חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
עמיל מכס יבוא אישי רכב

עמיל מכס רכב

עמיל מכס רכב מסייע לטפל במה שנראה לפעמים כמו משימה בלתי אפשרית, לרכוש רכב בחוץ לארץ ולהביאו לארץ.  עמיל מכס יבוא אישי רכב יסייע לכם לעשות זאת בצורה הקלה ביותר.

כאשר אדם חושב על ייבוא אישי של רכב, הוא מייד רוצה לדעת כמה זה יעלה לו. הוא יכול בקלות לבדוק את מחיר הרכב, אך בכל הנוגע למסים ואגרות, ובכלל העלויות של הלוגיסטיקה הכרוכה בזה, הוא עדיין מגשש באפילה. וזהו עניין קריטי לצורך קבלת ההחלטה, אבל בדיוק בשביל ישנם עמילי מכס מומלצים היודעים לבדוק ולענות על כל שאלה באופן פרטני.

אז רגע לפני שרוכשים רכב יוקרתי בחוץ לארץ, כדאי לכם לקרוא את המדריך הזה. או פשוט להתייעץ עם סוכני מכס בחברת 7 יבשות.

עמיל מכס רכב

עמיל מכס יבוא אישי רכב

בואו נתחיל מקצת רקע על הנושא. ובכן בשנת 2016 התחוללה רפורמה במשרד התחבורה, ונכנס לתוקפו חוק חדש שנועד להסדיר סוגיות של ייבוא אישי וייבוא מקביל של רכבים.

כיום ישנם שני מסלולי ייבוא, האחד מיועד עבור יבואני הרכב, והשני עבור כל אדם פרטי הרוצה לייבא לעצמו רכב. כאשר ההצדקה לכך היא שזה יהיה רכב מדגם שאינו מיובא לישראל (שימו לב כי הדגם צריך להיות מאושר על ידי משרד התחבורה) וישנן מגבלות מוספות – ניתן לייבא רק רכב אחד בשנה, וטרם חלפו שנתיים ממועד הייצור של הרכב.

בפועל סוגיות הייבוא האישי רלוונטיות עבור אלו שיש להם את התקציב להשקיע ברכבים יוקרתיים או רכבי אספנות.

ישנן פרוצדורות וטפסים שונים שצריך למלא. ועל מנת לא להסתבך ולעשות זאת בצורה יעילה, כדאי לעשות זאת עם עמיל מכס רכב. החוק מציין במפורש כי ניתן לעשות זאת בעזרתם של מתווכים, ואתר משרד התחבורה מציג רשימה של בעלי הרישיונות כמתווכים בייבוא אישי.

עמיל מכס רכב

אז השאלה המרכזית היא כמה עולה ייבוא אישי של רכב. באופן כללי יש כאן כמה עלויות:

  • העלות של הרכב כפי שמציע היצרן או המוכר של הרכב.
  • עלות המסים שקבעה הממשלה. זה כולל מס קניה, מכס ומע“מ. המסים נקבעים באופן יחסי לשווי הרכב. במקרים מסוימים ישנו גם מס יוקרה (עבור רכבים שערכם מעל 300,000 שקלים). אך מנגד יתכנו גם הקלות מס במקרה של רכבים חשמליים.
  • קחו בחשבון גם עלויות בשל שערי המטבע.
  • עלויות ביטוח וההוצאות הלוגיסטיות של ההובלה.
  • עמלת עמיל מכס רכב (ככל הנראה ההוצאה השולית ביותר).
  • עלויות של משרד התחבורה לצורך רישום הרכב והדפסת לוחית הרישוי.
  • חישוב העלויות הוא דבר חשוב, אך מסתבר שנוסחאות החישוב הן מורכבות למדי. למשל לא כולם יודעים כי חישוב המס לוקח בחשבון לא רק את ערך הרכב, אלא גם את עלות ההובלה לארץ.

אם תרצו דוגמה למורכבות המיסוי, נוכל לספר לכם כי ישנן שתי דרגות מס, האחת היא 102% מערך הרכב, והשנייה היא 116% מערך הרכב. וגובה המס נקבע על פי המדינה ממנו מיובא הרכב.

בעת ייבוא ממדינות האיחוד האירופי (רכבים המיובאים ומיוצרים במדינות אלו), ארצות הבית ועוד כמה מדינות נוספות שיש איתן הסמי סחר, משלמים את שיעור המס הנמוך. למשל מקסיקו, קנדה, הונגריה, ספרד ואחרות.

ואילו מדינות שאינן נכללות ברשימה, או שמיובאים ממדינה שברשימה אך אינם מיוצרים בה, המס הוא 116%.

שימו לב כי כאשר מדובר בתושב חוזר הרוצה לייבא רכב, הוא זכאי להטבות מס (בכפוף לתנאים).

המסקנה היא ברורה, לא כדאי לעשות זאת לבד. אתם עלולים להיתקל בבעיות רבות ובעיקר להיות מופתעים מהעלויות שתתבקשו לשלם. ולכן הצעד ההגיוני ביותר יהיה לפנות אל חברת עמילות מכס המנוסה בכל הליכי הייבוא, המכס והלוגיסטיקה הבינלאומית.

עמיל מכס יבוא אישי רכב

ייבוא אישי זה 7 יבשות

בין אם חשבתם לייבא רכב יוקרתי של ג׳נסיס או רכב אספנות, התחנה הראשונה שלכם היא התייעצות עם עמיל מכס. זאת תוכלו לעשות בחברת 7 יבשות המביאה ניסיון של כעשרים שנה בעמילות מכס ושירותי הובלה בינלאומית.

ולא רק ייבוא אישי של רכבים. גם אם יש בידכם רכב אספנות אותו תרצו לייצא לקניין בחוץ לארץ, גם במקרה זה אנו יכולים לספק לכם את כל השירותים אשר יאפשרו לכם לבצע את העסקה.

אנו מסוגלים לתת לכם מענה הוליסטי לכל הצרכים של הייבוא. מייעוץ ראשוני והערכת כל העלויות הכרוכות, ועד טיפול בהליכים הבירוקרטיים מול הרשויות וכל ענייני הלוגיסטיקה של שליחת רכב ממדינה אחת למדינה אחרת.

שירות עמילות מכס, מצאו אותנו גם ברשת לינקדאין

עמיל מכס רכב | עמיל מכס יבוא אישי רכב

פוסטים נוספים

עמיל מכס יבוא אישי רכב

עמיל מכס רכב

עמיל מכס רכב מסייע לטפל במה שנראה לפעמים כמו משימה בלתי אפשרית, לרכוש רכב בחוץ לארץ ולהביאו לארץ.  עמיל מכס יבוא אישי רכב יסייע לכם

קרא עוד »
עמילות מכס בארץ

חברות שילוח בארץ

חברות שילוח בארץ בדרך כלל מתעסקות במשלוח חבילות בתוך תחומי ישראל. עבודה חשובה וחיונית במשק, אבל היא אינה מסובכת ומורכבת כמו שילוח בינלאומי. שילוח בישראל

קרא עוד »
שליחת חבילה מארהב לישראל

משלוח ימי מארה"ב לישראל

משלוח ימי מארה“ב לישראל הוא צורת המשלוח השכיחה ביותר, למרות כי ניתן לבצע שליחת חבילה מארה“ב לישראל גם בדרך האוויר. בדרך כלל העדיפות היא לבצע

קרא עוד »