חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
שליחת חבילה מארהב לישראל

משלוח ימי מארה"ב לישראל

משלוח ימי מארה“ב לישראל הוא צורת המשלוח השכיחה ביותר, למרות כי ניתן לבצע שליחת חבילה מארה“ב לישראל גם בדרך האוויר.

בדרך כלל העדיפות היא לבצע משלוח ימי בינלאומי, זאת בגלל שמדובר בעלויות זולות יותר מאשר שליחת סחורות בטיסה. אך יחד עם זאת צריך לזכור כי לעתים אין לנו ברירה אלא לשלם יותר עבר משלוח אווירי. למשל אם ישנה דחיפות גדולה להביא את הסחורות לישראל, או שהם דורשים תנאי הובלה מיוחדים אותם ניתן לספק רק באמצעות משלוח אווירי.

במאמר זה נתמקד בעיקר במשלוח ימי. זהו יכול להיות פתרון ליבואנים המביאים באופן קבוע סחורות מארצות הברית. ישראלים החוזרים מרילוקיישן ורוצים הובלת תכולת דירה ומשלוח קונטיינר לישראל. כמו גם כל מקרה אחר שבו צריך להביא סחורות, מכונות, ציוד, חומרי גלם או תוצרת חקלאית מארצות הברית לישראל.

לצורך העניין זהו יכול להיות גם ציוד להקמת במה ותפאורה בקונצרט רוק אשר יתקיים בפארק הירקון. הכל דוגמאות אמיתיות למקרים בהם עמילי מכס מתעסקים לפעמים.

משלוח ימי מארהב לישראל

משלוח ימי מארה"ב לישראל

להלן היתרונות המרכזיים של שילוח בדרך הים. זה נכון כאשר מדובר במשלוח ימי מארצות הברית לישראל, כמו גם משלוח מסין לישראל או מכל מדינה אחרת בעולם.

פתרון חסכוני לכמויות גדולות – אמנם זה יותר אטי מהובלה אווירית, אך אין ספק כי זהו הפתרון הזול ביותר. ניתן להעמיס על אוניות כמויות גדולות מאוד של סחורות, לשנע אותם למרחקים בעלויות נמוכות.

יכולת לתת פתרון למשלוחים לא סטנדרטים – לא כל משלוח נכנס לתוך ארגזים שניתן לערום אותם זה על גבי זה ולסדר בצורה יפה במכולה. ישנם משלוחים המגיעים בתפזורת, כמו למשל פחם. או משלוחים מיוחדים בשל מידותיהם (למשל ציוד תעשייתי, ציוד צבאי וכו׳). הובלה ימית מסוגלת לתת פתרון למשלוחים לא סטנטים בצורתם, גודלם ומשקלם.

מתאים למשלוח חלקי ומשלוח מלא – לעתים עושים שליחת חבילה מארה"ב לישראל באמצעות LCL, כלומר משלוח בתוך מכולה מעורבת בה ישנן סחורות של לקוחות שונים. ובמקרים אחרים זהו משלוח FCL של קונטיינר מלא עבור הלקוח. הכל ניתן לעשות בדרך הים.

ידידותי לסביבה – אם אכפת לכם מאיכות הסביבה, משלוח בדר הים הוא הפתרון הידידותי ביותר לסביבה. אוניות אינן זוללות דלק כמו המטוסים.

יתכן כי לאחר שהבנתם את היתרונות של שילוח בינלאומי ימי, אתם עדיין לא יודעים מה מתאים עבורכם. ההמלצה שלנו היא לפנות לחברת עמילות מכס ושילוח בינלאומי על מנת לקבל ייעוץ והכוונה. החברה תוכל לתת לכם אורינטציה כללית, וכמובן לייצג אתכם בכל הליכי הבירוקרטיה והלוגיסטיקה הבינלאומית.

שליחת חבילה מארה"ב לישראל

אחת השאלות הראשונות שתמיד מפנים אלינו היא כמה עולה משלוח חבילה מארצות הברית. למרות כי אנו מומחים לשילוח בינלאומי ויודעים הכל על מחירי המשלוחים הבינלאומיים, קשה לנו לענות על השאלה הזו. חסר לנו עוד מידע!

בשביל לדעת כמה תעלה שליחת חבילה מארה“ב לישראל אנחנו צריכים להבין קודם כל מה אתם עומדים לשלוח, גם מבחינת סוג הסחורה וגם מבחינת הכמויות. חשוב לנו גם לדעת מה לוח הזמנים והאם ישנם צרכים מיוחדים של ההובלה. במקרים מסוימים נעשה זאת באמצעות משלוח ימי מארה"ב לישראל, ובמקרים אחרים באמצעות שילוח אווירי. הכל בהתאם לצרכים שלכם והשיקולים האובייקטיביים.

לאחר שיהיה לנו את כל המידע, נוכל לתת לכם פתרונות והצעות מחיר. לצורך הדוגמה אם נדע את סוג הסחורות, נוכל לדעת מהם המכסים שאתם צפויים לשלם, ואילו אישורים יש להנפיק. כל הליך בירוקרטי משפיע גם על עלויות וגם על לוחות זמנים. ולכן תמיד התחנה הראשונה היא התייעצות עם עמילי מכס מומלצים.

הגאוגרפיה של ארצות הברית

כאשר מדברים על משלוח ימי מארה"ב לישראל, חשוב להכיר קצת את הגיאוגרפיה של ארצות הברית. הנמלים הגדולים ביותר של ארצות הברית נמצאים במדינת קליפורניה, ניו יורק, פלורידה, ג׳ורג׳יה, טקסס ומקומות נוספים.

אם הספקים שלכם נמצאים בקרבה לנמלים אלו, הדבר יקצר את הזמן ואת העלויות. אך לא תמיד זהו המצב. לדוגמה תעשיות תעופה רבות נמצאות במדינת אוקלהומה בארצות הברית, ומשם הן מייצאות לעולם. ולא רק תעשיות תעופה אלא גם טורבינות, תרופות, מוצרי דלק ועוד.

ומכיוון שלמדינת אוקלהומה אין גישה ישירה לנמלי הים, יש להשתמש בשירותי הובלה יבשתית. לעתים באמצעות משאיות ולעתים באמצעות משאיות. וזה עלול גם לערב מרכזים לוגיסטיים ושחקנים נוספים. כל אלו מוסיפים גם לעלויות ולמורכבות של הטיפול בצרכים של הלקוח.

שליחת חבילה מארהב לישראל

הובלה בינלאומית ועמילות מכס

חברת 7 יבשות מציעה מבחר פתרונות לוגיסטיקה והובלה בינלאומית לכל סוגי הלקוחות. אנו יכולים לספק פתרונות של שילוח בינלאומי קריטיקל, פתרונות למשלוח צד שלישי, אחסנה ארוכת טווח, ביטוח משלוחים ועוד.

בים אם זה משלוח מסין לישראל, או רילוקיישן והובלה בינלאומית, לנו תמיד יש את הפתרונות הטובים ביותר.  אתם מוזמנים להתקשר לצורך ייעוץ ושאלות על מחיר שילוח בינלאומי.

7 יבשות גם בפייסבוק 

משלוח ימי מארה"ב לישראל | שליחת חבילה מארה"ב לישראל

פוסטים נוספים

עמיל מכס יבוא אישי רכב

עמיל מכס רכב

עמיל מכס רכב מסייע לטפל במה שנראה לפעמים כמו משימה בלתי אפשרית, לרכוש רכב בחוץ לארץ ולהביאו לארץ.  עמיל מכס יבוא אישי רכב יסייע לכם

קרא עוד »
עמילות מכס בארץ

חברות שילוח בארץ

חברות שילוח בארץ בדרך כלל מתעסקות במשלוח חבילות בתוך תחומי ישראל. עבודה חשובה וחיונית במשק, אבל היא אינה מסובכת ומורכבת כמו שילוח בינלאומי. שילוח בישראל

קרא עוד »
שליחת חבילה מארהב לישראל

משלוח ימי מארה"ב לישראל

משלוח ימי מארה“ב לישראל הוא צורת המשלוח השכיחה ביותר, למרות כי ניתן לבצע שליחת חבילה מארה“ב לישראל גם בדרך האוויר. בדרך כלל העדיפות היא לבצע

קרא עוד »