חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכל על אריזת דירה לרילוקיישן

אחד הנושאים הקשים ביותר פיזית ורגשית, העומדים בפני מי שעובר רילוקיישן, הוא נושא האריזה והמיון של חפצי הבית השונים.
מכיוון שעלויות המשלוח יקרות, רובנו לא יכולים להרשות לעצמנו להעביר את כל תכולת הבית אל מדינת היעד, ומכיוון שעלויות האחסון יקרות אף הן, עלינו לבחור בקפידה מה לשמור, מה לקחת ומה להעביר הלאה.

 

מיון לפני אריזה
בכדי להחליט מה יעבור איתנו למדינה החדשה, מה ישאר מאחור ומה ילך לאחסון, עלינו לבצע תהליך של מיון בטרם אריזת הדירה .

 

אריזה ללקיחה עם המשפחה
חשוב לתכנן את הפריטים אותם אנו לוקחים איתנו בעת הטיסה, שכן המקום שלנו במזוודות מוגבל. בשלב הראשון נבצע אריזה של בגדים, ספרים, צעצועים, חפצי ערך ומזכרות רגשיות, ונתייחס כמובן להגבלות המשקל בעלייה למטוס, ולעונה הנוכחית במדינת היעד.
תהליך אריזת דירה לקראת רילוקיישן שונה מתהליך אריזה לקראת מעבר דירה, כיוון שמדובר באריזה לטווח הארוך, שבה עלינו לקחת בחשבון את האחסנה של הארגזים.
כך למשל, אם מדובר בשליחת הציוד באוניה או במטוס, עלינו לדאוג לכך שהארגזים יהיו עמידים דיים וניתנים להערמה.

לכן כדאי לבחור בארגזים בעלי קרטון עבה יותר, ולדאוג לביצוע אריזה מוגנת יותר של תכולת הארגזים, ובעיקר של התכולה השבירה, בכדי להקטין את הסיכוי לנזק. אם במעבר דירה אנו נוטים לביצוע אריזה באמצעות ניילונים נצמדים, כאן נעדיף לארוז אותם בנייר או סדין או לפחות בניילון נצמד מחורר, בכדי לאפשר כניסת אוויר ולמנוע אבק ובעיקר רטיבות ועובש.

 

אריזה עבור שילוח
ניתן לקחת שירות הובלות "מדלת לדלת" גם כאשר עושים רילוקיישן, ולהנות משירותי אריזה, הובלה ופריקה של הארגזים, וכן מפינוי הקרטונים וחומרי ההגנה והבידוד שבהם השתמשנו. שירותים אלו בדרך כלל אינם מציעים שירותי סידור ארונות, ולשם כך ניתן להעזר בשירותי סידור מקצועי שיספקו את החלק האחרון הדרוש לפאזל שנקרא רילוקיישן בקלות.

 

אריזה עבור אחסון
אריזה של ארגזים עבור אחסון ושליחה צריכה להתבצע לפי נושאים. מומלץ גם למספר את הארגזים במספר תלת ספרתי, כך שכל ארגז בין 100-199 ישוייך למטבח, ארגזים שמספריהם 200-299 לסלון וכן הלאה. את המספרים של הארגזים מומלץ לכתוב במיקום אחיד על החלק העליון של הארגזים ועל שתי פאות נוספות לפחות. בכדי למנוע איבוד של פריטים ובכדי ליצור נגישות קלה אליהם במידת הצורך, מומלץ ללוות את תהליך האריזה בתיעוד ורישום של התכולה. מומלץ ליצור תיקייה במחשב שתכלול את רשימת הארגזים ורשימת התכולה של כל אחד מהם.

 

לאחר שסיימנו את אריזת הדירה, והעברנו את הארגזים למחסן, עלינו לדאוג לסדר בקדמת המחסן את הארגזים שבהם אנו עשויים להשתמש תוך כדי תקופת האחסון. אותם כדאי לסמן בסימון מיוחד לצורך איתור מהיר. כדאי גם להחזיק במחסן חומרי אריזה שיאפשרו לנו לארוז בבטחה ארגזים שנפתחו.
אריזה נכונה היא אקט מפתח לקראת רילוקיישן, ואם מבצעים אותה כיאות, המעבר הופך לפשוט יותר. כדאי להשקיע זמן ומשאבים בביצוע אריזה נכונה, ולדעת כי תכולת הדירה שלנו תהיה בטוחה.

פוסטים נוספים

חברת אריזה והובלה מחיר

אריזת דירה למעבר

אריזת דירה למעבר היא אתגר לא קטן, הרי לצד האתגרים הלוגיסטיים מעבר הדירה מסמן גם שינויים בחיים של המשפחה. ולכן מוטב לחפש חברת אריזת דירה

קרא עוד »
משלוח לחול

משלוח חבילות

עסקים שונים, כמו גם אנשים פרטיים, נעזרים בשירותי משלוח חבילות באופן קבוע. ולצורך העניין זה יכול להיות כל מה שנמצא בין מסמכים חשובים ועד רכבים

קרא עוד »
שילוח ימי

מחירי שילוח ימי 

מחירי שילוח ימי הם שיקול חשוב בעולם העסקים והכלכלה המודרנית. למשל יבואן המעוניין לרכוש מוצרים זולים בסין ולמכור אותם בישראל, חייב לקחת בחשבון עלויות שילוח

קרא עוד »