חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
משלוח אווירי מסין לישראל

עלות משלוח חבילות לסין

אחת השאלות שחוזרות על עצמן היא השאלה על עלות משלוח חבילות לסין או מחיר משלוח חבילה מסין לישראל. כמובן שהתשובה לשאלה תלויה בגורמים רבים, הרי ברור לכם כי ישנו הבדל בין מטען סלולרי שרכשתם בעלי אקספרס, לבין חבילה של ציוד מכני כבד.

במאמר זה נסקור את הסוגיות הקשורות לייבוא מסין, אפשרויות השילוח וכיצד לעשות זאת בצורה יעילה.

משלוח אווירי מסין לישראל

עלות משלוח חבילות לסין

הדומיננטיות של סין בשוק הסחורות 

פעם סין נחשבה למקום מרוחק ומנותק, אך הכלכלה הגלובלית הפכה את סין לשחקן מרכזי ודומיננטי בכלכלה העולמית. מזה עשרות שנים סין ידועה כספקית מרכזית של סחורות מסוגים שונים, ותעשיות שלמות תלויות בהספקת חומרי גלם וחלקים מסין.

למעשה השוק הסיני נגיש היום גם לצרכן הפרטי. הרי כל אחד מאיתנו יכול להיכנס לאתרי סחר, לדוגמת אליאקספרס, ולהזמין סחורה מסין בקלות ומהירות. וברוב המקרים אינו צריך להיות מוטרד יותר מידי לגבי סוגיות של עמילות מכס.

ישנן סיבות שונות לדומיננטיות הגדולה של סין בשוק הסחורות. רבים ידגישו את עלות שכר העבודה הנמוך בסין, פרט המאפשר ליצרנים לייצר בזול. אך ישנם גם גורמים נוספים הקשורים לרגולציה רופפת בתחומים רבים.

אך לא משנה מה הסיבות, העובדה היא שסין היא יצרן מרכזי וישנה תנועה ערה של סחורות מסין לישראל ומסין לכל העולם. הנמלים של סין עמוסים באוניות המובילות מכולות לכל מקום בעולם.

ישראלים רבים מחפשים אחר פתרונות של ייבוא מסין. אלו יכולים להיות יבואנים המחזיקים בארץ מחסנים והם מייבאים מכולות שלמות על מנת למכור בשוק המקומי. אלו יכולים להיות מפעילים הזקוקים לחומרי גלם או רכיבים מהשוק הסיני. ואלו יכולים להיות גם אנשים פרטיים המחפשים לייבא מסין, למשל ריהוט ותכולה עבור בית חדש.

וכמובן, מהצד השני ישנם גם יצואנים ישראלים הזקוקים לפתרונות מסוג אחר – פתרונות שילוח בינלאומי מישראל לסין.

אנו בחברת 7 יבשות ערוכים לתת פתרונות לכל סוגי הלקוחות. יש לנו מבחר פתרונות של משלוח אווירי מסין לישראל, שילוח ימי בינלאומי ועוד.

אם יש לכם שאלה על מחיר משלוח חבילה מסין לישראל או עלות משלוח חבילות לסין, אל תהססו לפנות אלינו.

עלות משלוח חבילות לסין

מחיר משלוח חבילה מסין לישראל

מידי יום רבים מזמינים סחורות מסין באמצעות אתרי סחר כדוגמת אליאקספרס. אתרים אלו מציעים בדרך כלל אפשרויות משלוח שונות, חלקן אטיות ואחרות מהירות (ובהתאם לכך המחיר).

בדרך כלל בעת רכישת סחורות מסוג זה אין בעיות מיוחדות. אינכם נדרשים לחפש אחר עמיל מכס מומלץ או לטפל בניירת מול רשויות שונות. אתם פשוט בוחרים את חברת המשלוחים במעמד הקנייה והיא מטפלת בנושאים הללו עבורכם.

וברוב המקרים מדובר בסחורות פשוטות וזולות, במקרים רבים אפילו אינכם נדרשים לשלם מכס בגלל הסכום הנמוך. כך שבפועל אינכם מוטרדים יותר מידי מכל סוגיות הייבוא ועמילות המכס.

אך לא תמיד זהו המקרה, וישנם מקרים בהם אתם נדרשים לתהליכים מורכבים יותר – גם בגלל הכמויות של הסחורות, וגם בשל סוג הסחורות אשר עשוי להיות נתון לרגולציות מחמירות יותר.

אם תרצו לעסוק בייבוא באופן מסחרי ולעבוד ישירות מול ספקים. אם אתם זקוקים לייבא חומרים או ציוד הנתונים לרגולציות מיוחדות (למשל ציוד רפואי או ביטחוני). כאשר יש צורך להבטיח תנאי הובלה מיוחדים כגון הובלה בקירור. ואפילו אם תרצו לעשות קניה של חומרי בנייה לביתכם החדש או ציוד למסעדה, תצטרכו את עזרתנו.

אלו הם אינם מסוג הדברים שניתן לקנות אונליין מבלי לבדוק את הצרכים הלוגיסטיים ומבלי לטפל בניירת מול הרשויות בארץ ובחו“ל.

אל תחששו מזה, בשביל זה יש עמיל מכס. מחיר משלוח מסין לישראל תלוי במאפיינים רבים, ויש לבדוק זאת מול חברת עמילות מכס ושילוח בינלאומי.

מחיר משלוח חבילה מסין לישראל

משלוח אווירי מסין לישראל

ישנן אפשרויות שילוח בינלאומי שונות, כאשר בדרך כלל הן מתחלקות לשילוח ימי אל מול שילוח אווירי.

היתרון של משלוח אווירי מסין לישראל הוא המהירות הגדולה שבה הסחורה יכולה להגיע לישראל.  זאת לעומת הלוגיסטיקה המורכבת יותר הכרוכה בהובלה ימית, וזמני המסע הארוכים מנמלי סין ועד נמלי ישראל.

אך במקרים רבים יש צורך לבצע משלוח אוויר מסין לישראל ולא לבחור במשלוח ימי. הסיבות לכך יכולות להיות שונות:

אופי המשלוח הוא אחת הסיבות המרכזיות. ישנם סוגי משלוחים שיש להביא אותם במהירות, כמו למשל משלוחים של תוצרת חקלאית טרייה ואפילו בעלי חיים. באמצעות משלוח אווירי קל לנו יותר להעניק את תנאי המשלוח המיוחדים, וגם לקצר את משך הזמן עד להגעתם אל היעד.

ישנם גם מקרים רבים בהם ניתן לשלוח את הסחורה בדרך הים, אך בגלל דחיפות גדולה, נעדיף לשנע את הסחורה באמצעות מטוסים. למשל במהלך תקופת הקורונה היה מחסור עולמי בציוד כמו מסכות פנים, כפפות לטקס ועוד אביזרים רפואיים, ומנגד גם תכיפות גדולה. ולכן ראינו תנועה גדולה של מטוסים אשר הובילו את אותן הסחורות.

אך יכולות להיות סיבות שונות. מפעלים רבים בישראל נעזרים במכונות שמיוצרות בסין, ולעתים יש צורך להביא בדחיפות חלקי חילוף על מנת לא לפגוע בקו הייצור. ולכן יעדיפו משלוח אווירי מסין לישראל (במידה וזה אפשרי מבחינת גודל ומשקל).

אנחנו גם בלינקדין 

 

פוסטים נוספים

שירותי שילוח בארץ

שילוח חפצים בינלאומי

שילוח חפצים בינלאומי הוא תחום שלם שבו ישנם שחקנים רבים המניעים סחורות ממקום למקום ברחבי העולם. חלקנו חיים את החיים ואינם מקדישים לכך הרבה מחשבה.

קרא עוד »
משלוח אווירי מסין לישראל

עלות משלוח חבילות לסין

אחת השאלות שחוזרות על עצמן היא השאלה על עלות משלוח חבילות לסין או מחיר משלוח חבילה מסין לישראל. כמובן שהתשובה לשאלה תלויה בגורמים רבים, הרי

קרא עוד »
משלוח אקספרס לחול

שירות משלוחים אקספרס 

שירות משלוחים אקספרס הוא משלוח שבו מעניקים עדיפות גדולה לזמן ההגעה של המשלוח, וזאת תוך כדי התפשרות על המחירים. במילים פשוטות, כאשר לקוחות נדרשים לפתרון

קרא עוד »