חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
שילוח חפצים אישיים

משלוח תכולת דירה לחו"ל מחיר 

במציאות של היום, רבים מחפשים אחר שירות שילוח חפצים אישיים. אנו חיים בתקופה שבה שוק העבודה פורץ את החסמים הגאוגרפיים, וישנה תנועה גדולה של ישראלים היוצאים לעבוד בחו“ל לתקופות ארוכות, או חוזרים לארץ לאחר שהייה ארוכה בחו“ל. ומסיבות אלו אנו מקבלים יותר ויותר פניות של משלוחי תכולת דירה.

השירות המדובר מתמקד בדרך כלל במשלוח של תכולת דירה, ותוך כדי מתן מענה לכל הלוגיסטיקה והבירוקרטיה הכרוכה בזה – מאריזת תכולת הדירה, דרך תיאום ההובלות והמשלוח, ועד השחרור מהמכס וההובלה לנקודת היעד.

אז מה צריך לדעת על שילוח בינלאומי, ומה לגבי משלוח תכולת דירה לחו“ל מחיר?

את כל התשובות תוכלו לקבל במסגרת השירותים של חברה העוסקת בשירותי עמילות מכס ושילוח בינלאומי, אך ברצוננו לתת לכם קצת אוריינטציה לגבי הנושא.

משלוח תכולת דירה לחול מחיר

שילוח חפצים אישיים

מעבר ממדינה אחת מדינה אחרת הוא לא דבר פשוט. איננו מדברים על תייר שיצא לחופשה של כמה ימים. אנו מדברים על משפחות ששהו שנים בחוץ לארץ, ועכשיו רוצות לחזור.

זהו לא רק עניין טכני, זהו גם שינוי גדול בחיים של כל אחד מבני המשפחה. ובוודאי שישנם פרטים רבים שעליכם לטפל בהם, והזמן כמו תמיד חומק מבין האצבעות. הדאגות שלכם כוללות בית ספר עבור הילדים, ביטוח רפואי, מציאת דירה בישראל ועוד פרטים רבים.

אם התגוררתם בחוץ לארץ, בתקופה העולה על שנתיים, ושהייתם פחות מ 120 יום בישראל, אתם זכאים למעמד של תושב חוזר – מעמד זה מעניק לכם זכויות לייבא חפצים שונים ללא תשלום מכס. וזוהי בעצם הסיבה מדוע אתם מחפשים שירות שילוח חפצים אישיים.

וביצעו המשלוח הוא עוד מאמץ לוגיסטי ובירוקרטי, דבר שמוסיף לכאב הראש שלכם. וזוהי הסיבה מדוע יש לפנות לחברות העוסקות בשירותים אלו. בשביל לעשות זאת פשוט, תוכלו לעשות עם עמיל מכס מומלץ מחברה ישראלית ובעלת שירות בינלאומי.

בשביל לוודא כי כל החפצים האישיים שלכם יגיעו בשלום, יש לטפל בכל הנושאים הבאים:

  • אריזה מקצועית של כל תכולת הדירה. מומלץ לעשות זאת באמצעות חברה המתמחה בנושא. ואם הכל מתרכז תחת חברת הלוגיסטיקה והשילוח הבינלאומי, זהו הפתרון הטוב ביותר.
  • חישוב נפחים והזמנת המכולה המתאימה לכל החפצים שלכם. נפח המכולה הוא חלק מרכזי בעלויות. אתם צריכים מכולה מספיק גדולה שבה ייכנס הכל, אך לא גדולה מידי שתגרום לכם להוצאות מיותרות.
  • טיפול בנושא הביטוח. המטען הנשלח במסגרת שילוח ימי או אווירי חשוף לסיכונים רבים. בוודאי שלא תרצו שהחפצים היקרים שלכם יהרסו בדרך לארץ, לכן חשוב לבטח אותם.
  • מציאת אפשרות המשלוח המשתלמת ביותר.
  • טיפול בכל ההליכים הבירוקרטיים מול רשויות המכס.
  • הובלה ופריקת הסחורה בנוקדת היעד.

זהו ההליך באופן כללי, אנו מניחים שיש לכם עוד שאלות ודאגות רבות. אך אל תתנו לדאגות למנוע מכם לישון בלילה – פשוט התקשרו לחברת 7 יבשות. יש לנו ניסיון רב בהובלה בינלאומית ואנו יכולים לסייע לכם ולתת מענה לכל שאלה.

משלוח תכולת דירה לחו"ל מחיר

שילוח חפצים אישיים

ולבסוף אפשר לדבר על מה שהטריד אתכם כבר מההתחלה – משלוח תכולת דירה לחו"ל מחיר.

יש לכם חפצים רבים בעלי ערך, אבל האם באמת כדאי להעמיס אותם על קונטיינר ולייבא לישראל? אמנכם יש לכם הטבות בכל הנוגע למכס, אך עדיין אינכם בטוחים שזה משתלם מבינה כלכלית.

לא ניתן לנקוב במחיר אחיד אשר יהיה נכון לכל מקרה. עלינו לבחון מהי נוקדת המוצא ומהי נקודת היעד, היקף המשלוח ועוד פרטים חיוניים לצורך חישוב המחיר. ולכן חשוב לפנות לחברת שילוח בינלאומי בשביל לקבל את התשובה.

מה שכן אפשר להגיד, הוא שחברה מנוסה יודעת כיצד להתאים לכל לקוח את הפתרונות המשתלמים ביותר. באופן כללי אנו יכולים להמליץ על משלוח ימי; זהו בדרך כלל הפתרון הזול ביותר עבור שילוח תכולת דירה.

הובלת מטען בדרך הים דורשת זמן רב יותר מאשר הובלה אווירית, אך זהו בדרך כל הפתרון המתאים ביותר. רק צריך לתכנן מראש את לוחות הזמנים.

ישנם קונטיינרים בגדלים שונים, והאמת שלא תמיד מדובר במשלוח של קונטיינר מלא. לעתים יש צורך במשלוח חלקי, אך הנקודה החשובה היא היכולת להתאים לכל לקוח פתרון אישי.

7 יבשות – כל הפתרונות במקום אחד

חברת 7 יבשות היא חברה מובילה בתום השילוח הבינלאומי, לוגיסטיקה ועמילות מכס. אנו מסוגלים לתת מענה לכל צורך של שילוח בינלאומי, לרבות: פתרונות למשלוחי צד שלישי, משלוח אקספרס, שילוח חפצי אומנות, יבוא מסין ללקוחות עסקיים, טיפול בביטוחים ועוד.

מחפשים פתרון שילוח חפצים אישיים ? התקשרו עכשיו ונשמח לעזור לכם.

עקבו אחרינו גם בפייסבוק. 

 

פוסטים נוספים

עמיל מכס יבוא אישי רכב

עמיל מכס רכב

עמיל מכס רכב מסייע לטפל במה שנראה לפעמים כמו משימה בלתי אפשרית, לרכוש רכב בחוץ לארץ ולהביאו לארץ.  עמיל מכס יבוא אישי רכב יסייע לכם

קרא עוד »
עמילות מכס בארץ

חברות שילוח בארץ

חברות שילוח בארץ בדרך כלל מתעסקות במשלוח חבילות בתוך תחומי ישראל. עבודה חשובה וחיונית במשק, אבל היא אינה מסובכת ומורכבת כמו שילוח בינלאומי. שילוח בישראל

קרא עוד »
שליחת חבילה מארהב לישראל

משלוח ימי מארה"ב לישראל

משלוח ימי מארה“ב לישראל הוא צורת המשלוח השכיחה ביותר, למרות כי ניתן לבצע שליחת חבילה מארה“ב לישראל גם בדרך האוויר. בדרך כלל העדיפות היא לבצע

קרא עוד »