חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
אריזה הובלה בינלאומית

הכל על אחסון דירה

אם אדם מכר את דירתו ונקבע תאריך פינוי, ומאידך קנה את דירת חלומותיו וגם נקבע תאריך כניסה לבית החדש. אלא שתאריך הכניסה לדירה החדשה רחוק משמעותית מתאריך הפינוי. במקרה כזה אין מנוס אלא לארוז את הריהוט והחפצים ולאחסנם במקום בטוח. אחסון דירות איננו עניין של מה בכך ובחירת החברה שתבצע אחסון תכולת דירה היא חלק משמעותי בהצלחת התהליך.
חברת 7 יבשות היא הבחירה הנכונה.

 

אחסנה לטווח קצר
מקובל להניח כי אחסנה לטווח קצר היא לתקופה של מספר שבועות, כפי שיכול לקרות בדוגמה שלעיל. אין הבדל עקרוני בין אחסון דירות לטווח קצר לבין אחסון דירות לטווח רחוק, למעט העובדה שבמקרה השני יש להשקיע מחשבה רבה יותר בשימור החפצים והרהיטים מפני מזיקים ומפגעים אחרים. כדי להכין את הדירה לאחסנה יש לארוז את התכולה בצורה הטובה ביותר האפשרית על מנת למנוע פגיעה ושבר מיותרים. מומלץ גם לאחסן את התכולה בתוך מחסנים ראויים, שמורים היטב ונקיים.
כדאי להיעזר בשירותיהם של אורזים מקצועיים ומנוסים שיעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר- כאלה הם הצוותים של חברת 7 יבשות.

 

אחסנה לטווח ארוך
אחסון תכולת בית לטווח ארוך מבצעים אנשים שעומדים להיעדר למשך זמן ממושך:
• מי שעובר למקום עבודה בחו"ל (רילוקיישן),
• דיפלומטים או עובדים בשירות המדינה,
• מרצים או אנשי אקדמיה.
חלקם משכירים את הדירות שלהם על תכולתה וחלקם מעדיפים לבצע אחסנה לטווח ארוך, בדרך כלל כיון שהריהוט והתכולה יקרים, נדירים או סתם יקרים ללב בעליהם. סוג זה של אחסון בתים שונה מעט מאחסנה לטווח קצר. השוני הוא, כאמור, בצורך לדאוג לשימור הרהיטים, ומכאן שגם האריזה שלהם צריכה להיעשות בצורה מתאימה.

 

האחסון צריך להיעשות בתוך מכולות מתאימות, שאינן מאפשרות חדירה פנימה של כל מיני מזיקים. המכולות צריכות להיות ממוקמות בתוך מחסנים שמורים היטב, מבוטחים כיאות ונקיים. מקצועיות היא שם המשחק, חברת 7 יבשות מבינה זאת ולכן היא הבחירה הבטוחה לכל אחסון דירה.

 

צרו קשר עוד היום עם צוות שבע יבשות ותגלו כי אחסון דירות יכול להיות קל ונוח!

פוסטים נוספים

שירותי שילוח בארץ

שילוח חפצים בינלאומי

שילוח חפצים בינלאומי הוא תחום שלם שבו ישנם שחקנים רבים המניעים סחורות ממקום למקום ברחבי העולם. חלקנו חיים את החיים ואינם מקדישים לכך הרבה מחשבה.

קרא עוד »
משלוח אווירי מסין לישראל

עלות משלוח חבילות לסין

אחת השאלות שחוזרות על עצמן היא השאלה על עלות משלוח חבילות לסין או מחיר משלוח חבילה מסין לישראל. כמובן שהתשובה לשאלה תלויה בגורמים רבים, הרי

קרא עוד »
משלוח אקספרס לחול

שירות משלוחים אקספרס 

שירות משלוחים אקספרס הוא משלוח שבו מעניקים עדיפות גדולה לזמן ההגעה של המשלוח, וזאת תוך כדי התפשרות על המחירים. במילים פשוטות, כאשר לקוחות נדרשים לפתרון

קרא עוד »