חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכל על אריזת דירה לרילוקיישן

אחד הנושאים הקשים ביותר פיזית ורגשית, העומדים בפני מי שעובר רילוקיישן, הוא נושא האריזה והמיון של חפצי הבית השונים.
מכיוון שעלויות המשלוח יקרות, רובנו לא יכולים להרשות לעצמנו להעביר את כל תכולת הבית אל מדינת היעד, ומכיוון שעלויות האחסון יקרות אף הן, עלינו לבחור בקפידה מה לשמור, מה לקחת ומה להעביר הלאה.

 

מיון לפני אריזה
בכדי להחליט מה יעבור איתנו למדינה החדשה, מה ישאר מאחור ומה ילך לאחסון, עלינו לבצע תהליך של מיון בטרם אריזת הדירה .

 

אריזה ללקיחה עם המשפחה
חשוב לתכנן את הפריטים אותם אנו לוקחים איתנו בעת הטיסה, שכן המקום שלנו במזוודות מוגבל. בשלב הראשון נבצע אריזה של בגדים, ספרים, צעצועים, חפצי ערך ומזכרות רגשיות, ונתייחס כמובן להגבלות המשקל בעלייה למטוס, ולעונה הנוכחית במדינת היעד.
תהליך אריזת דירה לקראת רילוקיישן שונה מתהליך אריזה לקראת מעבר דירה, כיוון שמדובר באריזה לטווח הארוך, שבה עלינו לקחת בחשבון את האחסנה של הארגזים.
כך למשל, אם מדובר בשליחת הציוד באוניה או במטוס, עלינו לדאוג לכך שהארגזים יהיו עמידים דיים וניתנים להערמה.

לכן כדאי לבחור בארגזים בעלי קרטון עבה יותר, ולדאוג לביצוע אריזה מוגנת יותר של תכולת הארגזים, ובעיקר של התכולה השבירה, בכדי להקטין את הסיכוי לנזק. אם במעבר דירה אנו נוטים לביצוע אריזה באמצעות ניילונים נצמדים, כאן נעדיף לארוז אותם בנייר או סדין או לפחות בניילון נצמד מחורר, בכדי לאפשר כניסת אוויר ולמנוע אבק ובעיקר רטיבות ועובש.

 

אריזה עבור שילוח
ניתן לקחת שירות הובלות "מדלת לדלת" גם כאשר עושים רילוקיישן, ולהנות משירותי אריזה, הובלה ופריקה של הארגזים, וכן מפינוי הקרטונים וחומרי ההגנה והבידוד שבהם השתמשנו. שירותים אלו בדרך כלל אינם מציעים שירותי סידור ארונות, ולשם כך ניתן להעזר בשירותי סידור מקצועי שיספקו את החלק האחרון הדרוש לפאזל שנקרא רילוקיישן בקלות.

 

אריזה עבור אחסון
אריזה של ארגזים עבור אחסון ושליחה צריכה להתבצע לפי נושאים. מומלץ גם למספר את הארגזים במספר תלת ספרתי, כך שכל ארגז בין 100-199 ישוייך למטבח, ארגזים שמספריהם 200-299 לסלון וכן הלאה. את המספרים של הארגזים מומלץ לכתוב במיקום אחיד על החלק העליון של הארגזים ועל שתי פאות נוספות לפחות. בכדי למנוע איבוד של פריטים ובכדי ליצור נגישות קלה אליהם במידת הצורך, מומלץ ללוות את תהליך האריזה בתיעוד ורישום של התכולה. מומלץ ליצור תיקייה במחשב שתכלול את רשימת הארגזים ורשימת התכולה של כל אחד מהם.

 

לאחר שסיימנו את אריזת הדירה, והעברנו את הארגזים למחסן, עלינו לדאוג לסדר בקדמת המחסן את הארגזים שבהם אנו עשויים להשתמש תוך כדי תקופת האחסון. אותם כדאי לסמן בסימון מיוחד לצורך איתור מהיר. כדאי גם להחזיק במחסן חומרי אריזה שיאפשרו לנו לארוז בבטחה ארגזים שנפתחו.
אריזה נכונה היא אקט מפתח לקראת רילוקיישן, ואם מבצעים אותה כיאות, המעבר הופך לפשוט יותר. כדאי להשקיע זמן ומשאבים בביצוע אריזה נכונה, ולדעת כי תכולת הדירה שלנו תהיה בטוחה.

פוסטים נוספים

שירותי שילוח בארץ

שילוח חפצים בינלאומי

שילוח חפצים בינלאומי הוא תחום שלם שבו ישנם שחקנים רבים המניעים סחורות ממקום למקום ברחבי העולם. חלקנו חיים את החיים ואינם מקדישים לכך הרבה מחשבה.

קרא עוד »
משלוח אווירי מסין לישראל

עלות משלוח חבילות לסין

אחת השאלות שחוזרות על עצמן היא השאלה על עלות משלוח חבילות לסין או מחיר משלוח חבילה מסין לישראל. כמובן שהתשובה לשאלה תלויה בגורמים רבים, הרי

קרא עוד »
משלוח אקספרס לחול

שירות משלוחים אקספרס 

שירות משלוחים אקספרס הוא משלוח שבו מעניקים עדיפות גדולה לזמן ההגעה של המשלוח, וזאת תוך כדי התפשרות על המחירים. במילים פשוטות, כאשר לקוחות נדרשים לפתרון

קרא עוד »