חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
שירותי שילוח בארץ

שילוח חפצים בינלאומי

שילוח חפצים בינלאומי הוא תחום שלם שבו ישנם שחקנים רבים המניעים סחורות ממקום למקום ברחבי העולם.

חלקנו חיים את החיים ואינם מקדישים לכך הרבה מחשבה. אנו אולי יושבים עכשיו מול מחשב שהגיע ממפעל בסין. ישנם על מזרון שהגיע מתורכיה ולובשים בגדים שהגיעו בקונטיינר מוויטנאם.

זהו העולם שבו אנו חיים – עולם גלובאלי שבו יש תנועה גדולה של סחורות מסוגים שונים. לעתים אלו הם מצרים מוגמרים, לעתים חומרי גלם או חלקי חילוף.

ועל מנת שהמערכת הזו תפעל יש צורך בחברות ספנות, חברות לוגיסטיקה, משאיות תובלה, רכבות ומטוסים. וגם רשויות שונות המפקחות, מטילות מכסים ומטפלות בנושאי רגולציה. ועל מנת לתמרן בין כל אותם גורמים יש צורך בחברות עמילות מכס.

אם אתם מחפשים חברות המעניקות שירותי שילוח בארץ, חברת 7 יבשות עומדת לרשותכם. אנו מטפלים בכל ההיבטים של משלוחים בארץ (מישראל לחו“ל, ומחו“ל לישראל).

שילוח חפצים בינלאומי

שילוח בינלאומי מחיר

בדרך כלל שאלות של שילוח בינלאומי מחיר הן השאלות הראשונות שנשאלות. אך בפועל, זוהי השאלה האחרונה שניתן לתת עליה תשובה.

שלא תבינו לא נכון, עמילי מכס המתעסקים בשילוח ולוגיסטיקה יכולים לתת לכם תשובה מדויקת. אך בשביל לענות על השאלה יש לבדוק פרמטרים שונים.

אולי השאלה הראשונה היא מאיפה לאיפה? הם זהו משלוח מישראל לסין, או משלוח ממדינה קרובה כמו קונטיינר מתורכיה לישראל.

מרחק השילוח משפיע הרבה מאוד על העלויות. בוודאי ברור לכם כי המסע של אוניה מסין לישראל ארוך פי כמה וכמה מהמסע של אוניה מתורכיה לישראל. וזה כמובן משפיע על העלויות.

אך ישנם עוד אספקטים רבים שצריך לבחון. משלוחים מסוימים אינם מתאימים למשלוח דרך האוויר, וניתן לעשות זאת רק דרך הים, או להפך.

ישנם מקרים בהם מחפשים משלוח אקספרס, והדבר מקפיץ את העלויות. ואנו יכולים להזכיר עוד אינספור מקרים של סחורות הדורשות תנאי הובלה מיוחדים, סוגים שונים של מכסים שצריך לקחת בחשבון ועוד.

על מנת לקבל תשובות לגבי שילוח בינלאומי מחיר, מוטב ליצור קשר עם עמילי מכס. אלו ידעו לשאול את השאלות הנכונות על מנת לתת לכם הערכה של עלויות ולסקור בפניכם את האפשרויות המתאימות. וכמובן, במידה ותרצו לבצע את המשלוח, תוכלו לקבל תחשיב מחירים מדויק.

עוד דבר שיש לדעת על שילוח חפצים בינלאומי הוא שישנה תנודתיות גדולה במחירים, והיא מושפעת מכל מיני גורמים חיצוניים. לדוגמה שינוי בעלויות האנרגיה יבוא לידי ביטוי בעלויות המשלוחים. כמו גם שינוי בפרמיות הביטוח או אפילו היטלים שונים המוטלים בגלל סיכונים ביטחוניים.

שילוח בינלאומי מחיר

שירותי שילוח בארץ

עולם השילוח הבינלאומי הוא עולם מורכב מאוד. יש בו שחקנים רבים, ולפעמים אינכם יכולים לדמיין את כל מה שמתרחש מאחורי הקלעים.

למשל בשביל להביא כמה ארגזי סחורה מסין ישנה מערכת לוגיסטית גדולה מאוד העשויה לכלול משאיות, רכבות, מטוסים, נמלים, מחסנים לוגיסטיים, חברות ספנות וגופים ממשלתיים שונים.

מי שחושב על ייבוא קונטיינר מסין, או משלוח מישראל לארצות הברית או כל תנועה בינלאומית של סחורות, אינו יכול לעשות זאת לבדו.

ישנו יתרון ברור לחברות המעניקות שירותי שילוח בארץ. כאשר אתם נעזרים בחברה מקומית, כמו חברת 7 יבשות, אתם יכולים ליהנות מערוץ תקשורת קל ונוח מול עמילי המכס. והם אלו אשר יטפלו בכל ההתרחשויות מאחורי הקלעים, ויפעלו מול גורמים בארץ ובחו“ל.

כך שבשביל לעשות ייבוא מסין, אינכם נדרשים ללמוד סינית או להבין את דרישות המיסוי והרגולציה בסין. בדיוק בשביל זה יש עמילי מכס, הם מטפלים בכל הפרטים והופכים את הדברים לפשוטים יותר עבורכם.

שירותי שילוח בארץ

שילוח חפצים בינלאומי

שילוח חפצים בינלאומי הוא דבר חשוב מאוד בכלכלה העולמית, וכל אחד מאיתנו מושפע מאותה הלוגיסטיקה הבינלאומית. לפעמים איננו מודעים לכך, אך כאשר תנועת הסחורות הבינלאומית השתבשה בגלל מגפת הקורונה, מייד הרגשנו את זה.

כולנו תלויים בתנועה בינלאומית של סחורות. זוהי הצורה שבה עובדת הכלכלה המודרנית, וכל מדינה מייבאת סחורות וחומרי גלם ממדינות אחרות, וגם מייצאת סחורות וחומרי גלם בהתאם למשאבים העומדים לרשותה.

ברור כי חברות זקוקות לשירותי משלוח בינלאומי. כך חברה העוסקת בייצור יכולה לקבל רכיבים וחומרי גלם, וגם לייצא מוצרים מוגמרים. כך חברות העוסקות במסחר יכולות לייבא מוצרים מחו“ל, ולהרוויח מפערי המחירים בין השווקים.

אך גם אנשים פרטיים נזקקים לעתים לשירותי שילוח בינלאומי, והסיבות לכך יכולות להיות שונות.

חברת 7 יבשות מציעה שירותי בלדרות ועמילות מכס למגוון לקוחות קטנים וגדולים. ביכולתנו לתת מענה לכל הצרכים של הייבוא ולכל סוגי הסחורות.

אנו מעניקים שירותי עמילות מכס והתנהלות מול כל חברות הספנות והלוגיסטיקה. ביכולתנו לטפל בייבוא וייצוא של סחורות ומוצרים, כולל מטענים מיוחדים הכוללים בעלי חיים, תוצרת חקלאית, ציוד רפואי ועוד.

אננו גם בפייסבוק

פוסטים נוספים

שירותי שילוח בארץ

שילוח חפצים בינלאומי

שילוח חפצים בינלאומי הוא תחום שלם שבו ישנם שחקנים רבים המניעים סחורות ממקום למקום ברחבי העולם. חלקנו חיים את החיים ואינם מקדישים לכך הרבה מחשבה.

קרא עוד »
משלוח אווירי מסין לישראל

עלות משלוח חבילות לסין

אחת השאלות שחוזרות על עצמן היא השאלה על עלות משלוח חבילות לסין או מחיר משלוח חבילה מסין לישראל. כמובן שהתשובה לשאלה תלויה בגורמים רבים, הרי

קרא עוד »
משלוח אקספרס לחול

שירות משלוחים אקספרס 

שירות משלוחים אקספרס הוא משלוח שבו מעניקים עדיפות גדולה לזמן ההגעה של המשלוח, וזאת תוך כדי התפשרות על המחירים. במילים פשוטות, כאשר לקוחות נדרשים לפתרון

קרא עוד »