חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
שירותי אריזת דירה

שירות אריזת דירה

ישנם אלו הבוחרים לפנות אל שירות אריזת דירה ולקבל מענה מקצועי לקראת מעבר הדירה. שירות הכולל בדרך כלל גם את הלוגיסטיקה עצמה של המעבר. וישנם אפילו מקרים בהם ניתן למצוא שירותי אריזת דירה היכולים לתת מענה לישראלים היוצאים לרילוקשיין. חברות אלו ממש עוסקות בתחומים של שילוח בינלאומי ושירותי עמילות מכס.

אז מה כולל שירות אריזה ומה לגבי שירות אריזת דירה מחיר?

שירות אריזת דירה מחיר

שירות אריזת דירה

לפני הכל כמה מילים למי שמתכנן לעשות זאת לבד. ישנם כמה דברים שתצטרכו לעשות:

  1. מיון – לכולנו יש את הנטייה לאגור בבית יותר מידי דברים. אלו עשויים להיות בגדים ישנים שבחיים לא יעלו עלינו או שהם מזמן כבר לא באופנה. ועוד אינספור פריטים שאנו משכנעים את עצמנו שנזדקק להם. ובכן, זוהי ההזדמנות שלכם להיפטר מכל אותם הדברים.
    ודווקא זה הוא אחד הדברים שחברת שירות אריזת דירה לא יכולה לעשות בשבילכם. חברות אלו יעילות מאוד, אך לא ניתן לצפות מהן שיחליטו מה אפשר לזרוק ומה לא. אז בבקשה אל תשלמו כסף בשביל להעביר דברים שלא צריך, היפטרו מכל מה שמיותר.
  2. ציוד אריזה – יש להשיג ארגזים לאריזה. אם יש לכם זמן אפשר ללקט ארגזים בכל מיני מקומות. למשל אם תקפצו לקניון המקומי, תוכלו לראות כי מידי יום חנויות רבות מקבלות סחורה וזורקות ארגזים טובים.
    החיסרון הוא שלעתים ארגזים אלו מלוכלכים, והם גם מגיעים בגדלים שונים, דבר שיכול קצת לסבך את האריזה. אפשרות אחרת היא פשוט לרכוש ארגזים בגודל אחיד.
    מלבד ארגזים כדאי להצטייד בטושים על מנת לסמן את הארגזים. כדאי למספר אותם ולהכין רשימה שבה יהיה רשום מה יש בכל ארגז. השתדלו לשמור על סידור היגיוני, למשל הפרדה בין בגדים לחפצי מטבח.
  3. סדרי עדיפויות – כאשר תגיעו לדירה החדשה, ייקח זמן לפרוק את כל הארגזים. אבל ישנם דברים שבהם דחופים מאוד, לכן חשוב שתדעו היכן הם נמצאים. אלו יכולים להיות סדינים, כלי מטבח בסיסיים ועוד.
  4. הובלה – אם ארזתם בעצמכם, בסופו של דבר תצטרכו למצוא חברת הובלות אשר תביא סבלים ותעזור לכם להוציא את כל הדברים מהדירה ולהעביר אותם למקום החדש.

שימו לב שישנן גם חברות העובדות עם ישראלים היוצאים לרילוקשיין ויודעת לבצע שילוח בינלאומי של תכולת דירה. חברות שכאלו עובדות בשיתוף פעולה עם עמילי מכס וחברות לוגיסטיקה בארץ ובחו“ל על מנת להתמודד עם כל האתגרים הכרוכים בזה.

שירות אריזת דירה

שירותי אריזת דירה

לא חובה לשכור שירות אריזת דירה, אך יש לזכור כי כך ניתן לקבל מענה מקצועי ומהיר. החברות העוסקות בזה יודעות כיצד לעשות את כל הדברים במהירות. ואתם אולי מדמיינים שמירה של חפצים קטנים בארגזים, אך אל תשכחו כי לעתים יש לפרק ריהוט או לסחור חפצים מאוד כבדים.

ישנן חברות שיודעות לעשות הכל עבורכם. ותמיד חשוב לזכור כי האלטרנטיבה היא לגייס את כל בני המשפחה לפרויקט של מספר ימים. והניסיון מראה שגם כך אתם בתקופה לחוצה, בעיקר אם זהו רילוקשיין לחו“ל.

כך שבשורה התחתונה נראה כי מוטב לעשות זאת עם אנשי המקצוע, זה יכול לחסוך לכם זמן יקר. אך גם אם החלטתם לארוז בעצמכם, ורק אחר כך להיעזר בשירותי לוגיסטיקה בינלאומית, זה גם בסדר.

שירות אריזת דירה מחיר

אל מול הערך הרב שאתם מקבלים, יש גם מחיר שצריך לשלם. וכמובן שעליכם לעשות את כל השיקולים האישיים ולהחליט האם זה מה שאתם רוצים לעשות, או להקריב את הזמן היקר שלכם.

וכמובן, חשוב לרדת לרזולוציות קטנות ולבדוק מה אתם מקבלים בשירות. האם המחיר כולל ארגזים, ניילון נצמד וכל מה שצריך או שיש עלויות נוספות. והאם זוהי אריזה והובלה או שרק אריזה?

שירותי אריזת דירה

רילוקשיין ואריזת דירה

במקרים בהם מדובר ברילוקשיין לחו“ל, והחלטתם לבחור בחברת אריזה, חשוב שזו תהיה חברה שיודעת להעניק את הפתרונות המתאימים.

ישנו הבדל גדול בין האופן שבו נארוז טלוויזיה או בגדים לצורך מעבר של כמה שעות מתל אביב לחיפה, לבין האופן שבו נארוז לשילוח בינלאומי. כאשר עושים רילוקשיין, הציוד שלכם יהיה בתוך קונטיינר, ויעבור ממקום למקום עד שיגיע ליעדו. ועל מנת שהכל יעבור בשלום, צריך לארוז אותו בהתאם.

מתכננים רילוקשיין או חזרה לארץ? אנו מציעים לכם ליצור קשר עם סוכני המכס של 7 יבשות. לנו ניסיון רב בכל מה שקשור לתחום של שילוח בינלאומי ולוגיסטיקה. אנו מטפלים גם בכל הפן הבירוקרטי וההתנהלות מול רשויות המכס.

חברת 7 יבשות מציעה מבחר פתרונות של שילוח בינלאומי ימי היכול להתאים לכל המשפחות היוצאות לרילוקיישן או אלו המחליטות לחזור לארץ.

רוצים לדעת עלות משלוח קונטיינר לארצות הברית או כמה עולה לשלוח חבילה לחו“ל? אל תהססו לפנות אלינו.

7 יבשות פתרונות לוגיסטיקה ושילוח בינלאומי גם ביוטיוב

פוסטים נוספים

עמיל מכס יבוא אישי רכב

עמיל מכס רכב

עמיל מכס רכב מסייע לטפל במה שנראה לפעמים כמו משימה בלתי אפשרית, לרכוש רכב בחוץ לארץ ולהביאו לארץ.  עמיל מכס יבוא אישי רכב יסייע לכם

קרא עוד »
עמילות מכס בארץ

חברות שילוח בארץ

חברות שילוח בארץ בדרך כלל מתעסקות במשלוח חבילות בתוך תחומי ישראל. עבודה חשובה וחיונית במשק, אבל היא אינה מסובכת ומורכבת כמו שילוח בינלאומי. שילוח בישראל

קרא עוד »
שליחת חבילה מארהב לישראל

משלוח ימי מארה"ב לישראל

משלוח ימי מארה“ב לישראל הוא צורת המשלוח השכיחה ביותר, למרות כי ניתן לבצע שליחת חבילה מארה“ב לישראל גם בדרך האוויר. בדרך כלל העדיפות היא לבצע

קרא עוד »