חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שילוח לחנויות איקומרס: המשלוח מהיר, הלקוחות חוזרים

PixaBay

בשנים האחרונות ניתן לראות גידול פנומנלי ברכישות אונליין, מדי שנה נפתחות יותר ויותר חנויות איקומרס ונכון להיום ההערכות השונות מדברות על כך שמחזור רכישות אונליין בישראל עומד על כ-18 מיליארד שקלים!

אנשים מזמינים בשנה אחת קרוב ל79 מיליון חבילות! בעקבות הנתונים האסטרונומים הללו, יש צורך בשירותי שילוח בינלאומי מקצועיים ומהירים שיספקו ללקוחות את כל ההזמנות בזמן. חברת 7 יבשות מספקת שירותי שילוח לחנויות איקורמס e-commerce מאפשרת לכם וללקוחות שלכם ליהנות משקט נפשי!

כאמור, מדי שנה ישנה עליה בשירותי השילוח הבינלאומי לחנויות אינטרנט – בלי קשר לקורונה שרק חיזקה את המגמה הזו, אין ספק שזה יימשך ויותר בעלי עסקים יעברו למכור את המוצרים שלהם בדיגיטל – כי זה הרבה יותר נוח, נגיש ומאפשר ליהנות מעוד אפיקי הכנסה שלא דורשים השקעה מרובה (בהשוואה לחנות פיזית).  חברת אמזון, היא בין החברות הגדולות שמייצגות את המגנה הזו ולצידה כמובן עומדות ענקיות נוספות כמו אסטי, eBay, SHEIN, Aliexpress, ASOS ועוד.

האינטרנט מאפשר ללקוחות לבדוק את המוצרים שלכם יותר לעומק, לעיין בחוות דעת ולהשוות מחירים – אלה יתרונות ברורים שגורמים ליותר אנשים להזמין דרך חנויות איקומרס e-commerce בנוחות מהסלון שלהם. בינתיים, מאחורי הקלעים עומד בעל עסק שיהיה עסוק בלהוציא את ההזמנה של הלקוח לביתו – יש כאן כמה אלמנטים שיגרמו ללקוח להיות מרוצה מהשירות שלהם, החל מהאריזה שתספקו לו, קופון הנחה והכי חשוב? מהירות ואיכות המשלוח.

שלב המשלוח הוא ללא ספק הקריטי ביותר

כולם יודעים שאין יותר מעצבן מלחכות יותר מכמה ימים לחבילה שצריכה להגיע. לרוב זמן משלוח סביר הוא עד שבוע – וגם אם זו לא אשמתכם אלא חברת השליחויות נושאת באשמה, בשלב זה ממש לא מעניין את הלקוח שלכם ויש סיכוי שהוא ידרוש את כספו בחזרה ואף ישאיר לכם ביקורת שלילית. בדיוק מסיבה זו, אחד האלמנטים החשובים לבעלי חנויות איקומרס היא לבחור חברת שליחויות מקצועית ואיכותית שתספק שירותי משלוחים מהירים ושתסייע לכם לשמור על הלקוחות החוזרים שלכם. כמה פעמים ראיתם בביקורות לקוחות רושמים: "קיבלתי את המשלוח תוך 3 ימים! שירות נפלא!" – סביר להניח שהרבה, כי זו בדיוק החותמת שאתם מספקים שירות טוב, שיגרום להם לשוב.

שילוחי אקספרס לבעלי חנויות איקומרס – פשוט, מהיר ומשתלם!

אם אתם מספקים שירותי שילוח לחו"ל – אתם חייבים להיערך לכך לוגיסטית. זה כולל בתוכו את כל הנושאים של שילוח הסחורה, שחרור ממכס, העברה למחסן לוגיסטי והפצה. בחברת 7 יבשות תוכלו למצוא מענה מושלם עם ליווי אישי בכל הקשור לנושאים הלוגיסטיים שמתלווים לשילוח בינלאומי

לחנויות איקומרס. נשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם שירות משלוחים איכותי, מהר שמתחייב להעניק ללקוחות שלכם עד הרגע שהם מקבלים את החבילה שלהם לביתם!

פוסטים נוספים

שירותי שילוח בארץ

שילוח חפצים בינלאומי

שילוח חפצים בינלאומי הוא תחום שלם שבו ישנם שחקנים רבים המניעים סחורות ממקום למקום ברחבי העולם. חלקנו חיים את החיים ואינם מקדישים לכך הרבה מחשבה.

קרא עוד »
משלוח אווירי מסין לישראל

עלות משלוח חבילות לסין

אחת השאלות שחוזרות על עצמן היא השאלה על עלות משלוח חבילות לסין או מחיר משלוח חבילה מסין לישראל. כמובן שהתשובה לשאלה תלויה בגורמים רבים, הרי

קרא עוד »
משלוח אקספרס לחול

שירות משלוחים אקספרס 

שירות משלוחים אקספרס הוא משלוח שבו מעניקים עדיפות גדולה לזמן ההגעה של המשלוח, וזאת תוך כדי התפשרות על המחירים. במילים פשוטות, כאשר לקוחות נדרשים לפתרון

קרא עוד »