חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משלוח לאמזון ישראל

שילוח בינלאומי ולוגיסטיקה
עבור סוחרי אמזון ישראל

תוכן עיניינים

כניסתה של חברת אמזון לישראל בספטמבר 2019, יצרה הזדמנות צמיחה עבור שני סוגי עסקים בישראל.

  1. יצרנים מקומיים בישראל, שיכולים למכור את תוצרתם באמצעות פלטפורמת אמזון.
  2. יזמים ויבואנים המייבאים סחורות לישראל. כאלה שמוכרים בד"כ דרך חנויות פיזיות (אופליין) וכעת יכולים למכור גם דרך אמזון ישראל.

החלטתה של אמזון לפתוח את אמזון ישראל מחזקת את ההבנה שישראל, למרות גודלה הקטן יחסית במונחים של גודל אוכלוסיה , נחשבת למדינה שתופסת  נתח מספיק גדול בסחר האונליין העולמי . כדי שאמזון תפתח שלוחה ישראלית.  כמובן שמגמה זו  מתחזקת יותר עם התפרצות הקורונה.

כל בעל חנות באמזון ישראל, יידרש לתת מענה למעטפת הלוגיסטית קודם לפתיחת החנות המקוונת. השילוח מהספק בחו"ל יחד עם לוגיסטיקה במדינת היעד הם שני נושאים קריטיים בסגירת המעטפת התפעולית של עסק אי קומרס.

אם אתם סוחרים, יבואנים או יצרנים המעוניינים למכור בישראל באמצעות פלטפורמת אי קומרס כמו אמזון, ומחפשים אחר ספק שילווה אתכם  בצד של השילוח הבינלאומי, עמילות מכס, תקינה ולוגיסטיקה.  תוכלו למצוא אצלנו בחברת 7 יבשות פתרונות מענה וליווי כולל.  
במדינות רבות בעולם, כגון ארצות הברית, גרמניה, צרפת, אוסטרליה ויפן, יש לאמזון מרכזי FBA שבהם, הסוחרים יכולים לאחסן את המוצרים שלהם. עם כניסה של הזמנה חדשה, המערך הלוגיסטי של אמזון מטפל בשילוח של המוצר ללקוח ואחראי גם לשירות לקוחות, במידה ויש בעיה כלשהי במשלוח.
נכון למועד כתיבת מאמר זה, אין מחסנים לוגיסטיים לאמזון ישראל  – FBA.  
עם הגעת המוצרים לישראל לאחר שחרורם ממכס, הם מגיעים, באחריות המוכר למרכז לוגיסטי מתקדם בו מתבצעים שלבים נוספים של קליטה למלאי,  מיון , סינון ואחסנה.

הכנו לכם מענה לשאלות נפוצות, ומידע על דברים שכדאי לדעת על שילוח ואחסנה למוכרים באמזון ישראל.

מה זה – FBA ?

ראשי תיבות של Fulfillment By Amazon
זהו מושג שסוחרי אמזון מנוסים  מכירים היטב. ראשי תיבות שמייצגים את השירות שאמזון מספקת בארה"ב, אוסטרליה, יפן ומדינות אחרות. בו מציעה חברת אמזון שירותי לוגיסטיקה מתקדמים במדינת היעד.
המוכר מעביר בעזרת חברת שילוח בינלאומי ועמיל מכס, את הסחורה, למחסנים של אמזון אמזון דואגת לאחסנה, ליקוט, סימון, הפצה וטיפול בהחזרות ובכל המרכיבים הלוגיסטיים הנדרשים.  
נכון למועד כתיבת שורות אלו, אמזון אינה מספקת שירותים לוגיסטיים בישראל, אלא את פלטפורמת המכירה בלבד. במילים אחרות, אמזון ישראל מאפשרת לסוחרים לקבל חשיפה והזמנות מלקוחות ישראליים.

מצאתי מוצר וספק לאמזון, מה השלב הבא?

במידה וכבר איתרתם מוצר שאותו אתם רוצים למכור וספק איתו אתם מעוניינים לעבוד, מומלץ ליצור קשר כבר בשלב זה עם חברת שילוח בינלאומי,  דבר שיכול לחסוך כסף וזמן יקר. אנחנו בחברת 7 יבשות מספקים שירותי ייעוץ וטיפול במשלוחים לסוחרי איקומרס המבקשים לשלח את הסחורות שלהם מכל מקום בעולם. שילוח בינלאומי דורש ידע והיכרות מקיפה עם מגוון רחב של פעולות בירוקרטיות ופיזיות ובתיאום עם גופים רבים כמו חברות תעופה, ספנות, מסופים, הובלה יבשתית, מחסנים לוגיסטיים וכיו"ב. עבודה עם חברת שילוח בינלאומי תאפשר התנהלות נכונה מול הספק, כבר בשלב הכנת מסמכי השילוח והעמילות.

פעולות ובדיקות שאנו מבצעים עבור לקוחותינו:

  • בדיקת תקינות ניירת הייצוא ועזרה בהכנתה.
  • טיפול בהנפקת רישיון ייצוא במידה ונדרש
  • הצהרות מקור נדרשות
  • תיאום הובלה אווירית או ימית מול חברות הספנות והתעופה
  • ייעוץ וטיפול בהכנת אריזה נכונה למשלוח
  • ביטוח של המטען
  • טיפול בשחרור מכס ביעד ועמידה בכללי חוקיות הייבוא
  • הובלה יבשתית של המשלוח למחסן הלוגיסטי במדינת היעד

   לינק למאמר פנימי על שילוח בינלאומי

יש לי כבר סחורה בישראל, אם אני רוצה למכור באמזון, איך מתקדמים מכאן?

אתר אמזון ישראל שונה מכל זירת אמזון אחרת בכך, שהפלטפורמה הינה בשפה העברית ואפשר למצוא בה מוצרים שמתאימים לאוכלוסייה בישראל.
בכדי להתחיל למכור באמזון ישראל, יש לעבור תהליך פתיחת חנות באתר אמזון ישראל ובהמשך לדאוג לפאן  הלוגיסטי שכולל אחסנה, ליקוט, אריזה, הפצה ללקוח הקצה וטיפול בהחזרות ובשירות לקוחות.
במידה ואתם מרגישים שאינכם בטוחים,  אל תהססו ליצור קשר ונשמח לסייע בייעוץ והכוונה.

שירות ושביעות רצון הלקוח באמזון.

הקונים באמזון, אינם יודעים מי המוכר של המוצר שהם קונים, ולמעשה זה כלל לא מעניין אותם, כל עוד, הם מקבלים את השירות מאמזון. אמזון, בדומה לגוגל, מקדשת את לקוחות הקצה שלה. הלקוחות של אמזון בישראל, בארה"ב ובעולם כולו הם הקונים ולא המוכרים. למרות שאת עיקר הרווח אמזון עושה על חשבון המוכרים. מבחינת חברת אמזון, חשוב קודם כל שלקוח הקצה שמשתמש בפלטפורמה שלה, יהיה מרוצה וירגיש ביטחון להמשיך לרכוש דרכה. סוחרי אמזון יודעים שבכדי לקבל דירוג גבוה ולהיות במיקומים גבוהים, עליהם לוודא שהלקוחות שקנו מהם דרך אמזון יהיו שבעי רצון.  אמזון אינה סבלנית

למוכרים שלא חוזרים ללקוחות ולא מטפלים בתלונות של הלקוחות ולכאלו שעובדים באופן שאינו עונה על מדיניות אמזון וכללי העבודה שהיא מכתיבה.

נשמח לעמוד לרשותכם בייעוץ והכוונה במסלולים שונים. החל מהדרכה או ייעוץ  לפי שעה, בריטיינר חודשי או טיפול מיידי  נקודתי במשלוח שכבר מוכן אצל הספק שלכם. ועוד מגוון שירותים כמו ייבוא מסין.

בין לקוחותיינו

לקוחות מספרים

לסרטוני טיפים לשילוח בינלאומי

»

שירותים נוספים שלנו

שירותי שילוח בארץ

שילוח חפצים בינלאומי

שילוח חפצים בינלאומי הוא תחום שלם שבו ישנם שחקנים רבים המניעים סחורות ממקום למקום ברחבי העולם. חלקנו חיים את החיים ואינם מקדישים לכך הרבה מחשבה.

קרא עוד »
משלוח אווירי מסין לישראל

עלות משלוח חבילות לסין

אחת השאלות שחוזרות על עצמן היא השאלה על עלות משלוח חבילות לסין או מחיר משלוח חבילה מסין לישראל. כמובן שהתשובה לשאלה תלויה בגורמים רבים, הרי

קרא עוד »
משלוח אקספרס לחול

שירות משלוחים אקספרס 

שירות משלוחים אקספרס הוא משלוח שבו מעניקים עדיפות גדולה לזמן ההגעה של המשלוח, וזאת תוך כדי התפשרות על המחירים. במילים פשוטות, כאשר לקוחות נדרשים לפתרון

קרא עוד »