חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למה כדאי להשתמש בשירותיו של עמיל מכס?

סוכן המכס מטפל בהשגת הרישיונות והאישורים הנדרשים לשם היבוא בשם היבואן, דואג להגיש בקשות לת"ר (תקן), מלווה את היבואן ומייצג אותו במגעיו עם שלטונות המכס.
עם הגעת המטען לנמל וסיום תפקידו של המשלח הבינלאומי, סוכן המכס דואג לקבל את כל המסמכים של היבוא מהמשלח או מהיבואן, מחשב את המיסים הנדרשים ברשימון יבוא למכס, משלם את המיסים בשם היבואן ומגיש את כל המסמכים למחרת למכס.
סוכן המכס ממתין להתרה של המשלוח במכס ודואג להובלת המטען עד למחסנו של היבואן, לאחר תשלום כל המיסים ושחרור הסחורה במכס.

 

כמו כן מטפל עמיל המכס במקרים של העברה למחסן רישוי, שחרור ממחסן רישוי, העברת דוגמאות לבדיקת מכון התקנים, קניית שטרי מטען מהמשלח הבינלאומי או מחברת הספנות.
סוכן המכס אינו פועל לבדו אלא באמצעות שלוחו, פקיד הרישוי שמזין את הנתונים למחשב ונמצא בין היתר גם באזורי הנמל, לצורך בדיקות פיזיות, אם נדרש, או התנהלות מול מעריכי המכס. הוא נדרש להוכיח את נסיונוכפקיד רישוי, ועבר סדרה ארוכה של מבחנים עד להשגת תעודת סוכן המכס.

 

אם אתה יבואן חדש, או שהחלטת לייבא פריט שאינך מכיר, מומלץ להתייעץ קודם עם סוכן מכס, לפני חתימה על הסכם רכש עם הספק. שתף את סוכן המכס בכל המידע שיש לך על היצרן ועל המוצר.

 

זכור כי סוכן המכס אמון על החוק, ומתפקידו למנוע ממך לבצע עבירות על חוקי המס.

עוד כתבות וטיפים לרגולציה ועמילות מכס

 

שירותי עמילות מכס בחברת 7 יבשות כוללים ייעוץ ראשוני בנושא סיווג וחוקיות יבוא, פתיחת תיק יבוא: טיפול בשחרור הסחורה ממכס, ייצוג מול גורמים לוגיסטים בנמל, במחסנים, ומול הרשויות המוסמכות כמו מכס ומשרדי ממשלה רלוונטיים.
סוכן המכס הוא הגורם המקצועי ביותר בתחום המכס שעומד לרשותך.

פוסטים נוספים

שירותי שילוח בארץ

שילוח חפצים בינלאומי

שילוח חפצים בינלאומי הוא תחום שלם שבו ישנם שחקנים רבים המניעים סחורות ממקום למקום ברחבי העולם. חלקנו חיים את החיים ואינם מקדישים לכך הרבה מחשבה.

קרא עוד »
משלוח אווירי מסין לישראל

עלות משלוח חבילות לסין

אחת השאלות שחוזרות על עצמן היא השאלה על עלות משלוח חבילות לסין או מחיר משלוח חבילה מסין לישראל. כמובן שהתשובה לשאלה תלויה בגורמים רבים, הרי

קרא עוד »
משלוח אקספרס לחול

שירות משלוחים אקספרס 

שירות משלוחים אקספרס הוא משלוח שבו מעניקים עדיפות גדולה לזמן ההגעה של המשלוח, וזאת תוך כדי התפשרות על המחירים. במילים פשוטות, כאשר לקוחות נדרשים לפתרון

קרא עוד »