חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
עמילות מכס בארץ

חברות שילוח בארץ

חברות שילוח בארץ בדרך כלל מתעסקות במשלוח חבילות בתוך תחומי ישראל. עבודה חשובה וחיונית במשק, אבל היא אינה מסובכת ומורכבת כמו שילוח בינלאומי.

שילוח בישראל הוא עניין לוגיסטי, ואינו מערב את רשויות המכס וכל מיני גופים רגולטוריים כפי שיש בתנועת הסחורות הבינלאומית. גם מהבחינה הלוגיסטית, למרות כי נדרשים פתרונות ייחודיים לכל סוג של חבילה, עדיין ישראל אינה נחשבת לאתגר לוגיסטי בשל מאפייניה הגאוגרפיים המוגבלים.

אבל כאשר אתם מחפשים חברות שילוח בארץ אתם עשויים להתכוון לחברות ישראליות המתעסקות בלוגיסטיקה בינלאומית. כלומר חברת עמילות מכס בארץ אשר תסייע לכם עם הליכי ייבוא או ייצוא.

למה צריך עמילות מכס בארץ

חברות שילוח בארץ

ייבוא וייצוא של סחורות הוא עניין מורכב, ותמיד מעורבים בו גורמים בחוץ לארץ. הדבר יכול להערים קשיים רבים על היצואנים והיבואנים, ואיננו מתכוונים אך ורק לקשיי שפה. ישנם צרכים משפטיים ורגולטיביים שצריך להבין בהם, ולכן טוב שישנם עמילי מכס המתעסקים בשירותים אלו.

להלן כמה דוגמאות ללקוחות ישראליים אשר עשויים להזדקק לחברת עמילות מכס בארץ:

מפעל הזקוק למכונה לעיבוד תוצרת חקלאית מסין – סחורות רבות מגיעות מסין, וביניהן גם מכונות. אם יש לכם מפעל הזקוק להביא מכונה מסין, הדבר עלול להיות מורכב. מכונות שכאלו עשויות להיות גדולות, ודורשות הובלה מיוחדת. וכמובן זה מחייב תיאום מול חברות הובלה וגופים שונים בסין, זה פשוט בלתי אפשרי ללא חברת שילוח בינלאומי ולוגיסטיקה.

רילוקיישן והעברת דירה – לא רק לקוחות עסקיים זקוקים לפתרונות שילוח בינלאומי. במקרים רבים ישראלים אשר יצאו לרילוקיישן מחפשים חברת אריזת דירה ושילוח בינלאומי. וכאשר הם חוזרים לארץ, הם מחפשים לשלוח קונטיינר מארצות הברית לישראל.

מפיק הרוצה לערוך הופעת רוק בפארק – אז מה הקשר בין חברות שילוח בארץ לבין הופעות רוק של להקות מחוץ לארץ? לא אחת חברת 7 יבשות מעניקה שירותים להפקות בינלאומית המביאות לארץ ציוד רב. זהו מבצע לוגיסטי מורכב, ואנו ערוכים ומנוסים במתן פתרונות בתחום.

יצואן ישראלי המחזיק ביתן בתערוכה בינלאומית – אז לפני שאתם מייצאים, אתם בודאי רוצים להציג את המוצרים והשירותים שלכם באחת התערוכות הבינלאומית. ובוודאי השקעתם בעיצוב ביתן, וחשוב לכם שהכל יגיע בזמן. אנו מטפלים בכל הפרטים על מנת להבטיח שהכל יגיע למקום הנכון ובזמן הנכון.

חלקי חילוף לקו הייצור – קו ייצור במפעל הוא עניין רציני. שום מפעל אינו אוהב להשבית את קו הייצור שלו, מתוך הבנה שזה גורם נזק כלכלי. מפעלים משקיעים הרבה מאוד על מנת להבטיח את רציפות הייצור, אך בהחלט יתכנו מקרים בהם צריך להביא באופן דחוף חלקי חילוף מספקים בחו“ל. שירותי עמילות מכס בארץ יעזרו לכם לתאם את כל המשלוח במהירות.  כך תמזערו את הנזק לפס הייצור.

ציוד רפואי – בין אם אלו חברות פרטיות, משרד הבריאות ואפילו גופים ביטחוניים, תמיד מתקיים יבוא של ציוד רפואי לישראל. וכמובן שיש צורך בעמיחי מכס על מנת לטפל בייבוא. אך ישנם גם מקרים אותם ניתן להגדיר כמצבי חירום, בהם נדרשים פתרונות של משלוח בינלאומי אקספרס. למשל כאשר פורצת מגפה וצריכים מטושים ומסכות, או בעקבות מלחמה או אסון טבע. חברת שילוח בארץ יודעות לטפל בכל הבירוקרטיה והלוגיסטיקה הבינלאומית.

חברות שילוח בארץ

בשורה התחתונה חברות שילוח בארץ הן חברות הפועלות בזירה המקומית והבינלאומית. הן יכולות להעניק ללקוחותיהן הישראלים שירות בשפה העברית, ובמקביל להתנהל מול כל הגופים הבינלאומיים הרלוונטיים בכל אחד מהמקרים בהם הם נדרשים להעניק פתרון.

החברות הישראליות, הפועלות כחברות לשירותי לוגיסטיקה ועמילות מכס, פועלות בשיתוף פעולה עם כל השחקנים בשוק הבינלאומי, ויודעות להעניק פתרון לכל לקוח.

בין אם זה זה משלוח אווירי מסין לישראל או משלוח ימי מארה“ב לישראל, ובין אם זו תנועת סחורות מישראל לעולם, החברות תמיד יודעות כיצד להתנהל בצורה מהירה, יעילה, חוקית ומשתלמת.

עמילות מכס בארץ

עמילות מכס בארץ

מחפשים פתרונות לייבוא או ייצוא, אם כך אתם חייבים עמיל מכס מומלץ אשר יודע לתת לכם מענה לכל הצרכים המיוחדים של היבוא. ולכן אנו מזמינים אתכם לפנות באופן אישי אל אחת החברות הוותיקות בישראל בתחום עמילות מכס ולוגיסטיקה בינלאומית.

חברת 7 יבשות פועלת קרוב ל 20 שנה, ובמהלכן טיפולה באינספור לקוחות. משירותים סטנדרטיים של יבוא וייצוא סחורות, ועד מתן פתרונות למשלוחים מיוחדים הדרושים תנאי הובלה מיוחדים, לוחות זמנים קצרים, אישורים מיוחדים ועוד.

אנו גאים לתת שירות ליצואנים והיבואנים הישראלים, ולהיות חלק חשוב בפיתוח הכלכלה הישראלית. מידע חשוב תוכלו למצוא בערוץ היוטיוב שלנו. 

 

פוסטים נוספים

עמיל מכס יבוא אישי רכב

עמיל מכס רכב

עמיל מכס רכב מסייע לטפל במה שנראה לפעמים כמו משימה בלתי אפשרית, לרכוש רכב בחוץ לארץ ולהביאו לארץ.  עמיל מכס יבוא אישי רכב יסייע לכם

קרא עוד »
עמילות מכס בארץ

חברות שילוח בארץ

חברות שילוח בארץ בדרך כלל מתעסקות במשלוח חבילות בתוך תחומי ישראל. עבודה חשובה וחיונית במשק, אבל היא אינה מסובכת ומורכבת כמו שילוח בינלאומי. שילוח בישראל

קרא עוד »
שליחת חבילה מארהב לישראל

משלוח ימי מארה"ב לישראל

משלוח ימי מארה“ב לישראל הוא צורת המשלוח השכיחה ביותר, למרות כי ניתן לבצע שליחת חבילה מארה“ב לישראל גם בדרך האוויר. בדרך כלל העדיפות היא לבצע

קרא עוד »