חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
שילוח בינלאומי אקספרס

משלוח אקספרס מהיום להיום

העולם שלנו עובד בקצב מהיר, ולכן משלוח אקספרס מהיום להיום הפך להיות דבר שבשגרה. בין אם אלו לקוחות עסקיים, או אנשים פרטיים, עלולים לצוץ אינספור מצבים בהם יש צורך להעביר משלוחים בהולים.

לפעמים זה משלוח אקספרס בישראל, דבר שבאופן טבעי הופך ליותר פשוט. אבל במקרים אחרים זהו שילוח בינלאומי אקספרס – דבר המחייב עבודה עם חברות שילוח בינלאומי המסוגלות להעניק פתרונות של משלוח בינלאומי מהיר.

משלוח אקספרס מהיום להיום

משלוח אקספרס מהיום להיום

באופן עקרוני שילוח בינלאומי לוקח זמן. ויש לכך שתי סיבות עיקריות: הסיבה האחת היא ההליכים הבירוקרטיים השונים הכרוכים בתהליך עמילות מכס והתנהלות מול רשויות שונות. והסיבה השנייה היא המאמץ הלוגיסטי הכרוך בהעברת סחורות על פני אלפי קילומטרים.

אך בפועל, ישנם מקרים רבים בהם נדרש משלוח אקספרס מהיום להיום. למשל יתכן כי זהו משלוח של תרופות או ציוד רפואי אשר יכול להציל חיי אדם, ואולי אפילו משלוח הומניטרי לאזור אסון. במקרים אחרים אלו יכולים להיות מפעלים הזקוקים לחלקי חילוף על מנת לא לשבש את קו הייצור. ולפעמים אלו הם פשוט מסמכים חשובים שצריכים להגיע באופן דחוף. אלו הן רק כמה דוגמאות.

האם תמיד ניתן לבצע משלוח אקספרס מהיום להיום? לצערנו לא תמיד זה אפשרי, בעיקר כאשר מדובר בשילוח בינלאומי. יש לנו עבודה מול רשויות המכס, וזה תלוי גם בשעות העבודה שלהם. וכמובן שאנו מוגבלים בגלל שעות וזמני הטיסות היוצאות לחו“ל. חברות שילוח בינלאומי יעשו את כל המאמצים לזרז את המשלוח, אך לא תמיד זה אפשרי מהיום להיום.

משלוח אקספרס בישראל

כאשר מדובר על משלוח אקספרס בישראל, ברוב המקרים (בהנחה שמדובר בשעה סבירה) אכן ניתן לבצע אותו מהיום להיום.

ישראל היא מדינה קטנה, וגם הובלת משלוח מקריית שמונה בצפון ועד אילת בדרום, היא עדיין משימה אפשרית שניתן לבצע מהיום להיום.

ולמען האמת אינכם צריכים עמילי מכס וחברות לוגיסטיקה בינלאומית – יש מבחר חברות ישראליות המציעות שירותי משלוחים. ובאמצעות מערך משאיות ואפילו אופנועים הן בדרך כלל מסוגלות לספק משלוחים מהיום להיום בכל אזורי הארץ.

משלוח אקספרס בישראל

שילוח בינלאומי אקספרס

כאשר מדובר על שילוח בינלאומי אקספרס, הדברים מורכבים יותר. ראשית כל אתם חייבים עמילי מכס, על מנת לטפל בכל הניירת, המיסוי והביטוחים.

שנית, יש כאן לוגיסטיקה מסובכת ומורכבת, בעיקר כאשר הפתרון צריך להיות מיידי.

כפי שכבר אמרנו, לא תמיד הדבר אפשרי. זה תלוי בגורמים רבים: לרבות אופי המשלוח וגודלו, שעות היום, זמני הטיסות, המרחק ליעד ועוד.

אנו מרבים לבצע שילוח בינלאומי אקספרס, ותמיד עושים את כל המאמצים לזרז את המשלוח. אך משלוח מהיום להיום לחו“ל, לא תמיד מתאפשר.

על מנת למצוא את הפתרונות המהירים ביותר אנו יודעים לזרז את ההליכים. אנו יודעים לגשת באופן אישי למשרדי המכס, ולהגיע אל נמלי התעופה/הים על מנת לזרז את העניינים. ואנו אפילו נעזרים בשירותיהן של חברות תעופה המטיסות נוסעים, ומאפשרות לנו להעביר גם חבילות דחופות.

יש לנו סוגים שונים של פתרונות ויכולות להעניק פתרונות למצבים דחופים ומורכבים. אם יש לכם צורך במשלוח דחוף מישראל לחו“ל, או ייבוא דחוף, התקשרו אלינו ונדאג למצוא עבורכם את הפתרונות.

באופן עקרוני, שילוח אקספרס צפוי להיות יקר יותר. זאת בגלל המאמץ הרב שיש לעשות, והתלות באמצעי הובלה יקרים יותר. אך ישנם מקרים בהם הצורך הדחוף מצדיק את העלויות הגבוהות.

7 יבשות – טיפול מקיף במשלוחים

על מנת לטפל בצרכים של השילוח הבינלאומי, חייבים לעבוד מול עמילי מכס. הם מעניקים לכם את סל השירותים החיוני הכולל:

  • שירותי סיווג והערכת טובין.
  • הם מכירים את הסכמי הסחר עליהם חתומה ישראל, ומסייעים להבטיח כי המשלוחים יעמדו בדרישות (דבר שיכול להביא גם הטבות כלכליות).
  • הכרות עם אמנות בינלאומית המחייבות את כל השחקנים בשוק.
  • הכנת הניירת הדרושה.
  • תשלומי המסים והמכסים.
  • עבודה מול חברות ספנות ותובלה, מחסנים לוגיסטיים ועוד.

שילוח בינלאומי אקספרס

חברת 7 יבשות מעניקה ללקוחותיה מעטפת שירותים מלאה. באמצעותנו ניתן לקבל מענה לכל צורכי הייבוא והייצוא, וליהנות מראש שקט.

אם חשבתם על משלוח חבילות מסין לישראל, שילוח ימי לארצות הברית, או שרציתם מידע על מחיר שילוח בינלאומי – אנו כאן בכדי לעזור לכם ולספק את הפתרונות הדרושים.

בין אם זה משלוח ימי או משלוח אווירי, מישראל לעולם או מהעולם לישראל, אנו נסייע לכם למצוא ולבחור את הפתרונות הלוגיסטיים הטובים ביותר.

7 יבשות פתרונות לוגיסטיקה ושילוח בינלאומי גם ביוטיוב

פוסטים נוספים

עמיל מכס יבוא אישי רכב

עמיל מכס רכב

עמיל מכס רכב מסייע לטפל במה שנראה לפעמים כמו משימה בלתי אפשרית, לרכוש רכב בחוץ לארץ ולהביאו לארץ.  עמיל מכס יבוא אישי רכב יסייע לכם

קרא עוד »
עמילות מכס בארץ

חברות שילוח בארץ

חברות שילוח בארץ בדרך כלל מתעסקות במשלוח חבילות בתוך תחומי ישראל. עבודה חשובה וחיונית במשק, אבל היא אינה מסובכת ומורכבת כמו שילוח בינלאומי. שילוח בישראל

קרא עוד »
שליחת חבילה מארהב לישראל

משלוח ימי מארה"ב לישראל

משלוח ימי מארה“ב לישראל הוא צורת המשלוח השכיחה ביותר, למרות כי ניתן לבצע שליחת חבילה מארה“ב לישראל גם בדרך האוויר. בדרך כלל העדיפות היא לבצע

קרא עוד »