אריזת דירה למעבר היא אתגר לא קטן, הרי לצד האתגרים הלוגיסטיים מעבר הדירה מסמן גם שינויים בחיים של המשפחה. ולכן מוטב לחפש חברת אריזת דירה שתעזור לכם בכל המשימות ותוריד מכם כמה שיותר כאבי ראש.
אך מה שיכול להיות מאתגר יותר הוא אריזה ורילוקיישן, דבר המאפיין את שוק העבודה המודרני. כאשר מדובר ברילוקיישן, שהוא בעצם מעבר למדינה אחרת האתגר הוא גדול פי כמה וכמה.
השינויים בחיים הם הרבה יותר גדולים, וזהו מקור ללחץ לכל בני המשפחה. מבחינת בירוקרטיה וכל כאבי הראש, יש לכם הרבה דברים לטפל בהם; כמו למשל ענייני תושבות, ביטוח לאומי ועוד. כך שבאמת אין לכם זמן לטפל בלוגיסטיקה וניירת הקשורה לתכולת הדירה.
אז עבור כל הישראלים היוצאים או חוזרים מרילוקיישן, חברת 7 יבשות כאן בכדי לעזור לכם. אם יש לכם שאלות לגבי האופן שבו זה נעשה, צריכים ייעוץ או שאלות לגבי חברת אריזה והובלה מחיר – בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.
אריזת דירה למעבר
אריזת דירה היא לא רק עבודה פיזית, היא גם אתגר תכנוני. אריזה נכונה תמנע מכם הרבה בעיות, מבלגן בפריקה ועד נזקים לרכוש הביתי. באופן כללי אנו מציעים לכם לעשות זאת באמצעות חברות אריזה והובלת דירה המנוסות ברילוקיישן.
כמו כן ברצוננו לתת לכם כמה טיפים חשובים:
- לא צריך להעביר את הכל – אתם לא צריכים כל דבר, יש דברים שתוכלו להסתדר בלעדיהם ולא תרצו לשלם סתם על הובלה בינלאומית. אבל כדאי גם להתייעץ עם חברת שילוח בינלאומי, ואפילו לעשות חישוב משקל נפחי וחישוב נפחים באופן כללי. אם אתם בכל מקרה משלמים על הקונטיינר ויש בו מקום, אז אולי דווקא כן כדאי להביא את הכל.
- אריזה ששומרת על החפצים – בוודאי שיש לכם חפצים שבירים וכל מיני חפצים רגישים. זכרו כי הארגזים שלכם יעברו הרבה דברים. מסבלים המעמיסים אותם לקונטיינר ואת התנודות של הקונטיינר על המנוף. חשוב שהכל יהיה ארוז היטב, ולצורך כך הצטיידו בציוד אריזה מתאים.
- ישנם מכשירי חשמל שצריכים הכנות מקדימות. למשל את המקרר הביתי, חשוב לנתק עוד 48 שעות לפני ההובלה. חשוב שהכל יהיה יבש ולכן לא כדאי להשאיר זאת לרגע האחרון. את חלקי הפלסטיק שבתוך המקרר כדאי להוציא ולארוז בנפרד.
- זכרו לבטח את המשלוח. עמילי מכס מומלצים יכולים לייעץ לכם לגבי פוליסת הביטוח המתאימה לצורך מעבר דירה.
- כדאי למספר את הארגזים ולנהל מעקב אחר תכולתם. אל דאגה, אינכם צריכים לתעד כל מזלג או ספל. אבל כדאי לדעת באילו ארגזים ישנם סירים, מגבות או צעצועים של הילדים.
ובאופן כללי אריזת דירה למעבר היא לא דבר שצריך להשאיר לרגע האחרון. כמו כן, כל דבר שאפשר לתת לאחרים לעשות עבורכם ימנע מכם הרבה כאבי ראש. לכן כבר עכשיו כדאי לעשות את כל הבירורים לגבי חברת אריזה והובלה מחיר.
חברת אריזה והובלה מחיר
חברות אריזה והובלה נוהגות לתמחר את השירותים שלהם לפי כמות הרכוש/הארגזים, לפי המשקל, לפי קשיים לוגיסטיים (למשל דירות גבוהות), לפי מספר המשאיות הנדרשות, לפי המרחקים וכו‘.
אך כאשר מדובר ברילוקיישן מדובר בעניינים קצת יותר מורכבים, גם מבחינה לוגיסטית וגם מבחינה בירוקרטית. ואתם אולי רוצים לחסוך, אבל חשוב לכם שהכל יתבצע בצורה מקצועית ולא יסתיים בעוגמת נפש.
הצורה הנכונה לעשות את הדברים היא באמצעות פנייה לחברת שילוח בינלאומי המנוסה במעבר דירה ורילוקיישן. חברות השילוח משתפות פעולה עם ספקים מקומיים המתעסקים באריזה והובלה, לצד חברות ספנות. ויתר על כן מכירים את כל הבירוקרטיה הדרושה בהקשר של תושבים חוזרים, עולים חדשים וכו‘.
חברת 7 יבשות יכולה לסייע לכם לקבל פתרון בהתאמה אישית.
אריזת דירה
זכרו כי אנו מדברים על רילוקיישן, ולא סתם מעבר של דירה מתל אביב לחיפה. זהו נושא מורכב יותר, ולכן הוא דורש תכנון. בוודאי יש לכם כל מיני ספקות וכל מיני שאלות לגבי המשלוח. אין צורך שתתחילו לבזבז את הזמן על מידע לא מבוסס מהאינטרנט. הפתרון הטוב ביותר הוא לקבוע פגישת ייעוץ לקראת רילוקיישן, או לעשות זאת באמצעות ייעוץ טלפוני.
חברת 7 יבשות היא חברה ותיקה ומוכרת בתחום הלוגיסטיקה הבינלאומית ושירותי עמילות מכס. יש לנו ניסיון עשיר בכל סוגי השילוח, לרבות לקוחות פרטיים. עבורנו כל לקוח חשוב, ואנו עושים הכל על מנת למצוא לכל לקוח את הפתרון הטוב ביותר.
רוצים לדעת מחיר שילוח בינלאומי? כמה עולה לשלוח קונטיינר מדאלס לישראל? כמה זמן לוקח שילוח ימי בינלאומי? לנו יש תשובות לכל השאלות הללו.