חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
קורס עמיל מכס

קורס עמיל מכס 

קורס עמיל מכס הוא הקורס המכין את בוגריו להשתלב בתחום המרתק של הייבוא והייצוא. במהלך לימודי עמיל מכס לומדים את כל ההיבטים של המכס, וכל התנהלות שרשרת האספקה והלוגיסטיקה הקשורה לתנועת הסחורות בעולם.

ייבוא וייצוא הם חלק בלתי נפרד מהכלכלה. ולמרות שזהו תחום שתמיד יש בו שינויים, הוא תמיד רלוונטי. למעשה זהו תחום שכל שינוי רק מעלה את הביקוש לפתרונות, וכך מספק עבודה עבור סוכני המכס ואנשי הלוגיסטיקה.

אז אם חיפשתם מסלול קריירה מעניין, מסלול שיכול להוביל אתכם לעבודה בחברות עמילות מכס ולוגיסטיקה בינלאומית כמו חברת 7 יבשות, לימודי עמילות מכס יכולים להתאים עבורכם. כמו כן הלימודים יכולים להתאים לכל מי שרוצה להשתלב בחברות העוסקות בייבוא וייצוא, וזקוקות לכוח אדם המבין בתחום זה.

לימודי עמיל מכס

פקיד רישוי מוסמך

על פי ההגדרה, עמיל מכס הוא פקיד רישוי מוסמך. זהו תחום שבו עמיל המכס הוא הגורם המתווך בין היבואן/היצואן לבין רשויות המכס והוא אחראי על שחרור הטובין כאשר הם מגיעים מחוץ לארץ לישראל, וכאשר הם מיוצאים מישראל לחוץ לארץ. עמיל המכס צריך להבטיח את העמידה בתנאים הקבועים בחוק, הרגולציה וכל תשלומי המכס וההיטלים הנדרשים.

אך למרות כי העבודה מוגדרת רק בתיווך בין רשויות המכס לבין היבואן/יצואן; בפועל עמיל מכס מטפל בכל מה שקשור ללוגיסטיקה. ויש לא מעט שחקנים בדרך כאשר קונטיינר מגיע מסין לישראל, או כאשר שולחים קונטיינר מישראל לארה“ב.

ישנן גם אפשרויות שילוח שונות, עלויות שונות, ותפקידו של עמיל המכס הוא לבדוק את כל הדברים הללו ולתת מענה אישי לכל סוג של משלוח בינלאומי. קורס עמיל מכס נועד על מנת להעניק לעמיל המכס את כל הידע הדרוש לבצע את עבודתו.

 לימודי עמיל מכס

מצופה מעמיל המכס להכיר היטב את כל שרשרת האספקה, ואת כל האפשרויות הקיימות, רק כך יוכל להבטיח מענה מקצועי ויעיל לכל לקוח. לכל לקוח אתגרים אחרים, ועל עמילי המכס לתת פתרון בהתאמה אישית. הסוגיות איתן הם מתמודדים עשויות להיות שונות מאוד, כמו למשל:

  • מגדל פירות טרופיים בעמק הירדן הרוצה לספק פירות טריים לשוק האירופי. הוא נדרש לעמוד בתנאים רגולטיביים מחמירים של האיחוד האירופי, על מנת למנוע מעבר מחלות ומזיקים, וגם פתרונות של הובלה בקירור ובמהירות.
  • חברת הייטק ישראלית השואפת לספק רכיבים טכנולוגיים ליצרן רכבים בחוץ לארץ. יצרן הרכבים רוצה לבצע רכישה גדולה, אך זקוק לסחורה במהירות, ולא יחפש פתרונות אחרים. על עמילי המכס למצוא את הפתרון שיאפשר את הגעת הסחורה בזמן.
  • תושב חוזר הרוצה להביא קונטיינר לישראל מארצות הברית, וליהנות מהטבות המס. הוא זקוק לפתרונות של חברה לאריזת דירה, העמסת הקונטיינר והובלתו עד לנמלי הים.
  • אדם הרוצה להביא לארץ רכב בייבוא אישי. רכישת רכב יוקרה בחוץ לארץ ושליחתו לארץ היא אינה כמו רכישת מוצר בעלי אקספרס. יש לעמוד בדרישות הרגולציה, לשלם את המיסוי הדרוש ולטפל בכל הלוגיסטיקה.

קורס עמיל מכס

אז מה לומדים בקורס עמילות מכס? לימודי עמיל מכס מלמדים אתכם את כל מה שצריך לדעת על תחום הייבוא והייצוא, לרבות:

– המכס הישראלי. כיצד מתנהלים מול המכס בארץ, כל הטפסים והבירוקרטיה. מהם חוקי המכס, וכל חקיקה רלוונטית שיש להכיר.

  • אמנות בינלאומית. מלבד החקיקה המקומית, מדינת ישראל צריכה לקיים עוד מגוון אמנות והסכמים בינלאומיים היכולים להשפיע על תנועת סחורות. לדוגמה אמנת CITES, אשר נועדה להגן על מינים בסכנת הכחדה, ומסדירה בין היתר את כל הסוגיות הקשורות לייבוא וייצוא של חיות אקזוטיות. או אמנת ATA המאפשרת פטור ממכסים במקרה של ייבוא/ייצוא לצורך הצגה בתערוכות.
  • תנאי המסחר. אם התעניינתם קצת בתחום בוודאי נתקלתם בכל מיני קיצורים כמו EXW, CIF, DDP ועוד רבים אחרים. יש להם משמעות רבה, ובקורסים לומדים על המשמעות של כל מושג.
  • אפשרויות הובלה. ישנן אפשרויות שונות להובלה בינלאומית והן כוללות הובלה יבשתית, שילוח אווירי או משלוח ימי בינלאומי. לכל שיטה היתרונות והחסרונות שלה, כמו גם האופן בו מחושבת העלות.

אלו הם רק חלק מהנושאים שלומדים במהלך הקורס. והמטרה היא שלאחר סיום הקורס, החניך ידע לנתח כל צורך של לקוחותיו, ולהציע פתרון המבטיח יעילות ללקוח.

קורס עמיל מכס

חברת 7 יבשות

אם תרצו להשתלב בתחום עמילות המכס, מובטחת לכם קריירה מעניינת ודינמית. בכל יום תפגשו אתגרים חדשים, ותזכו לעבוד מול יבואנים ויצואנים המובילים את הכלכלה הישראלית.

ובינתיים, אם הינכם מחפשים שירותי עמילות מכס ופתרונות עבור לקוחות עסקיים ופרטיים, חברת 7 יבשות היא חברה מנוסה ובעלת יכולות מוכחות להעניק פתרון לכל אתגר. אנו מטפלים במגוון סוגיות לרבות ביטוח משלוחים, שילוח ימי, שילוח אומנות ועוד.

מצאו אותנו גם ברשת לינקדאין

 

קורס עמיל מכס | לימודי עמיל מכס

 

פוסטים נוספים

שירותי אריזה למעבר דירה מחיר

חברת אריזה למעבר דירה 

חברת אריזה למעבר דירה נועדה להעניק שירות המלווה אתכם באחד הרגעים המשמעותיים, ואולי המרגשים בחיים. מעבר דירה מסמל שינוי גדול בחיים, ואם מדובר במעבר לחוץ

קרא עוד »
קורס עמיל מכס

קורס עמיל מכס 

קורס עמיל מכס הוא הקורס המכין את בוגריו להשתלב בתחום המרתק של הייבוא והייצוא. במהלך לימודי עמיל מכס לומדים את כל ההיבטים של המכס, וכל

קרא עוד »