חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך להתאקלם במהירות ובהצלחה אחרי רילוקיישן?

לפני כ-60 שנים חזה חוקר התקשורת מרשל מקלוהן שהעולם יהפוך לכפר גלובלי. התחזית אכן התממשה, וכיום אנחנו יכולים למצוא הזדמנויות אטרקטיביות מכל הסוגים בשלל מדינות. בהתאם הפך ה"רילוקיישן" למונח נפוץ, וגם לחלום עבור ישראלים רבים. כשעוברים דירה אל מעבר לים, לתקופה מוגדרת מראש או לפרק זמן בלתי מוגבל, השינוי הוא כמובן דרמטי. הטיפים הבאים יעזרו לכם להתאקלם בדרך הטובה ביותר והמהירה ביותר, וכך ליהנות מכל יתרונות הרילוקיישן.

שילוח מקצועי

אף אחד לא רוצה להגיע לבית חדש בעיר חדשה במדינה חדשה ולגלות שכל התכולה שתכנן להעביר מהארץ לא מגיעה. אף אחד ואף אחת גם לא רוצים להימצא בחו"ל ולגלות שפריטים יקרי ערך מבחינתם ניזוקו במהלך ההובלה – ובמיוחד כשמדובר על ערך רגשי שמחבר את האדם לישראל, למשפחה, לזכרונות וכו'.

בהתאם הדגש הראשון הוא לבחור חברת הובלות עם מוניטין מרשים, כך שכל התכולה שאתם לוקחים אתכם תגיע בזמן, ובמצב מצוין.

לשפר את השליטה בשפה - לכל המשפחה

אחרי שמצאתם חברת הובלות שעובדת בכל הארץ וצברה ניסיון רב בשילוח בינלאומי, וסימנתם V על הסעיף החשוב הזה, השלב הבא הוא לשפר את השליטה בשפה הרלוונטית לארץ היעד.

את הצעד הזה כדאי כמובן לבצע לפחות חודשיים-שלושה לפני המעבר, כדי להספיק ליצור שיפור משמעותי – אצל כל בני המשפחה. מומלץ לשים דגש רב על רכישת השפה המדוברת, כך שתוכלו להסתדר בקלות במקום החדש ולייצר את כל האינטראקציות הדרושות לטובת התאקלמות נעימה.

לעזור לילדים להתבגר ולקחת אחריות

רילוקיישן של משפחה עם ילדים הוא באופן טבעי אתגר מורכב במיוחד. רילוקיישן שכזה הוא גם הזדמנות מצוינת לעזור לילדים להתפתח. הבסיס הוא להתייחס אליהם כאל חלק בלתי נפרד מההחלטה לעבור למדינה אחרת, לשתף אותם בכל המחשבות וההתלבטויות, לספק להם כמה שיותר פרטים על המעבר ועל המקום החדש שתחיו בו – וגם להעניק להם תחומי אחריות.

כשמתייחסים אל הילדים כאל מבוגרים (כמובן בהתאם לגילם), הם מתמודדים הרבה יותר טוב גם עם הקשיים הבלתי נמנעים ותורמים תרומה של ממש להצלחת המהלך.

אריזה מסודרת שמאפשרת פריקה מהירה של פריטים חשובים

מרכיב נוסף בהתאקלמות מהירה הוא פריקה מהירה של הארגזים החשובים באמת, אלה שכוללים פריטים שתרצו להשתמש בהם כבר בימים הראשונים. על-מנת לפרוק במהירות את כל הארגזים האלה, כדאי לסמן אותם באופן בולט – בצבע אחר ו/או בכיתוב ברור ובולט על כל הדפנות.

עוד כדאי לדעת שחברה מנוסה שמבצעת הובלות בכל יום ובכל שעה מספקת במידת הצורך גם שירותי אריזה. בדרך זו גם תחסכו זמן יקר שאותו תוכלו לנצל לטובת כל הסידורים ההכרחיים בדרך לרילוקיישן, וגם תוכלו לדעת בוודאות שכל התכולה שהחלטתם לקחת אתכם תגיע בשלום בזכות האריזה המקצועית.

פוסטים נוספים

שירותי שילוח בארץ

שילוח חפצים בינלאומי

שילוח חפצים בינלאומי הוא תחום שלם שבו ישנם שחקנים רבים המניעים סחורות ממקום למקום ברחבי העולם. חלקנו חיים את החיים ואינם מקדישים לכך הרבה מחשבה.

קרא עוד »
משלוח אווירי מסין לישראל

עלות משלוח חבילות לסין

אחת השאלות שחוזרות על עצמן היא השאלה על עלות משלוח חבילות לסין או מחיר משלוח חבילה מסין לישראל. כמובן שהתשובה לשאלה תלויה בגורמים רבים, הרי

קרא עוד »
משלוח אקספרס לחול

שירות משלוחים אקספרס 

שירות משלוחים אקספרס הוא משלוח שבו מעניקים עדיפות גדולה לזמן ההגעה של המשלוח, וזאת תוך כדי התפשרות על המחירים. במילים פשוטות, כאשר לקוחות נדרשים לפתרון

קרא עוד »