חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
שילוח ימי מסין

שילוח ימי מסין

שילוח ימי מסין הוא מאורע שמתרחש מידי יום. סין היא אחת מספקיות הסחורות הגדולות ביותר בעולם. מידי יום אינספור מפעלים בסין, המציעים תוצרת זולה, שולחים קונטיינרים בשילוח ימי לישראל, כמו גם מדינות אחרות בעולם.

מכיוון שרוב הסחורות מסין מיבואות בדרך הים, הפעם אנו נדבר על עלות משלוח חבילה מסין בדרך זו. אך כמובן שישנן אפשרויות של שילוח אווירי, דבר שלפעמים נדרש. לא נרחיב בנושא השילוח האווירי, אך אם תרצו לדעת כמה עולה משלוח חבילות מסין לישראל בדרך האוויר, אתם מוזמנים ליצור קשר עם עמילי מכס בחברת 7 יבשות על מנת לקבל סיוע מהיר.

משלוח חבילות מסין לישראל

משלוח חבילות מסין לישראל

על פי נתוני המכון למחקרי ביטחון לאומי, היקף הסחר בין ישראל לסין עומד על כ 17.5 מיליארד דולר (הנתונים משנת 2022), אך רמות אלו נשמרות גם היום בשנת 2024. עיקר הסחר בין שתי המדינות הוא ייבוא מסין לישראל, והיקפי הייבוא עומדים על 13.2 מיליארד דולר. כך שכלכלת סין היא המרוויחה הגדולה מיחסי המסחר.

הייבוא מסין הוא עשיר ומגוון והוא כולל מכונות, ציוד חשמלי, מוצרי טקסטיל והנעלה, כלי רכב ועוד. כאשר הסחורות מסין ידועות במחירן הזול. ישנם יבואנים רבים המציעים סחורות מסין, ובאמצעות אתרי סחר כדוגמת אליאקספרס, כל ישראלי בקלות יכול לבצע רכישות מסין במחירים מגוחכים.

למרות שלא היה זה כך בעבר, כיום סין ערוכה מאוד להיות ספקית הסחורות של העולם, מה שמקל על תהליכי הייבוא. ערים תעשייתיות עצומות קמו באזורי החופים, קרוב לנמלים. וזאת לצד תשתיות נוספות של תחבורה ומחסנים לוגיסטיים המאפשרים לסין לענות על הביקוש העולמי.

שילוח בינלאומי של חבילות מסין לישראל מערב פתרונות לוגיסטיים ובירוקרטיים. מצד אחד יש לבצע את כל התיאומים על מנת להביא את הסחורות מהמפעלים והספקים בסין, ועד לנקודה הסופית בישראל. וכאן מעורבות חברות ספנות, חברות תובלה יבשתית ומרכזים לוגיסטיים הפועלים בהיקפי ענק ומבטיחים כי כל סחורה תגיע למקומה.

ומהצד השני יש צורך גם להתנהל מול רשויות רגולציה, ובעיקר רשויות המכס המסדירות את כל תנועת הסחורות והמכסים. אך כמובן שבהתאם לסוג הסחורות עשויות להיות מעורבות גם רשויות אחרות. למשל יבוא של תוצרת חקלאית עשוי לערב פיקוח ואישורים של משרד החקלאות וכו׳.

ומי שמטפל בכל ההיבטים של שילוח ימי מסין הוא חברות עמילות מכס ושילוח בינלאומי. אנו בחברת 7 יבשות מסייעים לכם בכל הלוגיסטיקה, הבירוקרטיה והניירת הדרושה על מנת להצליח לייבא מסין לישראל.

מידי ים אנו מטפלים באינספור משלוחים מסין לישראל. לעתים אלו הם קונטיינרים מלאים, ולעתים משלוחים חלקיים. כל משלוח מביא איתו אתגרים מסוגים שונים, ואנו נותנים מענה לכל בעיה.

גם עמידה בלוחות זמנים וצמצום העלויות היא במסגרת תחומי אחריותנו. ואנו מתנהלים בצורה שקופה מול הלקוחות על מנת למצוא את הפתרונות הטובים ביותר.

מקובל להניח כי בתחום הייבוא נמצאים שחקנים גדולים העוסקים בייבוא באופן שוטף. ובהחלט ישנם שחקנים גדולים המייבאים מסין סחורות באופן קבוע. אך לא אחת ישנם לקוחות מזדמנים, כמו מפעלים המבקשים לרכוש מכונה מסין, או אפילו אנשים פרטיים שמבקשים למלא קונטיינר בציוד עבור בנייה ואבזור של בית חדש. לכל לקוח מגיעה מלוא תשומת הלב.

שילוח ימי מסין

כאשר מתכננים שילוח ימי מסין לישראל, או כל שילוח בינלאומי בדרך הים, יש להכיר שני מושגים חשובים: LCL / FCL.

משלוח FCL – אלו הם משלוחים של קונטיינר מלא. כלומר כל מה שיש בקונטיינר מיועד עבור לקוח אחד בלבד, ואין סחורות מעורבבות. משלוחים מסוג FCL נארזים ונאטמים במפעל, ולאחר מכן אף אחד לא יפתח את הקונטיינר (למעט מקרים בהן רשויות המכס יחליטו על בדיקה פיזית).

מכולות מגיעות בגודל של 20 רגל או 40 רגל, אך יש להן גם וריאציות על מנת להתאים לסוגים שונים של סחורות. יבואנים בדרך כלל מתכננים היטב את המשלוחים על מנת לנצל בצורה הטובה ביותר את נפח הקונטיינר, הרי משלמים על כל הקונטיינר.

בדרך כלל יש פחות סכנה של תקלות ואבדן מכיוון שאף אחד לא מתעסק במשלוח שלכם עד שהוא מגיע אליכם. בכל עת הוא סגור בקונטיינר. ויש לכך גם השפעה על מהירות המשלוח, משלוחים מסוג זה הם בדרך כלל מהירים יותר.

משלוח LCL – זהו משלוח חלקי אותו מעמיסים על קונטיינר יחדיו עם סחורות של יבואנים אחרים. היתרון הוא שכך ניתן להביא משלוחים קטנים מבלי לשלם על קונטיינר מלא. כל יבואן משלם על חלקו היחסי. אך באופן יחסי הנפח יעלה לכם יותר.

למרות שזהו פתרון פרקטי למקרים רבים של משלוח חבילות מסין לישראל, יש לו גם חסרונות מלבד המחיר. משלוח LCL דורש יותר לוגיסטיקה. הסחורות מתרכזות במחסנים לוגיסטיים, עוברות מיד ליד ומחכות עד שהקונטיינר יתמלא, לכם זה עשוי לקחת יותר זמן.

שילוח ימי מסין

פתרונות לוגיסטיים בינלאומיים

מחפשים פתרון שילוח ימי מסין ? חברת 7 יבשות מתעסקת מידי יום בשירותי משלוח חבילות מסין לישראל, כמו גם משלוחים מישראל לסין. ייבוא/ייצוא ולוגיסטיקה בינלאומית הוא התחום שבו אנו מתעסקים.

ביכולתנו לתת פתרונות בהתאמה אישית לכל לקוח. אם תרצו עוד פרטים על מחיר משלוח בינלאומי, פתרונות שילוח בינלאומי אקספרס או כל סוגיה בתחום – פנו אל עמילי מכס מומלצים בחברת 7 יבשות.

שילוח ימי מסין | משלוח חבילות מסין לישראל אנחנו גם בלינקדין 

פוסטים נוספים

עמיל מכס יבוא אישי רכב

עמיל מכס רכב

עמיל מכס רכב מסייע לטפל במה שנראה לפעמים כמו משימה בלתי אפשרית, לרכוש רכב בחוץ לארץ ולהביאו לארץ.  עמיל מכס יבוא אישי רכב יסייע לכם

קרא עוד »
עמילות מכס בארץ

חברות שילוח בארץ

חברות שילוח בארץ בדרך כלל מתעסקות במשלוח חבילות בתוך תחומי ישראל. עבודה חשובה וחיונית במשק, אבל היא אינה מסובכת ומורכבת כמו שילוח בינלאומי. שילוח בישראל

קרא עוד »
שליחת חבילה מארהב לישראל

משלוח ימי מארה"ב לישראל

משלוח ימי מארה“ב לישראל הוא צורת המשלוח השכיחה ביותר, למרות כי ניתן לבצע שליחת חבילה מארה“ב לישראל גם בדרך האוויר. בדרך כלל העדיפות היא לבצע

קרא עוד »