חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אחסנת מטענים

במעבר דירה ממדינה למדינה אתם נאלצים לאחסן את המטען שלכם לתקופות מסויימות.
חברת שבע יבשות מספקת שירותי מיקור חוץ וניהול אחסנה בכל רחבי הארץ.

 

המחסנים אשר עומדים לרשות לקוחותינו פרוסים באזורים שונים ברחבי המדינה ומספקים שירותים של אחסון תכולת דירה וחפצים אישיים בתאים פרטיים,מחסן כספת לאמנות וחפצי ערך,מידוף לטובת ליקוט פריטים ומיקור חוץ של ניהול מלאי והפצה ושירותי אריזה הובלה ואחסון לטווח קצר וארוך.

 

פתרונות אחסון בשבע יבשות כוללים ייעוץ ראשוני באשר לעלויות שילוח בינלאומי ואחסנה, בדיקת נפח והתאמת סוג האריזה הנדרש וניהול האריזה עבורך.
אנו נתאם עבורך הובלה, ונבחר אתר אחסון מתאים בקרבה למיקומך, נפקח על פריקה ונבצע שילוח בינלאומי של תכולת בית ביצוא מישראל וביבוא אליה.

נשמח לעמוד לרשותכם בייעוץ והכוונה במסלולים שונים. החל מהדרכה או ייעוץ  לפי שעה, בריטיינר חודשי או טיפול מיידי  נקודתי במשלוח שכבר מוכן אצל הספק שלכם. ועוד מגוון שירותים כמו ייבוא מסין.

פוסטים נוספים

שירותי שילוח בארץ

שילוח חפצים בינלאומי

שילוח חפצים בינלאומי הוא תחום שלם שבו ישנם שחקנים רבים המניעים סחורות ממקום למקום ברחבי העולם. חלקנו חיים את החיים ואינם מקדישים לכך הרבה מחשבה.

קרא עוד »
משלוח אווירי מסין לישראל

עלות משלוח חבילות לסין

אחת השאלות שחוזרות על עצמן היא השאלה על עלות משלוח חבילות לסין או מחיר משלוח חבילה מסין לישראל. כמובן שהתשובה לשאלה תלויה בגורמים רבים, הרי

קרא עוד »
משלוח אקספרס לחול

שירות משלוחים אקספרס 

שירות משלוחים אקספרס הוא משלוח שבו מעניקים עדיפות גדולה לזמן ההגעה של המשלוח, וזאת תוך כדי התפשרות על המחירים. במילים פשוטות, כאשר לקוחות נדרשים לפתרון

קרא עוד »