חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שילוח בינלאומי – איקומרס

שילוח בינלאומי איקומרס ולוגיסטיקה
עבור סוחרי אמזון ו E- Commerce

בעשור האחרון, אנו עדים לגידול משמעותי  ברכישות  באמצעות האינטרנט (אונליין).
הערכות מדברות על מחזור רכישות אונליין בשנת 2019, בישראל בלבד, של כ – 18 מיליארד שקלים, עם תנועה של כ – 79 מיליון חבילות.  
מדי שנה יש גידול בשירותי שילוח בינלאומי איקומרס של עשרות אחוזים. מגמה זו תלך ותתחזק, גם בשנים הבאות ואף יותר  לאחר התפרצות הקורונה. בעלי עסקים וחנויות  נדרשים לבצע התאמות בדרך החשיבה והפעולה שלהם, כדי להשתלב במגמה זו.
ענקית הסחר המקוון, חברת אמזון Amazon, היא המייצגת הגדולה ביותר של מגמה זו,  לצידה של אמזון קיימות ענקיות מסחר אי-קומרס נוספות כמו אי ביי eBay, אליאקספרס Aliexpress, אטסי  Etsy ואחרות.

שירותי שילוח בינלאומי איקומרס

חברות שילוח בינלאומי כל הפרטים

חברות שילוח בינלאומי

חברות שילוח בינלאומי תוכן עיניינים באמצעות חברות שילוח בינלאומי מעבירים ומשנעים מוצרים ממדינה אחת לאחרת. שילוח בינלאומי משמש להעברת מגוון רחב של מטענים ברחבי העולם

קרא עוד »

שטר מטען אווירי

מהו שטר מטען אווירי? תוכן עיניינים שטר מטען אווירי הוא מעין כרטיס הטיסה של המטען. שטר המטען בהובלת מטעני קונסולידציה מונפק על ידי המשלח, באישור חברת התעופה.

קרא עוד »
שילוח בינלאומי מחירים

שילוח בינלאומי אווירי מחיר

מחיר שילוח בינלאומי אווירי ומידע חשוב נוסף תוכן עיניינים איזה נתונים צריך לספק לחברת שילוח בינלאומי כדי לקבל מחיר למשלוח? מחיר שילוח בינלאומי אווירי נקבע

קרא עוד »

שילוח בינלאומי אווירי

מה כדאי לדעת על שילוח בינלאומי אווירי? תוכן עיניינים תכנון ותמחור משלוח אווירי בינלאומי ישנם מספר גורמים שצריך לשקלל, לטובת תמחור ותקצוב נכון של שילוח 

קרא עוד »

קצת על אישורי תקן

מה זה בעצם אישורי תקן? תוכן עיניינים אישורי תקן מיוחדים כל מוצר במיוחד אם בא במגע ישיר עם גוף האדם בשעה שיש להפעילו או להשתמש

קרא עוד »

תוכן עניינים

שילוח בינלאומי איקומרס- מכירה באמצעות פלטפורמות מסחר אלקטרוני (איקומרס), מחייבת היערכות לוגיסטית בכל מה שקשור לשילוח הסחורה ממדינת המקור למדינת המכירה, שחרור ממכס, העברה למחסן לוגיסטי לצורך ניהול המלאי וההפצה ( פולפילמנט) ועוד.

אם אתם יזמים שמעוניינים  למכור בישראל או בחו"ל באמצעות פלטפורמת איקומרס כמו אמזון, איביי אטסי ודומיהן  תוכלו למצוא אצלנו בחברת 7 יבשות, מענה וליווי מקיף בכל מה שקשור לנושאים הלוגיסטיים ושילוח בינלאומי איקומרס:  

  • השילוח הבינלאומי מהספק למדינת המכירה
  • עמילות מכס ותקינה במדינת היעד
  • Fulfillment – לוגיסטיקה במדינת היעד והפצה ללקוח הקצה

בכדי להקל עליכם ריכזנו מענה לשאלות שמעסיקות יזמי איקומרס בכל מה שקשור למעטפת הלוגיסטית.

איך מתחילים לסחור באמזון או בכל פלטפורמת אי קומרס אחרת ?

  • בחירת המוצרים שברצונכם למכור לאחר מחקר שוק יסודי, כדי לוודא שבחרתם נישה נכונה ומוצרים תחרותיים בעלי סיכוי גבוה להימכר.
  • איתור יצרן/ספק המציע מוצר איכותי במחיר אטרקטיבי.  
  • פתיחת חשבון seller, קבלת אישורי מכירה ופתיחת ליסט בפלטפורמה נבחרת
  • סגירת עיסקה והזמנת הסחורה מהספק
  • טיפול בשילוח בינלאומי ועמילות מכס של הסחורה.

שילוח בינלאומי איקומרס- הדרך שעובר משלוח אי קומרס

  • המעבר של מלאי מהספק למשלח – לאחר סגירת עיסקה עם הספק, המשלח אוסף את הסחורה מהספק ודואג להובלה ימית או אווירית .
  • טיפול בהליכי המכס יצוא והכנת ניירת לצורכי שילוח ומכס ביעד.
  • שחרור מכס בארץ היעד על ידי חברת עמילות מכס
  • מעבר למחסן לוגיסטי – לאחר שהמשלוח קיבל התרה מהמכס במדינת היעד, נשלח המשלוח למרכז לוגיסטי או למחסן של הסוחר ממנו מתבצעת הפצה ללקוח הסופי.
  • הפצה ללקוח – במרכז הלוגיסטי המשלוח עובר הליך קליטה, מיון, ליקוט, אריזה , סימון והפצה.

אני רוצה לפתוח חנות מקוונת איך שולחים את הסחורה מהספק ?

אופרציית שילוח הסחורה מהספק במדינת המקור למחסנים הלוגיסטיים בארץ היעד , הינה באחריות בעל העסק המקוון ( SELLER). לשם כך תיעזרו בחברת שילוח בינלאומי איתה תבחרו לעבוד.

תצטרכו לדעת את נפח המשלוח, מידותיו, כיצד הוא ארוז, מאיזה כתובת צריך לאסוף, לאיזה מחסן לוגיסטי צריך לשלוח את המטען.  תצטרכו לוודא שהספק מדביק את הלייבלים המתאימים על המשלוח ולסגור מולו את תנאי הסחר ותנאי התשלום (קישור לדף פנימי)   

מה זה פולפילמנט – Fulfilment ?

פולפילמנט Fulfillment, הוא מושג שמייצג את מגוון הפעולות שבהם מטפל המרכז הלוגיסטי במדינת המכירה עד למסירה ללקוח הסופי. במילים  אחרות, כשהמשלוח מהיצרן,  מגיע למדינת היעד,  לאחר שחרור ממכס, הוא אמור להגיע למרכז לוגיסטי.   עם קבלת הזמנה מלקוח קצה, דרך פלטפורמת המסחר המקוון, המרכז הלוגיסטי ימשוך את פריטי ההזמנה ממדפי האחסון , יאגד אותם לחבילה,  וידאג להפצת החבילה לצרכן הסופי, לגביית תשלום מהלקוח ושירות לקוחות.

קישור לדף מרכז לוגיסטי

מה זה – FBA ?

ראשי תיבות של Fulfillment By Amazon .

מושג שמוכר היטב לסוחרי אמזון. זהו שירות שאמזון מספקת במדינות בהן היא פועלת, שכולל את כל השירותים הלוגיסטיים התפעוליים הנדרשים לסוחר, לצורך ביצוע מכירה ללקוח סופי במדינת היעד, לרבות אחסנה, ליקוט, סימון, הפצה, גביית תשלום מהלקוח ושירות הלקוחות.

שירותי FBA קיימים כיום בארה"ב, אוסטרליה, יפן, אנגליה, גרמניה, איטליה צרפת ומדינות אחרות. בישראל עדיין לא קיימת אופציה זו.

סוחרי אמזון רבים מוכנים לשלם על שירות נוסף זה, מתוך  נוחות וביטחון, גם אם העלות גבוהה יותר. לא תמיד זהו הפתרון הכלכלי והזול.

בישראל כל סוחר אמור לדאוג מעבר למשלוח הסחורה לארץ גם  לפתרונות של אחסנה, ליקוט , סימון והפצה ללקוחותיו.  ניתן להיעזר בחברות שמספקות שירותי לוגיסטיקה מתקדמים.

לינק לסרטון

מה זה FBM – Fulfilment by Merchant

בשונה מהאופציה של FBA, קיימת אופציה בה הסוחר משתמש באתר אמזון, כפלטפורמת מכירה בלבד ואת השירותים הלוגיסיטיים במדינת המכירה, הוא מבצע בעצמו, לרבות אחסנה והובלה ללקוח. אמזון נותנת חשיבות גדולה לשביעות רצון הלקוח ובמידה וסוחר, לא דואג לספק את המשלוחים בזמן, או שיש אחוז החזרות גדול מידי, אמזון עשויה לסגור לסוחר את החשבון.

למה צריך להדביק תוויות סימון לפני המשלוח למחסן הלוגיסטי ?

אמזון מבקשת שמשלוחים שמגיעים למחסנים שלה, יהיו מסומנים בדרך שניתן יהיה למיין ולאחסן אותם באופן ממוחשב ואוטומטי כך שכל לוגיסטיקת ההכנה להפצה ללקוח הסופי תעשה בצורה היעילה ביותר שמותאמת מראש. כל מוצר שנכנס למחסן אמזון, חייב להיות מסומן עם מדבקת ברקוד, ומספר סיראלי של אמזון, הנקרא ASIN. את הסימון של המוצר עם מספר ה ASIN שלו, יכול לבצע הסוחר, טרם המשלוח לאמזון, או להיעזר באמזון, לצורך כך, בתוספת תשלום, מראש, בעת הכנת המשלוח.

האם יש מחסנים לוגיסטיים של אמזון בישראל ?

  • נכון לזמן כתיבת מאמר זה, אין עדיין מחסן לוגיסטי לאמזון בישראל, אולם כפי שאמזון מתפתחת בכל העולם, לא ירחק היום שנראה מחסנים של אמזון גם בישראל.

    עד אז, כל יזם בעל חנות מקוונת באמזון יצטרך לדאוג בעזרת ספקי שירות לוגיסטיים בישראל לאיחסנה, ליקוט, סימון והפצה.

    השילוח מהספק בחו"ל יחד עם לוגיסטיקה במדינת היעד הם שני נושאים קריטיים בסגירת המעטפת התפעולית של עסק אי קומרס.

    חברת 7 יבשות צברה ניסיון רב בטיפול בעסקים שנדרשים לייעוץ וטיפול לוגיסטי.

    אנו נלווה אתכם יד ביד ונשמור עליכם לאורך כל הדרך בכדי שהלקוחות שלכם יקבלו בסופו של דבר את ההזמנות שלהם בצורה שלמה ובטוחה ונהיה שם כדי להזהיר אתכם מפני טעויות נפוצות

בין לקוחותיינו

לקוחות מספרים

לסרטוני טיפים לשילוח בינלאומי

»