חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביצוע רילוקיישן עם חיית מחמד

מאמרים רבים עוסקים בקושי הנפשי והמנטאלי הכרוך בביצוע רילוקיישן. אתם כמובן עסוקים באין ספור מטלות והכנות ומודעים לכך שהתקופה הקרובה לא תהיה קלה כלל וכלל.
כמו לבני המשפחה, כך גם לבעל החיים, צפויה חוויה לא פשוטה וההתמודדות של חיית המחמד שלכם תלויה אך ורק בכם ובהכנה שתעשו למעבר. המאמר הבא נכתב במטרה להקל על עליכם בהעברת חיית המחמד שלכם לארץ אחרת בקלות.

תכנון תהליך הרילוקיישן

כאמור, חיית המחמד שלכם לא מסוגלת להבין את התהליך מראש ולהתכונן אליו נפשית. לכן חשוב מאוד לתכנן כל שלב בביצוע רילוקיישן עם חיית מחמד ולבדוק לעומק אילו אישורים נדרשים, מה לוחות הזמנים הצפויים והיכן יכולות להיווצר תקלות.

בקרו אצל וטרינר, רצוי כזה שמתמחה בהעברת בעלי חיים למדינות זרות. בקשו ממנו לתת לכם טיפים לגבי אופן הטיפול בחיית המחמד והאופן בו תוכלו אתם לסייע בהתמודדות עם המעבר.
אם חיית המחמד שלכם צריכה לקבל חיסונים תקופתיים, ייתכן וכדאי להקדים אותם מעט, לתקופה שלפני המעבר.
דאגו לטפל בחיית המחמד לקראת המעבר. ערכו חיסונים תקופתיים ובדיקה רפואית ובקשו מהווטרינר הערכה רפואית ורשימת היסטוריית טיפולים כתובה.

הערכות מול חברת התעופה

את הבדיקות מול חברת התעופה כדאי לבצע לפני הזמנת הטיסה. עלויות השילוח ותנאי השילוח שונים מחברה לחברה ויתכן שהן ישפיעו על בחירתכם. אך אם הדבר אינו בשליטתכם, עדיין עליכם לברר מהם הנהלים להטסת בעל חיים בחברת התעופה שבחרתם, מהן הדרישות לגבי אחסון ושינוע והאם מדובר באותה הטיסה שבה אתם טסים. כדאי כמובן לברר מראש מהן עלויות השילוח ועלויות הקליטה במדינת היעד.
שימוש בשירותיה של חברת שילוח בינלאומי המבצעת שינוע בעלי חיים תקל עליכם ותחסוך לכם זמן יקר וכסף רב.

הערכות מול מדינת היעד

ישנן מדינות מסוימות בעלות חוקים מחמירים בנוגע לקליטת בעלי חיים. חשוב לבדוק מהן הדרישות הרלוונטיות של מדינת היעד ולהתאים את לוחות הזמנים. ייתכן שתאלצו להתכונן לתקופת הסגר ארוכה או לביצוע בדיקות וחיסונים נוספים. גם כאן, חברת שילוח מקצועית תוכל לייעץ לכם בבחירת מסלול נכון, בבניית לוחות זמנים ולסייע בקיצור התהליך באופן משמעותי.

פוסטים נוספים

שירותי שילוח בארץ

שילוח חפצים בינלאומי

שילוח חפצים בינלאומי הוא תחום שלם שבו ישנם שחקנים רבים המניעים סחורות ממקום למקום ברחבי העולם. חלקנו חיים את החיים ואינם מקדישים לכך הרבה מחשבה.

קרא עוד »
משלוח אווירי מסין לישראל

עלות משלוח חבילות לסין

אחת השאלות שחוזרות על עצמן היא השאלה על עלות משלוח חבילות לסין או מחיר משלוח חבילה מסין לישראל. כמובן שהתשובה לשאלה תלויה בגורמים רבים, הרי

קרא עוד »
משלוח אקספרס לחול

שירות משלוחים אקספרס 

שירות משלוחים אקספרס הוא משלוח שבו מעניקים עדיפות גדולה לזמן ההגעה של המשלוח, וזאת תוך כדי התפשרות על המחירים. במילים פשוטות, כאשר לקוחות נדרשים לפתרון

קרא עוד »