חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
משלוח חבילה מתאילנד לישראל

משלוח חבילה מתאילנד לישראל

רבים מתעניינים לגבי משלוח חבילה מתאילנד לישראל. הם רוצים לדעת כמה עולה משלוח בינלאומי, כיצד זה מתבצע וכמה זמן זה לוקח. אך שימו לב שיש להבדיל בין שני מקרים של משלוח מתאילנד לישראל – המקרה של מבקרים במדינה הרוצים לשלוח חבילה באופן חד פעמי, והמקרה של אלו הזקוקים לפתרונות מקצועיים של ייבוא וייצוא.

המקרה הראשון הוא המקרה של מטיילים. ישראלים רבים יוצאים לטייל בתאילנד, ושם גם מגלים את המחירים הזולים. הם רוכשים חפצים שונים הכוללים מזכרות, יותר ממה שהם יכולים להכיל במזוודה. ומסיבה זו הם מחפשים אחר משלוח חבילות לישראל.

והמקרה השני הוא אופייני יותר למגזר העסקי. יש כאן שוני באופי החבילות, גודלן וכמותן, ערכן, וגם הרגולציה הכרוכה בכך. לעתים אלו הם מסמכים, ולעתים אלו הם סחורות, דוגמאות וחלקי חילוף.

משלוח מתאילנד לישראל

משלוח מתאילנד לישראל

אם לא ידעתם ישנה תנועה גדולה של סחורות בין תאילנד לישראל. מכוניות ומשאיות רבות מיוצרות בתאילנד, כמו למשל רכבים של חברת מזדה. ולמעשה כלי הרכב הם כעשרים אחוז מהיצוא של תאילנד לישראל. אך מלבד כלי רכב יש גם דגים, יהלומים ואבני חן, אורז ועוד תוצרת חקלאית.

כאשר ישנה תנועה ערה של סחורות, יש צורך בחברות שילוח ועמילי מכס אשר יטפלו בכל ההיבטים של תיאום המשלוחים, האישורים והרגולציות, ההתנהלות מול רשויות המכס וחברות הלוגיסטיקה.

מדובר בעולם ומלואו – עולם שבו ישנה חקיקה מקומית, גם בארץ וגם בעולם, וזאת לצד אמנות בינלאומיות. יש כאן חברות הובלה יבשתית, ימיות ואוויריות. מחסנים לוגיסטיים ואינספור רשויות וחברות פרטיות המשתתפות בתהליך.

משלוח חבילה מתאילנד לישראל יכול להיות כמה ארגזים בודדים, אך במקרים אחרים הוא קונטיינרים שלמים. הנקודה החשובה היא שכל סוג של משלוח מחייב פתרון בהתאמה אישית. ובדיוק לשם כך יש צורך לחפש עמיל מכס מומלץ היודע לטפל בכל הנושאים הללו.

חברת שילוח בינלאומית נזקקת לספק פתרונות העונים על הצרכים הבאים:

  • עמידה בלוחות זמנים התואמים לצרכים של לקוחותיה. אם יש צורך להביא חלקי חילוף לקו הייצור, כל עיכוב יכול לגרום לנזקים של מילונים.
  • עמידה ברגולציה מקומית ובינלאומית. כל סוג של משלוח עשוי להיות כפוף לרגולציה ולאמנות בינלאומית. ישנן רגולציות והסכמים אשר נועדו להעניק הטבות מס. אחרות נועדו לשרת אינטרסים אחרים ולנסות לצמצם ייבוא של מוצרים מסוימים. וכמובן שישנן אמנות שנועדו למנוע פעילות בלתי חוקית, כמו סחר בסמים.
  • חישוב המכסים והאגרות. מחירון משלוח בינלאומי הוא דבר מורכב. בתור יבואן אולי אתה מתעניין רק בשורה התחתונה, אך בסופו של דבר ישנם אינספור רכיבי עלות. חברת הובלה בינלאומית לא רק צריכה לתת לכם את תמונת המצב המלאה והעלות הסופית, אלא גם לחפש כיצד להוזיל את העלויות.
  • ריכוז העבודה מול כל הגורמים הלוגיסטיים. אינכם יכולים לדמיין עד כמה מורכב משלוח מתאילנד לישראל. יתכן כי הזמנתם כמה ארגזים בודדים מספק בתאילנד. יש להוביל את הארגזים מהספק אל מחסן לוגיסטי שבו ירוכזו ויועמסו על קונטיינר היוצא לישראל, יחדיו עם משלוחים רבים אחרים.
  • חברת לוגיסטיקה בינלאומית שולטת על כל התחנות שבדרך, וחוסכת לכם התעסקות בפרטים קטנים.

משלוח חבילה מתאילנד לישראל

לצד היבואנים והלקוחות העסקיים, יש גם את המטיילים המבקרים בתאילנד ומעוניינים לשלוח חבילה קטנה באופן חד פעמי. ברוב המקרים אינכם צריכים לפנות אל חברות המתעסקות בלוגיסטיקה בינלאומית ושירותי עמילות מכס, אלא אם כן מדובר בפריטים מיוחדים ויוצאי דופן.

הפתרון בדרך כלל הוא שימוש בשירותי הדואר המקומיים או אחת מחברות השילוח הבינלאומית כדוגמת פדקס או DHL. חברות אלו מציעות אפשרויות משלוח שונות, לרבות שילוח אווירי בינלאומי ושילוח ימי בינלאומי, ובהתאם לכך המחירים ולוחות הזמנים.

שירותי הדואר הם בדרך כלל האלטרנטיבה הזולה ביותר, אך שימו לב שלא מומלץ לשלוח חפצים יקרי ערך או חפצים עדינים.

משלוח חבילה מתאילנד לישראל

חברת 7 יבשות

אם הינכם מחפשים פתרונות שילוח בינלאומי בהתאמה אישית, פנו אל חברת 7 יבשות. אנו מביאים ניסיון רב בשילוח בינלאומי, תוך כדי יכולות למציאת פתרונות מחוץ לקופסא לכל סוג של לקוח.

אנו מביאים ניסיון רב בשילוח בינלאומי, לרבות משלוח חבילה מתאילנד לישראל וייצוא מישראל לתאילנד. אנו יודעים להעניק פתרונות של שילוח בינלאומי אקספרס, להעניק שירותי עמילות מכס וייעוץ בכל הנושאים הקשורים לייבוא וייצוא.

כאן תוכלו לקבל פתרון מלא לכל הצרכים שלכם, תוך כדי שקט נפשי, עמידה בלוחות זמנים ומחירים אטרקטיביים.

עקבו אחרינו גם בפייסבוק. 

משלוח חבילה מתאילנד לישראל | משלוח מתאילנד לישראל

פוסטים נוספים

עמיל מכס יבוא אישי רכב

עמיל מכס רכב

עמיל מכס רכב מסייע לטפל במה שנראה לפעמים כמו משימה בלתי אפשרית, לרכוש רכב בחוץ לארץ ולהביאו לארץ.  עמיל מכס יבוא אישי רכב יסייע לכם

קרא עוד »
עמילות מכס בארץ

חברות שילוח בארץ

חברות שילוח בארץ בדרך כלל מתעסקות במשלוח חבילות בתוך תחומי ישראל. עבודה חשובה וחיונית במשק, אבל היא אינה מסובכת ומורכבת כמו שילוח בינלאומי. שילוח בישראל

קרא עוד »
שליחת חבילה מארהב לישראל

משלוח ימי מארה"ב לישראל

משלוח ימי מארה“ב לישראל הוא צורת המשלוח השכיחה ביותר, למרות כי ניתן לבצע שליחת חבילה מארה“ב לישראל גם בדרך האוויר. בדרך כלל העדיפות היא לבצע

קרא עוד »