משלוחים באמצעות חברות תעופה המטיסות נוסעים, ומוכנות להעניק מקום למשלוחים קטנים, אך גובות עבור כך מחירים גבוהים במיוחד.

במקרים מסוימים, משלוח אקספרס הוא כל כך דחוף, עד שהדבר דורש ממש הפעלת כוח אדם במדינת היעד אשר יגיע למחסנים ואל רשויות שונות (כמו המכס) על מנת לזרז את העניינים ולקבל את החבילה לידיהם. ואלו הם דברים המשפיעים על העלויות.

שירות משלוחים אקספרס

משלוח אקספרס לחול

לחברת 7 יבשות ניסיון רב בשירותי בלדרות בינלאומית ומשלוחים דחופים מכל סוג. עד היום הענקנו פתרונות יעילים למגוון לקוחות בשוק הפרטי והמגזר הציבורי, ופתרונות ייבוא וייצוא בכל רחבי תבל.

במסגרת השירותים שלנו נתנו מענה למקרים יוצאי דופן הכוללים:

  • משלוחים דחופים של ציוד רפואי, תרופות ומכשור רפואי מציל חיים לאזורי אסון, התפרצות מגפות, אזורי מלחמה ועוד.
  • שילוח של רקמות וחומר ביולוגי לצורך ביצוע הליכים רפואיים מצילי חיים או לצורך מחקר.
  • שילוח אקספרס של ציוד לקווי ייצור מושבתים, חלקי חילוף למטוסים וכלי תחבורה.
  • משלוח בעלי חיים, פרחים ותוצרת חקלאית.
  • מסמכים משפטיים חשובים ועוד.

זקוקים לשירות של שליחת חבילה מארצות הברית לישראל? רוצים לדעת כמה עולה שילוח בינלאומי מהיר או צריכים הסברים על שירותי עמילות מכס?

צרו קשר עם חברת 7 יבשות ותקבלו מענה אישי ומקצועי. עקבו אחרינו גם ביוטיוב

פוסטים נוספים

שירותי שילוח בארץ

שילוח חפצים בינלאומי

שילוח חפצים בינלאומי הוא תחום שלם שבו ישנם שחקנים רבים המניעים סחורות ממקום למקום ברחבי העולם. חלקנו חיים את החיים ואינם מקדישים לכך הרבה מחשבה.

קרא עוד »
משלוח אווירי מסין לישראל

עלות משלוח חבילות לסין

אחת השאלות שחוזרות על עצמן היא השאלה על עלות משלוח חבילות לסין או מחיר משלוח חבילה מסין לישראל. כמובן שהתשובה לשאלה תלויה בגורמים רבים, הרי

קרא עוד »
משלוח אקספרס לחול

שירות משלוחים אקספרס 

שירות משלוחים אקספרס הוא משלוח שבו מעניקים עדיפות גדולה לזמן ההגעה של המשלוח, וזאת תוך כדי התפשרות על המחירים. במילים פשוטות, כאשר לקוחות נדרשים לפתרון

קרא עוד »