חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
עמילות מכס מה זה

עמילי מכס מומלצים

לפני שנדבר על עמילי מכס מומלצים ואיך בוחרים עמיל מכס, אולי כדאי להסביר באופן כללי עמילות מכס מה זה ולמה זה חיוני לכל מי שעוסק בייבוא ובייצוא.

אם תמיד חלמתם על ייבוא מסין וחושבים על משלוח חבילות מסין, או שאתם זקוקים לפתרון מיוחד של ייבוא מכונה מחוץ לארץ לישראל, או כל משלוח בינלאומי – כדאי שתקראו קצת על השירות הכל כך חיוני של עמילות המכס.

עמילות מכס מה זה

עמיל מכס

עמילות מכס היא התחום המתעסק בייבוא וייצוא, או ליתר דיוק ייצוג של יבואנים ויצואנים מול רשויות המכס. עבודתו של עמיל מכס היא לא רק שירות ללקוחות הפרטיים והעסקיים שצריכים עזרה בתיאום המשלוחים הבינלאומיים והבירוקרטיה הכרוכה בהם, זהו גם צורך של המדינה.

כל תנועת הסחורות וחומרי הגלם בעולם נתונה לרגולציה ומכסים. חלקן תוצאה של אמנות בינלאומית ואמנות בילטרליות, וחלק אחר מהרגולציה והמכס הוא תוצאה של מדיניות מקומית של המדינות המייצאות והמייבאות.

אך מכיוון שהמדינה אינה יכולה לעקוב אחר כל ארגז שנשלח, היא זקוקה למעילי המכס שישמשו כגורם מקשר ויהיו אחראים על עמידה בחוקי המכס וכל האמנות הרלוונטיות.

בפועל עמיל מכס בימינו עושה מעל ומעבר לנושא ספציפי זה. עמילי המכס פועלים כיום במסגרת חברות שילוח בינלאומי, והם מעניקים פתרון הוליסטי ליבואנים ויצואנים – כלומר הם מטפלים בכל ההיבטים הלוגיסטיים של המשלוחים. הם עובדים מול חברת ספנות ולוגיסטיקה, ודואגים בפועל שסחורה תגיע מנקודה A לנקודה B, בצורה מהירה, משתלמת ובטוחה.

זהו תחום מקצועי מרתק, אך הוא דורש ידע רב. תמיד דברים משתנים ומתחדשים, ותנועות הסחורות היא תמיד דינמית ומחייבת מציאת פתרונות מיוחדים בהתאם למצב. כל סוגיה גיאופוליטית עשויה להשפיע על התנועה של הסחורות ועל המחירים, מאסונות טבע, דרך פיראטים הבוזזים אוניות ועד ארגוני טרור בתימן.

עמילי מכס מומלצים

עמיל מכס

מלבד ההיבטים הלוגיסטיים, ניתן לתחום את עבודתם של עמילי מכס ל 5 נקודות מרכזיות:

ייעוץ ליבואנים ויצואנים – לפני שמתחילים לשלם כסף לספקים ולהתחיל בייבוא, כדאי להתייעץ עם עמילי מכס מומלצים. הניסיון של חברות שילוח בינלאומי יכול לסייע לכם לקבל את ההחלטות הנכונות ולתכנן את המהלכים מראש. המטרה שלכם היא הליך ייבוא קל, פשוט, בטוח, מהיר ומשתלם מבחינה כלכלית. ובשביל להבטיח זאת חשוב שתדעו את כל מה שצפוי לכם, מתעריפי מכסים ועד תקנים שצריך לעמוד בהם.

איסוף והגשת מסמכים – תהליכי ייבוא וייצוא דורשים מסמכים שונים, גם מהארץ וגם מחו“ל והגשתם לרשויות המכס ואולי גם גורמים נוספים. חברת עמילות מכס מטפלת בכל הנושאים הללו.

מסים  – ישנם מכסים שונים החלים על הסחרות, ויתכנו גם אגרות והיטלים שונים הקשורות לסחורות או למשלוח באופן כללי. עמילי המכס יודעים לחשב עבורכם את כל המסים, ההיטלים והאגרות על מנת שלא תהיו מופתעים מדרישות תשלום אשר יפגעו בכדאיות הכלכלי. כמו כן הם מטפלים בתשלומי המסים בפועל.

שחרור הסחורות – עמילי המכס מטפלים בכל ההליכים של שחרור השחורות מהמכס, על מנת לאפשר את הובלת הסחורה אל הלקח.

ייצוג מול הרשויות – מעבר לכל אותם הליכים שגרתיים שהוזכרו, תמיד עלולות להתעורר בעיות שונות מול הרשויות ולכן אתם זקוקים לייצוג מול המכס. סיבות שונות עלולות להוביל לחקירות וכל מיני בדיקות שהמכס יבצע. המטרה לעבור הכל בשלום, במהירות ותוך כדי שמירה על החוק.

למשל, אם חיפשתם לייבא תוצרת חקלאית מתאילנד לישראל, לצורך עיבוד של מוצרי מזון. עמילי מכס מומלצים יודעים לבדוק מהן כל תנאי הרגולציה שצריך לעמוד בהם, אילו אישורים צריך לקבל מהספקים בחו“ל ומה צריך לעשות מול הרשויות בארץ.

אנו יודעים לחשב לכם את כל העלויות של המיסוי, והלוגיסטיקה על מנת שתוכלו לעשות את חישובי הכדאיות הכלכלית של הייבוא. וכמובן, אנו יכולים לספק לכם את הפתרונות הדרושים עבור המשלוח – לרבות הובלה בקירור, שילוח בינלאומי אווירי ועוד.

עמילות מכס מה זה

עמילי מכס מומלצים

לאחר שהבנתם עמילות מכס מה זה ולמה צריך את זה, כל מה שנותר לנו לעשות זה להמליץ לכם על חברת 7 יבשות המתעסקות בעמילות מכס ולוגיסטיקה בינלאומית.

אנו מביאים ניסיון רב בכל תחומי הייבוא והייצוא, ויודעים לתת מענה לכל צורך – בין אם זהו משלוח סטנדרטי או משלוחים מאתגרים, אנו תמיד יודעים לתת פתרון.

החברה נוסדה בשנת 2008 על ידי רן ממן, ומספקת לכל לקוחותיה פתרונות מקיפים ומענה לכל צורך.

לחברה קרוב לעשרים שנות ניסיון, ויכולת לתת פתרון לכל אתגר בתחום הייבוא והייצוא. אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה על הובלה ימית / הובלה אווירית, מחיר שילוח ימי, פתרונות איקומרס, הובלה בינלאומית ועוד.   תוכלו למצוא מידע נוסף ביוטיוב שלנו.

פוסטים נוספים

עמיל מכס יבוא אישי רכב

עמיל מכס רכב

עמיל מכס רכב מסייע לטפל במה שנראה לפעמים כמו משימה בלתי אפשרית, לרכוש רכב בחוץ לארץ ולהביאו לארץ.  עמיל מכס יבוא אישי רכב יסייע לכם

קרא עוד »
עמילות מכס בארץ

חברות שילוח בארץ

חברות שילוח בארץ בדרך כלל מתעסקות במשלוח חבילות בתוך תחומי ישראל. עבודה חשובה וחיונית במשק, אבל היא אינה מסובכת ומורכבת כמו שילוח בינלאומי. שילוח בישראל

קרא עוד »
שליחת חבילה מארהב לישראל

משלוח ימי מארה"ב לישראל

משלוח ימי מארה“ב לישראל הוא צורת המשלוח השכיחה ביותר, למרות כי ניתן לבצע שליחת חבילה מארה“ב לישראל גם בדרך האוויר. בדרך כלל העדיפות היא לבצע

קרא עוד »