חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
משלוח חבילות מאנגליה לישראל

משלוח חבילות מאנגליה לישראל

משלוח חבילות מאנגליה לישראל נדרש בנסיבות שונות, והמאפיינים של כל משלוח שונים למדי.  במאמר זה נדבר על משלוח מאנגליה לישראל, תוך כדי סקירת כל המקרים השונים. כמובן שהמידע הוא לצורך ידע כללי, לצורך מציאת פתרון אישי של ייבוא מאנגליה, צרו קשר עם עמילי המכס של חברת 7 יבשות.

משלוח מאנגליה לישראל

משלוח מאנגליה לישראל

להלן כמה דוגמאות בהן ישנו צורך בשירותי שילוח בינלאומי:

  1. רילוקיישן – בשוק העבודה של היום ישנם מקרים רבים של משפחות היוצאות לרילוקיישן לחו“ל או משפחות החוזרות מחוץ לארץ לאחר תקופה ארוכה. כידוע, לאחר תקופה ארוכה בחוץ לארץ המדינה מעניקה הטבות של תושב חוזר. הטבות הכוללות את האפשרות לייבא את תכולת הדירה ללא מכסים.
    רבים מגלים כי מימוש הזכות הוא לא דבר פשוט. הרי האדם הפשוט לעולם לא התעסק עם קונטיינרים, חברות ספנות, רשויות המכס ולוגיסטיקה בינלאומית. אך בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, חברת 7 יבשות עוסקת בכל התחום של לוגיסטיקה בינלאומית ועמילות מכס.
  2. חומרי גלם וסחורות – מידי שנה ישנו סחר בהיקף של מיליארדי דולרים בין ישראל לאנגליה. ומשלוחי הסחורות מאנגליה (בריטניה באופן כללי) כוללים כלים מכניים, תרופות ומוצרים רפואיים, מכוניות וכלי רכב, טבק ומשקאות אלכוהוליים ועוד.
    חברות העוסקות בייבוא סחורות מאנגליה עובדות עם עמילי מכס המספקים פתרונות משלוח מאנגליה לישראל.  כל חברה זוכה לפתרון המתאים לאופי מוצריה, וכך נהנית מהספקה סדירה ושוטפת של סחורות וחומרי גלם המיועדים לשוק המקומי.
  3. תערוכות / הופעות / קונצרטים – במסגרת היחסים בין בריטניה לישראל ישנם גם אינספור אירועים בתחום התרבות והאומנות, וגם בתחום העסקי, הדורשים משלוח חבילות מאנגליה לישראל. ולעתים המונח חבילות מתייחס לציוד גדול ויקר הדורש פתרונות מיוחדים, ואפילו יצירות אומנות.
    בין אם זו להקת רוק אנגלית המגיעה להופעה בארץ ודורשת הובלה של ציוד מיוחד, ובין אם זו חברה המגיעה להציג בגני התערוכה – לכל מקרה דרוש פתרון מתאים.
    חברת 7 יבשות יודעת להעניק פתרונות לכל אותם מקרים מיוחדים, תוך כדי שילוב של שילוח ימי בינלאומי או שילוח אווירי בינלאומי. אנו מטפלים בכל ההיבטים של ההתנהלות מול הרשויות וכל היבטי הלוגיסטיקה.
  4. מכונות וחלקי חילוף – אמנם אנגליה אינה נחשבת למעצמה בתחום ייצור המכונות וחלקי החילוף, אך לכל מדינה ישנן תעשיות ייחודיות. אם מפעל בארץ זקוק למכונות וחלקי חילוף על מנת לא לפגוע בייצור, אנו ערוכים לתת פתרונות של משלוח בינלאומי אקספרס.
  5. משלוחים מיוחדים – תחת המונח משלוחים מיוחדים יתכנו אינספור סוגים של משלוחים  יוצאי דופן בגודלם, במשקלם , ברגולציות הרלוונטיות ועוד. למשל משלוחים רפואיים דחופים, משלוחים של בעלי חיים, חומרים מסוכנים ועוד. חברת 7 יבשות מכירה את כל הרגולציה הבינלאומית, החקיקה והאופן שבו ניתן לתת מענה למשלוחים מיוחדים.
  6. סחר אלקטרוני – אנגליה אינה נחשבת למעצמת סחר אלקטרוני, ועיקר הסחורות בישראל מגיעות מאתרים סיניים. אך בכל זאת ישנם מוצרים ייחודיים המגיעים מאנגליה ולקוחות שמבקשים לרכוש אותם.
    אם הינכם רוכשים באופן מקוון יתכן כי תתבקשו לשלם מכסים, אך מדובר בהליך די פשוט מול הדואר. לצורך כך אינכם צריכים לפנות אל חברת עמילות מכס. ומנגד, אם הינכם סוחרים המחפשים פתרונות משתלמים של משלוח מוצרים לאנגליה, אנו ערוכים לספק גם פתרונות בתחום זה.

משלוח חבילות מאנגליה לישראל

משלוח חבילות מאנגליה לישראל

בוודאי יש לכם שאלות רבות לגבי מחיר שילוח בינלאומי וכל הפרטים לגבי משלוח חבילות מאנגליה לישראל.  המחיר תלוי בגורמים רבים, כמו למשל רמת הדחיפות, גודל המשלוח, משקל ומאפיינים נוספים.

בשורה התחתונה עמילי מכס יודעים להעניק לכל אחד את הפתרון האופטימלי, אך לצורך כל נצטרך לשוחח באופן אישי ולקבל את כל הפרטים לגבי אופי המשלוח והצרכים שלכם.

בין אם אתם עוסקים בייבוא באופן קבוע, או זקוקים לפתרון חד פעמי, אנו ערוכים להעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר. אנו מטפלים בכל ההיבטים של הלוגיסטיקה הבינלאומית, ועושים הכל על מנת להעביר את החבילות מנוקדת המוצא אל נקודת היעד, בצורה הבטוחה, היעילה והזולה ביותר.

אנו מתנהלים מול רשויות המכס וכל הגופים הרגולטוריים על מנת לבצע את הכל כנדרש בחוק, ולשלם כל אגרה או מס שנדרש. ובהזדמנות זו נדגיש כי אנו נדע לבדוק עבורכם את כל מבנה העלויות על מנת שלא תהיו מופתעים. אנו יודעים כי שיקולים כלכליים הם קריטיים בעולם העסקים.

חברת 7 יבשות מציעה מבחר פתרונות שילוח בינלאומי לכל סוגי הלקוחות. במסגרת השירותים ניתן לקבל שירותי משלוח חבילה לסין, ארצות הברית או כל מקום בעולם. אנו מטפלים בכל סוגיות המכס ומאפשרים לכם ייבוא/ייצוא בטוח וקל.

7 יבשות חברת עמילות מכסאנחנו גם בלינקדין 

משלוח חבילות מאנגליה לישראל | משלוח מאנגליה לישראל

פוסטים נוספים

עמיל מכס יבוא אישי רכב

עמיל מכס רכב

עמיל מכס רכב מסייע לטפל במה שנראה לפעמים כמו משימה בלתי אפשרית, לרכוש רכב בחוץ לארץ ולהביאו לארץ.  עמיל מכס יבוא אישי רכב יסייע לכם

קרא עוד »
עמילות מכס בארץ

חברות שילוח בארץ

חברות שילוח בארץ בדרך כלל מתעסקות במשלוח חבילות בתוך תחומי ישראל. עבודה חשובה וחיונית במשק, אבל היא אינה מסובכת ומורכבת כמו שילוח בינלאומי. שילוח בישראל

קרא עוד »
שליחת חבילה מארהב לישראל

משלוח ימי מארה"ב לישראל

משלוח ימי מארה“ב לישראל הוא צורת המשלוח השכיחה ביותר, למרות כי ניתן לבצע שליחת חבילה מארה“ב לישראל גם בדרך האוויר. בדרך כלל העדיפות היא לבצע

קרא עוד »