חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משלוח חבילות לחו"ל

משלוח חבילות לחו"ל היה ונשאר דבר רלוונטי, למרות כל השינויים הטכנולוגיים וכל תהליכי הגלובליזיציה. 

העולם היום הוא כפר וירטואלי קטן שבו הנגישות ליצירת קשרים עם אנשים בכל רחבי העולם קלה במיוחד, אבל לפעמים אין תחליף וירטואלי לקבלת מתנות ומשלוחים ברי מישוש.

אמנם ורד וירטואלי מלווה בכוס יין וירטאלית מרגשים, אולם שליח המגיע עד לפתח בית הנמען, עם ורד אותו אפשר להריח ויין שאותו אפשר למזוג לכוס ולהתענג עליו; מרגשים פי כמה.

משלוח חבילה לחו"ל

שילוח בין לאומי טוב לא רק למשלוח מתנות לחברים ובני משפחה אלא גם כשירות נחוץ במקרים רבים אחרים:

  • פתיחת חנות וירטואלית, המספקת מוצרים לכל רחבי תבל.
  • מעבר למדינה זרה והעברת החפצים האישיים.
  • שליחת מתנות עיסקיות ללקוחות וספקים.

אלו הן רק כמה דוגמאות, לכל אלה נדרש שירות שילוח בין לאומי.  

בארץ פועלות כיום מספר חברות שילוח המספקות שירותי שילוח שונים. הגדולות בינהן הן FedEx, UPS, DHL, TNT, ו- EMS של רשות הדואר.

משלוח מהיר עד לדלת ביתו של הנמען בחברות השילוח מגיע תוך 24 עד 48 שעות.  ב- EMS של דואר ישראל החבילות מגיעות תוך 2-4 ימים, בהתאם לארץ היעד.

משלוח חבילות לחו"ל

מחיר משלוח חבילה לחול

מחיר המשלוח תלוי במשקל החבילה, תכולתה (ניירת או טובין) ויעדה, משקל החבילה מוגבל ל-20 ק"ג. מחירי המשלוח נעים בין כ-40$ – 65$ לחבילה במשקל ק"ג בחברות השילוח, וכ-20$ באמצעות שירות הדואר.

שירות נוסף אותו מספקות חברות השילוח אך לא דואר ישראל הוא שחרור מהמכס במידת הצורך.

בכל אחת מדרכי השילוח ניתן לעקוב אחר החבילה באמצעות האינטרנט.

בחברות שילוח מסוימות ניתן לאסוף את החבילה מבית השולח, בנוסף על שילוח מסניף חברת השילוח.  

ביטוח למשלוח החבילה –  ביטוח למשלוח חבילה לחו"ל ניתן עבור מקרים שונים: איחור בהגעת החבילה, איבוד החבילה, שבירת תכולת החבילה.
לא כל החברות מספקות ביטוח כנגד שבר כך שיש לוודא לפני המשלוח שניתן לבטח כנגד שברים, ובמידה ולא קיים ביטוח כזה להימנע מאריזת מוצרים שבירים כבקבוקים או צנצנות.
רב חברות השילוח מציעות ביטוח משלוח חבילה לחו"ל אוטומטי עד לסכום של כ-100$ לחבילה ואפשרות להרחיב את הביטוח עבור חבילות יקרות יותר בעלות של כ-1% מערך החבילה. גובה הביטוח המקסימאלי שונה בין החברות השונות.  

אריזת החבילה  – מרבית חברות השילוח מספקות אריזות כשירות, אולם האחריות על האריזה עצמה היא על הלקוח.
מספר חברות שילוח מעניקות שירותי אריזה מקצועית בתוספת תשלום, וכן עזרה במילוי הטפסים הנדרשים לצורך ביצוע המשלוח. חברות שילוח מסוימות מציעות שירות בחירת אריזות מתנה מוכנות באריזה מקצועית במחירים שונים הכוללים מכל טוב הארץ: יינות, דבש, פרות הדר שוקולד ומוצרי מזון נוספים, מוצרי קוסמטיקה מים המלח ומתנות אתניות כחמסות.


  ישנם מספר כללים לאריזת חבילה באופן שמונע שברים ותקלות:

· בידוד כל אחד מהמוצרים בחבילה על ידי ספוג, קרטון או ניילון בועות.

· מילוי החללים על ידי חומר גמיש. · איטום מוצרים הכוללים נוזלים, ונוזלים צמיגיים בקופסאות אלומיניום אטומות ובסרטי הדבקה, ואבקות בשקיות ניילון עבות ואטומות.

·  שימוש בריפוד פנימי כקרטון גלי כאשר החבילה מכילה מוצרים שבירים או ספרים.

· איטום חיצוני של החבילה באמצעות סרטי הדבקה, במידה. סימון חלקה העליון של החבילה והדבקת מדבקת fragile במידת הצורך.

· יש לארוז חפצים חדים בנפרד, כאשר כל להב מכוסה בקרטון עבה.

· ככל שהמוצרים כבדים יותר, יש להשתמש בריפוד פנימי קשיח יותר.

· הימנעות מאריזת יתר למקרים בהם החבילה נפתחת על ידי רשויות המכס.

 אסור ומותר במשלוח חבילות לחו"ל  – קיימים מוצרים אותם אסור לשלוח כגון נשק, נפיצים וזיקוקים, שנהב, פרוות, עורות בעלי חיים, ומוצרים דומים. מלבד רשימה זו, לכל מדינה יש רשימת מצרכים מוגבלים או אסורים במשלוח. לפני משלוח חבילה לחו"ל יש לוודא מה הן ההגבלות המוטלות במדינת היעד על המשלוחים. דוגמאות להגבלות והיטלים במדינות השונות: לא ניתן לשלוח אלכוהול לרוסיה כלל, קיימת הגבלה במשלוח אלכוהול לשבדיה ואוסטרליה. מוצרי מזון מוגבלים או אסורים למשלוח לאוסטרליה ודנמרק וביפן מספר מוצרי הקוסמטיקה בחבילה מוגבל.

עוד נושא שיכול לעניין אתכם: יבוא מסין

משלוח חבילות לחו"ל

כל אחד מאיתנו עשוי להזדקק לשירותי משלוח חבילה לחול. אך ישנו שוני גדול בין החבילות, לעתים מדובר בפעולה פשוטה, ולפעמים יש צורך בעזרה של עמיל מכס המעניק שירות שילוח בינלאומי מהיר.

כאשר מדברים על משלוח חבילות לחו“ל, אלו יכולים להיות סוגים שונים של חבילות, להלן כמה דוגמאות:

    • משלוח של מסמכים חשובים.
    • שליחת מתנה לדודה באמריקה.
    • דוגמאות של סחורות וטכנולוגיות.
    • שליחת חומרים ביולוגיים לצרכי מחקר או רפואה.
    • ציוד ומכונות למטרות מסחריות.
    • משלוח חבילה לחו"ל של חפצי אומנות יקרים ועוד.

חברת משלוחים לחו"ל

לא כל מקרה דורש פניה לחברת שילוח ולוגיסטיקה. במקרים רבים, כמו למשל במשלוח חבילות קטנות או משלוח מסמכים, ניתן לעשות זאת באמצעות שירותי הדואר או חברות שילוח בינלאומית כמו FEDEX או UPS.

אך מקרים אחרים קצת יותר מורכבים, והסיבות יכולות להיות שונות. יתכן כי מדובר בחבילות גדולות או כבדות. אולי אלו הן חבילות יקרות או חבילות הדורשות תנאי הובלה מיוחדים (כמו הובלה בקירור). וכמובן שבהתאם לכך יתכנו סוגיות הקשורות לרגולציה, מכסים ואגרות שונות ההופכות את הנושא למורכב.

שירות שילוח בינלאומי

משלוח חבילה לחול

אם מדובר בדברי דואר קטנים וקלים, ובמיוחד כאשר זהו צורך חד פעמי, אין צורך לחפש אחר עמילי מכס ושירותי לוגיסטיקה. תוכלו לגשת לסניף הדואר ולבצע את המשלוח בעצמכם.

אך כאשר מדובר בדברים שאינם דברי דואר קטנים ופשוטים, כאן אתם כבר צריכים חברה המתעסקת בעמילות מכס ולוגיסטיקה. זהו הגורם המתווך מול הרשויות, וזהו הגורם אשר יש לו קשר עם כל השחקנים לאורך שרשרת האספקה.

חברות המעניקות שירות שילוח בינלאומי יודעות לנתח כל מקרה ולהתאים עבורו את הפתרון המתאים תוך כדי שיקולי עלויות, שיקולי לוחות זמנים וצרכים מיוחדים הקשורים בסוג החבילות אותן רוצים לשלח לחוץ לארץ.

חברת משלוחים לחו"ל מביאה איתה כמה יתרונות חשובים :

    1. ייעוץ מקדים – אנשים שאינם מכירים את תחום השילוח הבינלאומי אינם מבינים את השוק, את השחקנים שבו, את האפשרויות השונות וכלל הרגולציה הקשורה לכך. ייעוץ מקדים מסייע ליצואנים לדעת מה עומד לפניהם מכל הבחינות. למשל אם ישנו צורך שחבילה תגיע ליעדה במועד מסוים, עמילי המכס יוכלו לבדוק האם הדבר אפשרי. כמו כן הם יכולים להעניק יותר בהירות לגבי כל סוגיות העלויות.

    2. חיסכון בזמן ועלויות – אולי נדמה לכם כי העמלה שגובים סוכני המכס היא עוד הוצאה, אך בפעול יש לה ערך רב והיא מביאה לחיסכון בעלויות. חוסר הידע שלכם בנושא עלול לגרום לכם לבזבז זמן יקר. אולי בגלל הזמן היקר שתשקיעו בבירורים ומחקר, אולי בגלל שלא תדעו לבחור את האפשרויות האופטימליות. חברה מנוסה יכולה להבטיח שילוח בינלאומי מהיר. כמו כן אתם צפויים לשלם מחירים גבוהים יותר לכל השירותים אם תעשו זאת לבדכם.

    3. טיפול בכל ההיבטים הבירוקרטיים – ישנם אינספור חוקים ותקנות הקשורים לתנועה של סחורות. חלקם תוצאה של אמנות בינלאומית, אחרים תוצאה של חוקים מקומיים במדינות המוצא ומדינות היעד. יש דברים שאסור, ויש דברים שמותר. וכמובן שישנם מכסים שצריך לשלם. חברות לשילוח בינלאומי מטפלות בכל ההיבטים הבירוקרטיים ובפועל הן הנציג שלכם בפני הרשויות.
  1.  
  1.  
שילוח בינלאומי מהיר

שילוח בינלאומי מהיר

העולם שלנו עובד בקצב מהיר, ולפעמים ישנו צורך בשירותי שילוח אקספרס. זמן יכול להיות קריטי במקרים רבים. למשל ישנן חבילות אשר בשל אופיין המיוחד דורשות שילוח מהיר (למשל חומרים ביולוגיים), או סיבות אחרות בגינן המשלוח דחוף.

במקרים רבים אי הגעת המשלוח בזמן יכולה להיות קריטית, ולגרום להפסדים כספיים גדולים. למשל אם ישנו קו ייצור המושבת בשל מחסור בחלקי חילוף או חומרי גלם, ישנו צורך למצוא פתרון דחוף.

החדשות הטובות הן שישנן אפשרויות רבות. בעולם יש הרבה תחבורה בינלאומית, והיא כוללת רכבות, אוניות, משאיות ומטוסים. לפעמים יש צורך בלוגיסטיקה מורכבת על מנת להביא את החבילה ליעדה, ורק חברת שילוח בינלאומי יכולה להבטיח זאת.

זקוקים לשירותי שילוח בינלאומי מהיר? חברת 7 יבשות יודעות לתפור לכל לקוח מענה אישי תוך כדי עמידה בלוחות זמנים ומחירים אטרקטיביים. אנו נבחן עבורכם את כל אפשרויות השילוח ונסייע לכם לבחור את האפשרות האטרקטיבית ביותר.

שירות שילוח בינלאומי

משלוח חבילה לחול

חברת 7 יבשות היא חברה ותיקה ומנוסה המציגה פתרונות משלוח חבילות לחו"ל. אנו משרתים לקוחות קטנים וגדולים כאחד, תוך כדי מתן מענה לכל היבטי השילוח – מטיפול בניירת וכל אישורי הייבוא/יצוא ועד מענה כל הצרכים הלוגיסטיים.

מידי יום אנו מטפלים באינספור לקוחות הזקוקים לשירותי שילוח אוויר / שילוח ימי. אנו מבצעים משלוח חבילות לסין, יבוא קונטיינרים, משלוח חבילות לארצות הברית וכל מדינות העולם.

משלוח לחו"ל – כמה זה עולה 

אז מה מחיר משלוח חבילה לחול?

לא ניתן לענות על השאלה כמה עולה משלוח חבילה לחול סתם כך, לפני כן עלינו לשאול כמה שאלות לגבי אופי המשלוח ולוחות הזמנים שלכם. ישנן אפשרויות שילוח שונות, וישנם גם סוגים שונים של סחורות, וכל אלו משפיעים על עלויות שילוח בינלאומי.

אך שלא תבינו לא נכון, אנו בהחלט מעוניינים לספק לכם תשובה חד משמעית לגבי העלויות. אך לצורך כך נצטרך לשוחח באופן אישי. ברור שנושא העלויות חשוב מאוד, הוא משפיע על ההחלטות העסקיות שלכם. 

במאמר זה ננסה להסביר כמה מהפקטורים המשפיעים על מחירי שילוח בינלאומי. 

עלויות שילוח בינלאומי

כמה עולה משלוח חבילה לחול

בין אם מדובר באדם פרטי או עסק, תמיד ישנה חשיבות לנושא העלויות. בהתאם למחירים תתקבל ההחלטה מאיפה לייבא, או האם לייבא או החלטות הקשורות לתמחור מוצרים ושירותים. וזה נכון לא רק לגבי סוגיות ייבוא אלא גם לסוגיות ייצוא לחוץ לארץ.

עלויות של משלוח הן דבר דינאמי, והן מושפעות מאופי המשלוח וגם יכולות להשתנות בצורה עונתית בגלל נסיבות שונות – הדוגמה הכי טובה שאנו יכולים לתת לכם זה המתיחות הביטחונית של החודשים האחרונים והאיומים של ארגוני הטרור בתימן על התחבורה הימית. אך לא רק מלחמות משפיעות על מחירי הובלה בינלאומית, גם מחירי האנרגיה, פרמיות הביטוח ואין ספור גורמים נוספים. 

להלן כמה פרמטרים נוספים המשפיעים על עלויות שלו בינלאומי :

משלוח ימי או משלוח אווירי – אוניות המשא הן אוניות ענק המסוגלות לשאת מאות קונטיינרים ובהם כמויות אדירות של סחורה, וזאת לצד צריכת דלק נמוכה יחסית. ומנגד צריכת הדלק של מטוסים היא גבוהה, ויכולת התובלה שלהם מוגבלת. ולכן משלוח ימי הוא בדרך כלל האפשרות הזולה יותר. 

תובלה יבשתית – יש לקחת בחשבון כי שילוח בינלאומי, בין אם זה משלוח חבילה לחו“ל או יבוא קונטיינרים מחו“ל, כולל גם תובלה יבשתית. המשלוח שלכם לא עולה ישירות מהמפעל על האוניה או המטוס, ולעתים צריך לעבור מאות קילומטרים במשאיות או רכבות עד לנמל. ואלו הם דברים המשפיעים גם כן על העלויות. אך יש לציין כי בדרך כלל מפעלי תעשייה נמצאים סמוך לאזורי נמל. 

תנאים מיוחדים – משלוחים מסוימים דורשים תנאי הובלה מיוחדים המייקרים את עלויות המשלוח. אנו בעיקר מדברים על הובלה בקירור, הובלה של משלוחים במידות חריגות (למשל דברים שאינם נכנסים בקונטיינר) או דברים שבירים במיוחד. 

מרחק המשלוח – באופן טבעי ככל שהמסע ארוך יותר, כך העלויות גבוהות יותר. לדוגמה משלוחים באגן הים התיכון צפויים להיות יותר מאשר שילוח קונטיינר לארצות הברית או ייבוא קונטיינר מסין.

מסים, הטילים ואגרות – ישנן סוגים שונים של מיסים , היטלים ואגרות. אלו מוטלים על ידי חברות ספנות ועל ידי הממשלות הקובעות מדינות מכסים שונה. לכל מדינה יש את מדיניות המיסוי שלה, ולכן יש לבדוק עם חברת עמילות מכס מהם התשלומים שתצטרכו לשלם עבור המשלוח שלכם. 

מחירי הדלק – מחירי האנרגיה הם עלות חשובה בשילוח בינלאומי. כל גורמי התובלה עושים שימוש בדלקים. אלו יכולות להיות משאיות, רכבות, אוניות ומטוסים ומחסנים. עליה במחירי הדלק משפיעה באופן מיידי על עלויות שילוח בינלאומי. 

עלויות נוספות – עלויות נוספות שיהיו למשלוח הן תשלומי ביטוח ועלויות שירותי עמילות מכס. הביטוח הוא חשוב מאוד, נזקים ובעיות שונות עלולות להתעורר והביטוח יבטיח פיצוי.

בשורה התחתונה, בשביל לדעת כמה עולה משלוח חבילה לחול עליכם לפנות לחברות המעניקות שירותי עמילות מכס ולוגיסטיקה בינלאומית. תוכלו לעשות זאת באמצעות חברת 7 יבשות שילוח בינלאומי. 

עלויות שילוח בינלאומי

כמה עולה משלוח חבילה לחול

אם יש לכם מחשבות לרכוש סחורות בחו“ל ולייבא לארץ, בין אם למטרות מסחריות או קונטיינר תושב חוזר, או אולי לשלוח סחורות לחו“ל – פנו אל חברת 7 יבשות. 

אנו נשמח לענות על השאלה כמה עולה משלוח חבילה לחול, אך בשביל לפרט לכם את עלויות שילוח בינלאומי עלינו לדעת את כל פרטי המשלוח ואת הצרכים שלכם. 

אנו נבחן את הצרכים שלכם ואת אפשרויות השילוח (שילוח אווירי או שילוח ימי) וניתן לכם את הצעת המחיר. 

היתרון של חברת 7 יבשות הוא הניסיון הרב בעמילות מכס ושירותי לוגיסטיקה בינלאומית ליבואנים ויצואנים. אנו יכולים לתת מענה לכל צורכי הייבוא והייצוא, ולכל סוגי הלקוחות. 

אנו עובדים מול חברות ספנות בינלאומית, חברות לוגיסטיקה ותובלה, ויודעים לתת מענה לכל צורך – משלוח חבילה לארה“ב, שילוח בינלאומי אקספרס, שירותי שילוח בארץ ועוד. 

 

צרו קשר באמצעות לינקדאין

פוסטים נוספים

שירותי שילוח בארץ

שילוח חפצים בינלאומי

שילוח חפצים בינלאומי הוא תחום שלם שבו ישנם שחקנים רבים המניעים סחורות ממקום למקום ברחבי העולם. חלקנו חיים את החיים ואינם מקדישים לכך הרבה מחשבה.

קרא עוד »
משלוח אווירי מסין לישראל

עלות משלוח חבילות לסין

אחת השאלות שחוזרות על עצמן היא השאלה על עלות משלוח חבילות לסין או מחיר משלוח חבילה מסין לישראל. כמובן שהתשובה לשאלה תלויה בגורמים רבים, הרי

קרא עוד »
משלוח אקספרס לחול

שירות משלוחים אקספרס 

שירות משלוחים אקספרס הוא משלוח שבו מעניקים עדיפות גדולה לזמן ההגעה של המשלוח, וזאת תוך כדי התפשרות על המחירים. במילים פשוטות, כאשר לקוחות נדרשים לפתרון

קרא עוד »